Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@06:35:10 GMT

ترامپ: مذاکره با کره شمالی تضمینی ندارد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۶۰۹۵۹

به گزارش رویترز، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه با اعلام موضع منفی در برابر روسیه  اعلام کرد که  روسیه اصلا به  آمریکا در حل مسئله کره شمالی کمک نمی‌کند و حتی  به کمک‌هایی که چین نیز به ایالات متحده در این زمینه کرده آسیب زده است.

وی همچنین گفت: «من با رهبر کره شمالی  پای میز مذاکره می‌نشینم،اما نمی توانم تضمینی درباره موفقیت آمیز بودن آن بدهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

ترامپ به پتانسیل بالای رئیس جمهور روسیه اشاره کرد و  افزود: «پوتین می‌تواند اقدامات زیادی انجام دهد، اما متأسفانه ما ارتباط چندانی با روسیه نداریم و در برخی موارد، شاهد هستیم که روسیه حتی در راه سلسله اقدامات تنبیهی چین بر علیه کره شمالی نیز خلل وارد می کند و در دور زدن تحریم ها به این کره شمالی  یاری می رساند .»

وی در بخش دیگری از این مصاحبه تصریح کرد که کره شمالی به مرحله‌ای که بتواند آمریکا را هدف حمله موشکی قرار دهد، نزدیک‌تر شده است.     

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۰۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلنسکی: اوکراین مانند اسرائیل به کمک نیاز دارد

به گزارش قدس آنلاین, زلنسکی در پیامی در رسانه اجتماعی ایکس مدعی شد که "اقدامات ایران منطقه را تهدید می‌کند، همانطور که اقدامات روسیه خطر یک درگیری بزرگ‌تر را به دنبال دارد و همکاری آشکار بین دو کشور باید با یک واکنش قاطع و متحد از جهان مواجه شود. "

رئیس جمهور اوکراین در سخنرانی ویدئویی شبانه خود گفت جهان شاهد بود که "اسرائیل در دفاع از خود تنها نبود و تهدیدهای موجود در آسمان توسط متحدانش نابود شدند. "

زلنسکی گفت: «زمانی که اوکراین می‌گوید متحدان نمی‌توانند چشمان خود را بر موشک‌ها و پهپادهای روسیه ببندند، به این معنی است که باید با قدرت اقدام و عمل کرد.»

زلنسکی ماه‌ها از متحدان غربی اوکراین بویژه آمریکا خواسته است تا «اراده سیاسی» را برای ارائه دفاع هوایی و تسلیحات کافی به اوکراین به کار گیرند.

این درحالی است که در ماه سپتامبر ۲۰۲۲، زلنسکی گفته بود که از مخالفت اسرائیل با ارائه سیستم های ضد موشکی به کی یف "شوک" شده است.

دولت اوکراین حامی قوی اسرائیل در طول جنگ این رژیم در غزه بوده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تحقق ۴۲۰۰ میلیار از مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی
  • واشنگتن و متحدانش به‌دنبال راه‌های جدید اجرای تحریم‌های کره شمالی
  • زلنسکی: اوکراین مانند اسرائیل به کمک نیاز دارد
  • جمهوری خواهان، ترامپ را منبع اطلاعاتی معتبرتری نسبت به پنتاگون می‌دانند
  • دست رد سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه به درخواست سفیر رژیم صهیونیستی 
  • شولتس برای مذاکره با پوتین شرط گذاشت
  • مقام سابق آمریکایی: ترامپ تصور می‌کرد اوکراین باید بخشی از روسیه باشد
  • کی‌یف به ساخت خندق روی آورد
  • ۶ ماه حساس برای جو بایدن
  • هشدار لوکاشنکو درباره حمله احتمالی اوکراین به بلاروس