Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، در مراسمی که با حضور حاجی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و حجت الاسلام خوشنام مسئول نمایندگی، ولی فقیه درسپاه شهرستان بهاباد برگزار شد از فعالین حوزه بسیج دانش آموزی و مجریان اردو‌های راهیان نور در آموزش و پرورش شهرستان بهاباد تجلیل شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در این مراسم حوزه بسیج دانش آموزی را یکی از مهمترین فعالیت‌های فرهنگی بسیج دانست و گفت: اردو‌های راهیان نور یک سفر معنوی است که روح و جسم دانش آموزان را با حال و هوای سرشار از نور و معنویت دوران دفاع مقدس و ایثار و از خود گذشتگی شهدا، ایثارگران، جانبازان و ازادگان و همه ایثارگران و ملت بزرگ ایران آشنا و مانوس می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حاجی زاده با بیان اینکه اردوی راهیان نور یک کار فرهنگی است اظهارداشت: اعزام کاروان ‏راهیان نور در شناخت ارزش‌های شهدا و تقویت روحیه جهادی بسیار موثر است.
وی به اهداف اعزام راهیان نور به این مناطق اشاره کرد و گفت: مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس جزو بهترین مناطقی هستند که با حضور هر فردی، انقلابی درونی در وی پدیدار می‌شود که او را به فطرت اولیه و معنوی خویش هدایت خواهد کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با تاکید براینکه حضورهر فردی در این منطقه تحولی به سیر الی الله خواهد بود، تصریح کرد:اصلی‌ترین هدف در این اعزام شناساندن و تبیین واقعیت‌های دوران حماسه و ایثار است که شور، احساس و منطق را در زائران ایجاد می‌کند.
در این مراسم همچنین در خصوص اعزام دانش آموزان پسر پایه دهم متوسطه این شهرستان به اردو‌های راهیان نور برنامه ریزی شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۱۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر دوشنبه در یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی ناحیه یک مرکز استان، ضمن تبریک ایام و گرامیداشت روح شهید معلم و استاد الگو شهید مطهری و ۲۰ شهید دانش آموزی ناحیه یک شهر ساری و چهار شهید فرهنگی، اظهار کرد: دانش آموزان نسل‌های جدید از نظر فرهنگی فضای ذهنی، قلبی و فرهنگی شهدا را بشناسند و راهشان را ادامه دهند.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: شیاطین می‌خواهند از نظر فرهنگی دنیای درون نسل جدید ما را جور دیگری بسازند و با دنیای درون شهدای ما متناقض باشد و باید در این راستا هوشیار بود و کار فرهنگی و جهادی کنیم.

وی تاکید کرد: باید دانش آموزان و نسل‌های جدید را با آن فضای فرهنگی و معنوی که خدا دوست دارد آشنا کنیم آن وقت به یک محمدحسین فهمیده و شهدای دانش‌آموزان می‌شوند.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: دانش‌آموزان ما باید با مسجد آشنا شوند و اهل مسجد و نماز اول وقت باشند زیرا صدای اذان را شیاطین را دور می‌کند، اما اگر صدای اذان، قرآن و نماز خبری نباشد شیطان نزدیک می‌شود.

این مسئول بیان کرد: رأس شیاطین آمریکاست و امپراطور رسانه‌ای دشمنان، مردم را دور خود جلب می‌کند و می‌خواهد الگوهای خود را نشان دهند درحالی که عاقبت گوش کردن حرف شیطان جهنم و عاقبت حرف خداوند بهشت است.

کد خبر 6092199

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی