Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@23:15:14 GMT

اعتراف تلخ خانم بازیگر درباره شغلش

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۶۲۱۷۸

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا٬ زهره حمیدی با اشاره به وجود لابی و پارتی بازی در بازیگری، اضافه کرد: این روزها بازیگران جدیدی راهی بازار شده‌اند که به واسطه بی تجربه بودنشان پولی نمی‌گیرند و تولیدکنندگان هم ترجیح می دهند، پول کمتری خرج کنند و به همین واسطه من بیکار شده ام. البته داستان فقط به همین جا ختم نمی‌شود چون بسیاری از همین بازیگران تازه وارد نه تنها پول نمی گیرند، بلکه خودشان برای بازی پول هم می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگر فیلم «شاباش» از خرید و فروش عمده نقش‌ها در سینما خبر داد و افزود: در گذشته شاید با تلاش می‌شد به بازیگری خوب بدل شویم اما امروزه تنها و تنها پول حرف اول را می‌زند. متاسفانه نقش‌ها به راحتی خرید و فروش می شوند. متاسفم که بگویم خرید و فروش نقش در سینما بیداد می‌کند. به همین خاطر است که از عید تا الان فقط همین یک سریال هفت قسمتی را کار کرده ام و این اتفاق برای من فاجعه است. از نظر کاری سال 96 بدترین سال در تجربه کاری من است.

حمیدی درباره پیشنهاد خود به جوانان علاقمند به بازیگری خاطرنشان کرد: در حال حاضر به دختران جوانی که به من می گویند به بازیگری علاقه دارند، می گویم به هیچ وجه وارد بازیگری نشوید. بازیگری نه آینده دارد و نه درآمد ثابتی دارد. بازیگری هیچ اعتباری ندارد و من که بیست و سال سابقه دارم الان بیکار شده ام.

منبع: میزان

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۲۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت نساجی - پرسپولیس نایاب شد

به گزارش "ورزش سه"، هواداران نساجی دقایقی بعد از اعلام لینک خرید بلیت دیدار مقابل پرسپولیس، سکوهای هیجان‌انگیز این استادیوم را به تسخیر خود در آوردند و بلیت در این بخش نایاب شد.

در حال حاضر بلیت بخش پشت دروازه استادیوم به‌طور کامل به فروش رفته است و هواداران این تیم در انتظار اعلام باز شدن سایت برای فروش بلیت بخش سکوهای فلزی هستند.

این در حالیست که بلیت بخش هواداری نیز که در این بازی به هواداران پرسپولیس اختصاص دارد نیز به فروش رفته است. نکته جالب توجه اینکه برخی هواداران و فوتبالدوستان به دنبال خرید بلیت بخش رقیب هستند که در اطلاع‌رسانی‌هایی که صورت گرفته، اعلام شده هواداران دو تیم با توجه به اینکه از دو ورودی متفاوت جواز حضور در استادیوم را به دست می‌آورند، در صورت خرید بلیت تیم حریف، قادر به حضور در سکوهای طرفداری تیم خود نخواهند بود.

دیگر خبرها

  • بلیت نساجی - پرسپولیس نایاب شد
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • رد پای دلالان به طرح مسکن ملی یزد باز شد
  • ببینید | اعتراف جالب رابعه اسکویی: شماره تلفن طارمی را دارم! / افشاگری جالب خانم بازیگر از یک ویژگی جالب مهدی!
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • ترامپ به من گفت در مورد رابطه با «خانم بازیگر» حرفی نزنم
  • بازیگر مشهور ترکیه اول ساختمان یک مدرسه را خرید سپس با خاک یکسان کرد | اقدام عجیب و جنجالی این چهره همه را شوکه کرد + عکس
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • مست عشق : روایتی متفاوت از عشق با حضور ستارگان دو کشور (+عکس)