Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@22:28:29 GMT

قاتل یک زن در زندان شهر بابل اعدام شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۶۲۱۶۷

حوادث رکنا: مردی که به جرم کشتن یک زن به قصاص محکوم شده بود، در محوطه زندان شهر بابل، با حضور خانواده مقتول به دار آویخته شد.

این مرد در دادگاه کیفری استان مازندران محکوم به قصاص شده بود که پس از تأیید حکم مجازاتش در دیوانعالی کشور، مقدمات اجرای حکم فراهم شد. بدین‌ترتیب او سحرگاه سه‌شنبه با حضور قاضی Judge اجرای احکام و پزشک Doctor قانونی اعدام execution شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۲۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد

هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور بیش از ۵۰ نفر از اصحاب رسانه در استان هرمزگان آغاز شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه صبح امروز (دوشنبه 17 اردیبهشت ماه) با حضور بیش از 50 خبرنگار و عکاس از 35 رسانه مختلف جهت بازدید از اقدامات قضایی انجام شده در استان هرمزگان و پیگیری اجرای مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه به این استان آغاز شد.

گفتنی است، پیش از این مرکز رسانه قوه قضاییه 6 تور نظارتی را با حضور اصحاب رسانه برگزار کرده است.

دیدار مردمی معاون قوه قضاییه در حرم عبدالعظیم(ع)

نخستین تور نظارتی قوه قضاییه، باحضور 80 نفر از اصحاب رسانه جهت بازدید از زندان رجایی‌شهر برگزار شد و خبرنگاران در جریان روند تخلیه این زندان قرار گرفتند.

 دومین تور نظارتی مرکز رسانه قوه قضاییه نیز با حضور بیش از 20 رسانه اعم از صداوسیما، روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های کشور، در استان گلستان برگزار شد و خبرنگاران در جریان اقدامات دستگاه قضا برای اجرای طرح گردشگری جزیره آشوراده و جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در روستای زیارت قرار گرفتند.

 سومین تور نظارتی مرکز رسانه قوه قضاییه با محوریت تبیین اقدامات قوه قضاییه در حوزه عدالت اجتماعی، یکپارچگی سامانه گمرک و بنادر، اقدامات انجام شده در حوزه اقتصاد مقاومتی در راستای حل و فصل مشکلات کارخانجات و واحد‌های تولیدی در استان هرمزگان برگزار و در این تور نیز 60 نفر از خبرنگاران از 45 رسانه کشور حضور داشتند.

اصحاب رسانه همچنین در چهارمین تور نظارتی قوه قضاییه و در راستای آشنایی با ماموریت‌ها و فعالیت‌های بنیاد تعاون زندانیان کشور در قالب 30 رسانه مختلف که شامل 45 نفر خبرنگار و عکاس بودند از مجتمع‌های مختلف بنیاد تعاون زندانیان فشافویه بازدید کردند.

پنجمین تور نظارتی قوه قضاییه نیز به میزبانی اداره کل زندان‌های استان قم برگزار شد که در این تور نیز 45 خبرنگار و عکاس از 20 رسانه حضور داشتند و از بخش‌های مختلف اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی استان قم بازدید کردند. همچنین در این تور نظارتی، خط تولید موتورسیکلت برای اولین‌بار در زندان قم راه‌اندازی شد.

زندانیان استان البرز میزبان ششمین تور نظارتی رسانه‌ای قوه قضاییه بودند و در این تور، 35 خبرنگار و عکاس جهت بازدید و نظارت بر کارخانه دوچرخه‌سازی زندانیان قزلحصار عازم این زندان شدند و از بخش‌های مختلف این کارخانه بازدید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد
  • مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل | اتفاق شیرین برای یک محکوم به قصاص که تا یک قدمی چوبه دار قرار گرفت اما ...
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی چیست؟
  • افزایش مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی
  • کارزار نجات انجیلسی در مازندران
  • جایگاه اختصاصی زنان در ورزشگاه بابل (عکس)
  • ۲۳ سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی
  • 23 سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی