Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین؛ در تهاجم نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه فلسطینی ها در جنین، دو فلسطینی به شهادت رسیدند.

بر این اساس، در پی تیراندازی در شهر جنین در شمال کرانه باختری رود اردن و زخمی شدن چند نظامی صهیونیست، شمار زیادی از نظامیان رژیم صهیونیستی وارد این منطقه شده و با فلسطینیان درگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از گزارش ها به زخمی شدن شماری از فلسطینیان اشاره دارد. همچنین در درگیری مسلحانه میان نیروهای مقاومت فلسطین و نظامیان رژیم اشغالگر در جنین، یک نظامی صهیونیست کشته و یک نظامی دیگر زخمی شد. با آغاز درگیری ها در اردوگاه جنین در فلسطین، انفجاری سنگین، این اردوگاه را لرزاند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۱۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن ۶۴۰۰ نظامی صهیونیست از ابتدای جنگ غزه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از کانال تلگرامی خبرگزاری شهاب، اداره توانبخشی وزارت جنگ (دفاع) اسرائیل اعلام کرد که از ابتدای جنگ غزه، شش هزار و ۴۰۰ سرباز زخمی به این اداره منتقل شدند که این آمار سه برابر تعداد زخمی‌ها در سال ۲۰۲۲ است.
خبرگزاری شهاب در خبر فوری دیگر اعلام کرد که در اثر حمله هوایی اسرائیل به شرق اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه، ۴ فلسطینی شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند.

 

 

شهادت ۱۳۷۵۰ کودک در جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه
به گزارش خبرگزاری سما، یونیسف شهادت ۱۳ هزار و ۷۵۰ کودک در جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه را تایید کرد.
یونیسف همچنین اعلام کرد: ۱۰ کودک فلسطینی ساعاتی پس از تصمیم شورای امنیت برای توقف آتش بش در غزه به شهادت رسیدند.

 

 

بی تابی و ضعف کودک شیرخوار در غزه به سبب سوءتغذیه
کانال تلگرام قدس پرس، تصاویری از کودک شیرخوار فلسطینی منتشر کرد که به سبب محاصره و جنگ گرسنگی که اسرائیل علیه غزه و شمال آن به راه انداخته است، از سوء تغذیه و کم آبی رنج می‌برد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه
به گزارش کانال تلگرامی خبرگزاری شهاب، وزارت بهداشت فلسطین در غزه روز چهارشنبه اعلام کرد ارتش رژیم اشغالگر در ۲۴ ساعت گذشته ۸ مورد کشتار علیه خانواده‌های فلسطینی در نوار غزه مرتکب شد. در این حملات ۷۶ فلسطینی که بیشتر آنان کودک و زن هستند، شهید و ۱۰۲ نفر دیگر زخمی شدند.
وزارت بهداشت غزه همچنین افزود: آمار شهدا در نوار غزه از تاریخ ۷ اکتبر گذشته به ۳۲ هزار و ۴۹۰ نفر رسید و ۷۴ هزار و ۸۸۹ نفر هم تاکنون زخمی شدند.
بنا بر اعلام وزارت بهداشت غزه، شماری از قربانیان همچنان در زیر آوار‌ها و جاده‌ها قرار دارند و نیرو‌های امداد و نجات قادر به دسترسی به آنان نیستند.


تصاویری از غم و ناراحتی جوان فلسطینی در پی شهادت خواهر زاده اش در مرکز نوار غزه
کانال تلگرامی فلسطین پست تصاویری از غم و ناراحتی جوان فلسطینی در پی شهادت خواهر زاده اش در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خانه آنها در منطقه الزوایده در مرکز نوار غزه منتشر کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



بازداشت ۸ راننده کامیون حامل کمک‌های انسانی به دست نظامیان صهیونیست
به گزارش کانال تلگرامی خبرگزاری سند، نظامیان اشغالگر ۸ راننده کامیون حامل کمک‌های انسانی را در حین بازگشت از شمال غزه بازداشت کردند.
در اثر حمله هوایی اسرائیل به شهرک الزوایده در مرکز نوار غزه یک زن به همراه فرزندش شهید شدند. شهدا و زخمی‌های این حمله به بیمارستان شهدای الاقصی منتقل شدند.
مناطق اطراف میدان الکویت در جنوب شرق شهر غزه نیز هدف حمله توپخانه‌ای ارتش اسرائیل قرار گرفت.


