Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-08@21:05:49 GMT

جشنواره گل پاری سن ژرمن

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۶۱۵۷۹

جشنواره گل پاری سن ژرمن

پاری سن ژرمن با پیروزی که برابر دیژون به دست آورد به یکه تازی خود در جدول رده بندی لیگ فرانسه ادامه داد و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد.

هفته بیست و یکم رقابت های لیگ فرانسه با انجام ۷ دیدار به پایان رسید. در یکی از دیدارهای حساس لیون در ورزشگاه خانگی گنگام به میدان رفت و توانست با دو گل به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، لیون با پیروزی که در این دیدار به دست آورد با ۴۵ امتیاز به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد و جایگزین موناکو شد.

و اما در حساس ترین و آخرین دیدار این هفته پاری سن ژرمن صدرنشین در ورزشگاه خانگی خود از دیژون پذیرایی کرد و توانست با نتیجه پر گل ۸ بر صفر به پیروزی برسد.

گل های پاری سن ژرمن را در این دیدار نیمار (۴ گل)، آنخل دی ماریا(دو گل) و کاوانی و ام باپه به ثمر رساندند.

پاری سن ژرمن با پیروزی که در این دیدار به دست آورد با ۵۶ امتیاز به صدرنشین خود در جدول رده بندی ادامه داد و فاصله اش را با دیگر رقیبانش بیشتر کرد.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۱۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک و ناراحتی حذف: ستاره PSG با گریه رفت

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف دورتموند رفت و با یک گل برابر این تیم شکست خورد تا بار دیگر در فتح این عنوان ناکام مانده باشد.

شاگردان لوئیس انریکه در حالی نتوانستند راهی دیدار فینال شوند که پیش از شروع مرحله نیمه نهایی بسیاری آنها را مدعی اصلی صعود می‌دانستند و شانس بسیار کمی برای دورتموند قائل بودند اما شرایط در زمین به شکل کاملا متفاوتی پیش رفت.

بازیکنان این تیم پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی بسیار ناراحت و ناامید به نظر می‌رسیدند و اسکای اسپرت ایتالیا خبر داده است که دوناروما یکی از بازیکنانی بود که بیشتر از سایرین از اینکه تیمش نتوانست از راهی بازی فینال شود ناراحت شده بود.

این ستاره ایتالیایی که پس از ترک میلان و پیوستن به پاری سن ژرمن امیدوار بود که بتواند موفقیت‌های بسیاری را با این تیم تجربه کند در حالی زمینه بازی را ترک کرد که بسیار احساساتی شده بود و نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد و این موضوع از چشم خبرنگاران و هواداران پنهان نماند.

دیگر خبرها

  • شوک و ناراحتی حذف: ستاره PSG با گریه رفت
  • انیمیشن بلیچر ریپورت به مناسبت پیروزی دورتموند مقابل پاری سن ژرمن
  • گل پیروزی برابر پاری سن ژرمن و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا
  • سوال جنجالی که ام باپه بی جواب گذاشت
  • فیلم/ خلاصه دیدار پاریسن‌ژرمن صفر - دورتموند ۱
  • خلاصه بازی دورتموند و پاری سن ژرمن + فیلم
  • خوشحالی بازیکنان دورتموند پس از پیروزی مقابل پاری سن ژرمن و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۱ دورتموند / گزارش لحظه به لحظه
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۰ دورتموند / گزارش لحظه به لحظه
  • ترکیب پاری سن ژرمن و دورتموند مشخص شد