Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@11:02:57 GMT

ربودن هلیکوپتر نظامی توسط یک شیء پرنده +عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۶۱۸۱۷

ربودن هلیکوپتر نظامی توسط یک شیء پرنده +عکس

هلیکوپتر شنوکی که در حال پرواز بود ناگهان توسط یک شیء پرنده درخشان در آسمان بلعیده شد. باشگاه خبرنگاران جوان: هلیکوپتر شنوکی که در حال پرواز بود ناگهان توسط یک شیء پرنده درخشان در آسمان بلعیده شد.

پیشتر تصور می‌شد اشیاء پرنده مرموز تنها در آسمان آمریکا پدیدار می‌شوند، اما با دسترسی مردم به تلفن‌های همراه هوشمند، فیلم‌های بیشتری از مانور این اشیاء پرنده در آسمان سراسر جهان تهیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال دیگر کشوری نیست که مردمانش چنین اشیاء پرنده‌ای را در آسمان مشاهده نکرده باشند.

از چین تا آمریکا و از استرالیا تا کانادا. آن‌ها در همه جا حضور دارند حتی در خارج از جو زمین و در سیارات دیگر. به نظر می‌رسد آن‌ها با توجه به تکنولوژی که از آن برخوردارند بسیار راحت خود را به هر نقطه از کره زمین می‌رسانند. تکنولوژی که بسیار پیشرفته‌تر از آن چیزی است که زمینیان از آن برخوردارند.

اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده است مانور یک شیء پرنده درخشان در آسمان و در ادامه اتفاقی شوک آور را به تصویر می‌کشد. این ویدئو یک فروند هلیکوپتر شنوک را که در نزدیکی یک شی پرنده درخشان عجیب در حال پرواز است نشان می‌دهد. در ادامه و در لحظه‌ای که خلبان این هلیکوپتر تلاش می‌کند خود را به این شی پرنده ناشناس نزدیک کند ناگهان توسط آن بلعیده می‌شود.  

البته هنوز زمان و مکان دقیق این حادثه مشخص نشده است، اما گفته می‌شود این ویدئو که پیشتر بصورت محرمانه بوده اکنون از آرشیو محرمانه خارج شده و در دسترس عموم قرار گرفته است. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003EwE

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۱۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان عجیب کشف اشیای عتیقه قبل از میلاد مسیح در گیلان +تصویر

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از کشف اشیاء عتیقه هزاره نخست قبل از میلاد در شهرستان رودبار واقع در جنوب گیلان خبر داد.

سردار حسین حسن‌پور روز سه شنبه اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۶ رودبار حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی این شهرستان به یک بسته پلاستیکی که در زیر یک درخت بود مشکوک شده و پس از بررسی، چهار عدد ظرف سفالی عتیقه از داخل آن کشف کردند.

ایرنا در خبری نوشت:وی با بیان اینکه کارشناسان میراث فرهنگی قدمت این ظروف را مربوط به دوره هزاره نخست قبل از میلاد اعلام کردند، افزود: ارزش ریالی این اشیاء ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

دیگر خبرها

  • تلاش مردی در کالیفرنیای آمریکا برای ربودن یک خودروی در حال حرکت
  • ورود تاکسی‌های پرنده به آسمان بریتانیا
  • داستان عجیب کشف اشیای عتیقه قبل از میلاد مسیح در گیلان +تصویر
  • نیمار از هلیکوپتر بتمن محروم شد!
  • فیلم| بلعیده شدن پژو ۲۰۶ در فرونشست زمین
  • کشف اشياء عتيقه در رودبار
  • (ویدئو) تصاویر عجیب و هولناک از بلعیده شدن پژو ۲۰۶ در کرج
  • (ویدیو) بلعیده شدن پژو ۲۰۶ در فرونشست زمین
  • شوک نظامی ایران به جهان /این پهپاد انتحاری ایران را بشناسید
  • ۵ کشوری که بزرگ ترین ناوگان نیروی هوایی را دارند