انتشار تصویری از بیمارستان الشفاء در غزه
کانال تلگرامی یونیوز با انتشار تصویری از بیمارستان شفاء در غرب غزه از ادامه محاصره بیمارستان توسط نظامیان رژیم صهیونیستی برای دهمین روز متوالی خبر داد و نوشت، ارتش اسرائیل برخی از خانه‌های اطراف بیمارستان را آتش زده است.


انتقال ۲۲ شهید طی ۳ روز گذشته به بیمارستان المعمدانی
به گزارش کانال تلگرامی خبرگزاری سند، خبرنگار این شبکه اعلام کرد در سه روز گذشته ۲۲ شهید و ۱۷ زخمی به بیمارستان المعمدانی منتقل شدند.
خبرنگار سند افزود: روز چهارشنبه ۷ شهید و ۱۷ زخمی، دیروز ۵ شهید و پریروز نیز اجساد ۱۲ شهید فلسطینی به بیمارستان المعمدانی منتقل شدند.
خبرگزاری سند در خبری دیگر اعلام کرد نظامیان صهیونیست صبح امروز «لمیس منصور» همسر شهید «مجاهد برکات منصور» مجری عملیات غرب رام را بازداشت کردند. نظامیان اشغالگر یا یورش به خانه شهید «برکات منصور» در روستای دیربزیع، همسر وی را بازداشت کردند.


۸۱ شهید در ۲۴ ساعت گذشته در بخش‌های مختلف غزه
شبکه تلویزیونی العالم ضمن انتشار گزارشی از خبرنگار خود، تحولات ۲۴ ساعت گذشته در نوار غزه را که به شهادت ۸۱ نفر منجر شد تشریح کرد.
مناطق مختلف نوار غزه و حتی مناطق جنوب در ۲۴ ساعت گذشته هدف حمله قرار گرفت و شب گذشته در ادامه جنگ علیه خبرنگاران، علا عبدالمنعم به همراه همسر و فرزندانش در بمباران منزلی که در رفح واقع در جنوب نوار غزه به آن نقل مکان کرده بودند به شهادت رسید. چند بخش در مناطق مختلف در جنوب و شمال نوار غزه هدف بمباران‌های مستمر قرار گرفتند. در جنوب نوار غزه منزل یک خانواده در شهر رفح بمباران شد که ۹ نفر که اغلب کودک و زن بودند شهید شدند. این خانواده در هفت روز قبل بار‌ها هدف قرار گرفتند و ده‌ها شهید تقدیم کرده اند. در بمباران شهر رفح منطقه شبوره و یک مرغداری در شرق این شهر به علاوه چند نقطه دیگر هدف قرار گرفتند که نشانگر تمرکز نیرو‌های اشغالگر بر این شهر است. در شهر خانیونس نیز چندین خانه فلسطینی‌ها بمباران شد و اشغالگران تعدادی از منازل را هم در اطراف مجتمع پزشکی ناصر آتش زدند. اشغالگران یک بار دیگر به این مرکز درمانی یورش بردند و تعدادی از نیرو‌های درمان و آوارگان را بازداشت کردند و بعد از آن که دستور تخلیه بیمارستان را دادند به جوانان فلسطینی شلیک کردند. اشغالگران به بیمارستان آمریکایی در خانیونس و کادر درمان آن حمله و تعدادی از آنها را بازداشت کردند. اشغالگران همچنین به کارمندان هلال احمر که بیمارستان الامل وابسته به آن است حمله ور شدند. نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی چند خانه متعلق به شهروندان فلسطینی را پیرامون این بیمارستان تخریب کردند ضمن آن که خانیونس در مناطق شرقی و نیز چادر‌های آوارگان هدف حملات متعدد قرار گرفت که به شهادت جمعی از آنها منجر شد. تعدادی از این شهدا در ۲۴ ساعت گذشته به بیمارستان اروپایی و بیمارستان شهدای الاقصی منتقل شدند. در استان مرکزی غزه در حمله توپخانه‌ای به شرق اردوگاه البریج دو نفر شهید شدند و نیرو‌های اشغالگر به این منظقه حمله کردند. یک شهید و چند مجروح نیز حاصل بمباران منطقه اسرا در مرکز غزه بود. در شمال غرب اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه تعدادی منزل که به اسرای آزاد شده اختصاص داده شده بود به طور کامل ویران شده است و هرکس که تلاش کند به این منطقه نزدیک شود هدف قرار می‌گیرد. در شمال نوار غزه هم ارتش اسرائیل تعدادی از خانه‌ها را در اطراف بیمارستان شفا هدف قرار داد و محل تجمع تعدادی از شهروندان فلسطینی در شرق غزه نیز هدف اشغالگران قرار گرفت که بر اثر آن تعدادی شهید و مجروح شدند. این افراد برای گرفتن چتر‌هایی جمع شده بودند که حامل کمک‌های بشردوستانه بود. این شهدا و مجروحان به بیمارستان شفا منتقل نشدند، چون این مرکز درمانی کاملا از خدمت خارج شده است و امروز تصاویری از این بیمارستان منتشر شد که نشان می‌دهد بخش‌های مختلف آن به دست اشغالگران در آتش سوخته است و ادعا شد که اشغالگران از میان تخت بیماران داخل این بیمارستان در حال جنگیدن هستند که این ادعا را وزارت بهداشت غزه رد کرد. نیرو‌های مقاومت در سه محور با اشغالگران درگیر هستند. یکی از این محور‌ها پیرامون بیمارستان شفا است. در این درگیری‌ها تعدادی از خودرو‌های اشغالگران از کار افتاد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



