Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ساري - ايرنا - پرونده بازي هاي مرحله مقدماتي مسابقات ليگ دسته يک واليبال باشگاه هاي کشور با صعود تيم کاله جوان مازندران به مرحله حذفي اين مسابقات و حذف دو نماينده ديگر مازندران در اين مرحله بسته شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، در هفته چهاردهم وپاياني مرحله مقدماتي اين مسابقات که چهارشنبه شب درشهرهاي مختلف کشور برگزار شد، تيم کاله جوان مازندران در آمل ميزبان تيم رده دومي شهرداري قزوين بود و با وجود شکست 3 بريک برابر ميهمان خود، درنهايت جوازحضور درمرحله حذفي اين رقابتها را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاگردان احمد فتاح در تيم کاله جوان مازندران در اين ديدار ست نخست را طوفاني آغاز کردند وبدون توجه به نام وجايگاه جدولي تيم قزويني درنهايت با امتياز (26 بر 24 ) پيروز از زمين خارج شدند.
درآغاز ست دوم، نتيجه ست نخست براي تيم شهرداري قزوين تکرار شد و تيم ميهمان صاحب برتري شد.
در ست سوم و چهارم بازيکنان تيم قزويني عملکرد بهتري از خود نشان دادند و با امتيازهاي (25 بر21 ) ( 28 بر 26) پيروز اين ميدان شدند وبا 29 امتياز درآمل جشن صعود برپا کردند.
تيم کاله جوان مازندران، به لطف شکست تيم توپکا بابلسر ديگر نماينده استان دراين رقابتها با کسب 8 پيروزي و 22 امتياز رد رده چهارم قرار گرفت وبه صورت مستقيم به مرحله بعدي صعود کرد تا تيم بابلسر به لطف کسب امتياز 24 و يک پيروزي کمتر نسبت به تيم کاله از صعود بازماند.
** وداع دربيرون از خانه
تيم توپکا بابلسر هم در ديداري بيرون از خانه در شهر مريوان به مصاف تيم صدرنشين گروه يک رفت وبا نتيجه 3 بر يک مغلوب ميزبان خود تيم راه ياب ملل اين شهر شد.
مريواني ها دراين ديدار در ست هاي اول، سوم وچهارم پيروز شدند وتيم توپکاه بابلسر هم در ست دوم توانست از ميزبان خود امتياز بگيرد که با وجود اين شکست دور از انتظار، با 24 امتياز از 7 پيروزي از گردونه رقابتها کنار رفت.
** رکورد تيم نور در ليگ يک با بيشترين باخت
تيم بيمه رازي نور ديگر نماينده مازندران در مسابقات امسال، در ديدار هفته پاياني مرحله مقدماتي ملوان بود وبا نتيجه 3 برصفر به حريف مدعي خود باخت وبا ثبت 13 شکست وکسب فقط يک پيروزي دراين فصل، در انتهاي جدول رده بندي ليگ قرار گرفت.
درپايان مرحله مقدماتي مسابقات ليگ دسته يک واليبال باشگاه هاي کشور درگروه يک تيم هاي راه ياب ملل مريوان، شهرداري قزوين، شهرداري جوان اروميه و کاله جوان مازندران با کسب رتبه هاي اول تا چهارم به مرحله حذفي صعود کردند.
تيم هاي صعود کننده از اين گروه با چهار تيم صعود کننده از گروه دوم در مرحله حذفي به مصاف هم خواهند رفت که برنده دو مسابقه از مجموع 3 مسابقه به مرحله نيمه نهايي صعود خواهد کرد تا تکليف دو تيم صعود کننده از رقابتهاي امسال به ليگ برتر مشخص شود.
مسابقات امسال ليگ دسته يک واليبال مردان باشگاه هاي کشور جام شهيد ` محسن حججي` با حضور 16 تيم در دو گروه هشت تيمي برگزار شد.
خبرنگار : مهدي غلامي ** انتشار دهنده : حسن فلاحتي
7327/1654
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۱۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله مقدماتی در شانگهای چین برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

فائز محمدی در مسابقات ریکرو با امتیاز ۶۷۵ در رده بیست و یکم قرار گرفت. وی روز جمعه در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ترکیه می‌رود.

رضا شبانی در مسابقات ریکرو با امتیاز ۶۷۲ در رده بیست و ششم قرار گرفت. وی روز جمعه در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از اسلوونی می‌رود.

محمدحسین گلشنی در مسابقات ریکرو با امتیاز ۶۷۰ در رده بیست و نهم قرار گرفت. وی روز جمعه در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از جزیره ویرجین می‌رود.

صادق اشرفی در مسابقات ریکرو با امتیاز ۶۶۰ در رده پنجاه و هفتم قرار گرفت. وی روز جمعه در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از آلمان می‌رود.

مبینا فلاح در مسابقات ریکرو با امتیاز ۶۵۲ در رده سی و دوم قرار گرفت. روز جمعه در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از قزاقستان می‌رود.

یسنا پورماهانی در مسابقات ریکرو با امتیاز ۶۴۶ در رده چهل و چهارم قرار گرفت. وی روز جمعه در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ژاپن می‌رود.

حوریه حاجی حسینی در مسابقات ریکرو با امتیاز ۶۲۸ در رده هفتاد و سوم ایستاد. وی از صعود به دور حذفی بازماند.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی با امتیاز ۲۰۱۷ در رده هشتم قرار گرفت و فردا پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف برنده تیم‌های برزیل و آمریکا می‌رود.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی با امتیاز ۱۹۲۶ در رده شانزدهم قرار گرفت و فردا در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان می‌رود.

تیم میکس ریکرو کشورمان با ترکیب مبینا فلاح و فائز محمدی با امتیاز ۱۳۲۷ در رده پانزدهم ایستاد و روز جمعه در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم هلند می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی
  • هوادار ۳-مس سونگون۱: صعود تیم مسعود به یک چهارم
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد