Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحسین حسینی در گفت‌و‌گو با برنامه ۹۰ مدعی شد باشگاه استقلال پولی برای اجاره‌خانه در اختیارش نگذاشته بود ولی منصور پورحیدری از حساب خودش ۲۵ میلیون تومان به او داد تا بتواند منزل اجاره کند. سنگربان جوان استقلال، همچنین مدعی شد منصورخان تا چند ماه کرایه‌خانه حسینی را هم از جیب خودش داد تا کارها روی غلتک بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیدحسین حسینی در رابطه با کاری حرف زد که پورحیدری پیش از این هم در حق چند استقلالی دیگر انجام داده بود. از اواخر دهه ۵۰، بازیکنان بسیاری بوده‌اند که پورحیدری برای آوردن یا حفظ آنها دست به جیب شد و در برخی اوقات حتی اصل پولش را هم نتوانست از باشگاه پس بگیرد.

او آن‌قدر به استقلال علاقه داشت که جدا از حسینی، برای آوردن نفراتی چون امیر قلعه‌نویی و… هم از پول خود مایه گذاشت ولی برای‌مان خیلی تلخ است که طی تمام سالیان اخیر غیر از قلعه‌نویی و حسینی، کمتر بازیکنی از استقلال را دیدیم که در این رابطه حرفی بزند و از کمک پورحیدری به خودش بگوید. مدیران باشگاه استقلال نیز تاکنون در مورد پول‌هایی که منصورخان برای این تیم خرج کرد، حرفی نزده‌اند.

خبر ورزشی

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۱۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه

سیدحسین حسینی، دروازه‌بان و کاپیتان استقلال، به تازگی تصویری همراه با دخترش مانلی، در یک باشگاه ورزشی منتشر کرده است.

حسینی اخیرا به دلیل ماجرای جیمی‌جامپ و مصاحبه‌اش به پرداخت مجموعا 330 میلیون تومان و یک جلسه محرومیت از همراهی استقلال محکوم شده است. به همین خاطر او در بازی با تراکتور نمی‌تواند درون دروازه استقلال قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • استوری احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • (عکس) استوری خاص احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • قابی زیبا از سیدحسین حسینی کنار دخترش؛ یار همیشگی! + عکس
  • حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس
  • چرا دوباره مادر چاوز؟