اوضاع سخت آوارگان از زبان زنان فلسطینی
شهروند فلسطینی: در مدارس زندگی می‌کنیم. منازلمان را ترک کردیم. آواره شدیم! برای در امان بودن این کار را کردیم. با مشکلات زیادی مواجه هستم. غذا و آب بسیار کمی داریم. بیماری‌های فرزندانمان.. از فامیل و نزدیکان خود دور شدیم. در عین حال نمی‌دانیم که آینده چطور خواهد شد؟ شرایط گرسنگی که امروز هست تا کی ادامه خواهد داشت، فردا یا تا یک سال دیگر؟
شهروند فلسطینی: ما از بیت حانون کوچ کردیم. به بیت لاهیا رفتیم. بعد به اردوگاه اشاطئ رفتیم. دچار مشکلات خیلی زیادی شدیم. هیچ چیزی نداریم. بچه‌های کوچک و بزرگمان همگی از گرسنگی و تشنگی رنج می‌برند. بیماری‌های عفونی در همه مدارس سرایت کرده. بچه‌ها و زنان، کوچک و بزرگ همه بیمار شده اند. کشور‌های عربی هیچ کاری برای ما نکردند. ما را مشاهده می‌کنند، اما هیچ کاری برای ما انجام نمی‌شود. فکر می‌کنند ما زنده هستیم. ما زنده نیستیم. ما مرده ایم. تمام.
شهروند فلسطینی: ما در اردوگاه جبالیا بودیم. اوضاع بسیار بد بود. هیچ چیزی برای خوردن نبود. نصف نان برای یک روز بود. منازلمان بمباران شد. ماه رمضان هم در اینجا بسیار سخت است. نه گاز، نه برق، نه آب و نه غذا.. هیچ چیزی نداریم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



۳ شهید در حمله اشغالگران به شهر جنین
سه جوان فلسطینی بامداد چهارشنبه در شهر و اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری به شهادت رسیدند و تعدادی دیگر مجروح شدند. یکی از افراد با گلوله اشغالگران و دو نفر دیگر بر اثر بمباران پهپاد رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • شهادت ۸ فلسطینی دیگر در تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • زخمی شدن ۶۴۰۰ نظامی صهیونیست از ابتدای جنگ غزه
  • جنایت صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن بیش از ۵۸۰۰ دانش آموز
  • جنایت صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن بیش از ۵۸۰۰ دانش آموز در غزه
  • جنایت صهیونیست ها در به شهادت رساندن بیش از ۵۸۰۰ دانش آموز در غزه
  • ۱۱ فلسطینی دیگر در رفح به شهادت رسیدند
  • ۷ شهید و زخمی در حمله صهیونیست‌ها به جنین
  • زخمی شدن 31 نظامی اسرائیلی در 48 ساعت گذشته
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها
  • زخمی شدن ۳۱ نظامی صهیونیست در نوار غزه طی ۴۸ ساعت گذشته