Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - برترين ها - ترجمه از سينا اشتري: کاربرد گوشي هاي هوشمند وابسته به اپليکيشن هاي نصب شده بر روي آنهاست و بدون در اختيار داشتن اپليکيشن ها گوشي شما چندان هم هوشمند نخواهد بود؛ در ادامه به معرفي ضروري ترين اپليکيشن هاي موجود براي يک گوشي هوشمند اندرويدي مي پردازيم. اپليکيشن هاي منتخب اين مطلب در دسته بندي هاي مختلفي مانند اخبار، کاربردي و عکاسي قرار دارند و با نصب آنها بر روي گجت خود، از استفاده از اپليکيشن هاي متعدد و حجيم ديگر بي نياز خواهيد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


1- Swiftkey Keyboard

Swiftkey يکي از حرفه اي ترين و محبوب ترين اپليکيشن هاي توليد شده براي صفحه کليد سيستم عامل اندرويد است. بهره مندي Swiftkey از فناوري هوش مصنوعي اين اپليکيشن را از ساير نمونه هاي مشابه متمايز مي کند؛ استفاده از هوش مصنوعي در اين نرم افزار آن را قادر ساخته تا به مرور با نحوه تايپ کاربر و نيز کلماتي که وي بيشتر از آنها استفاده مي کند آشنا شده و با پيش بيني کلمات، سرعت تايپ او را افزايش دهد؛ از ديگر ويژگي هاي جذاب اين اپليکيشن مي توان به وجود پيشرفته ترين سطح ويژگي غلط گير و يا Auto Correction در آن اشاره کرد.
امتياز اين اپليکيشن به طور انحصاري در اختيار شرکت مايکروسافت بوده و از بيش از 150 زبان زنده دنيا پشتيباني مي کند؛ کاربران اين اپليکيشن در بحث طراحي ظاهري، پوسته ها و رنگ هاي صفحه کليد انتخاب هاي بسياري را داشته و مي توانند ظاهر صفحه کليد را با سليقه شخصيشان تطابق دهند.
2- Flipboard

Flipboard يکي از محبوب ترين اپليکيشن هاي خبري است که با نصب آن ديگر نيازي به استفاده از اپليکيشن هاي متعدد موجود در اين دسته بندي نخواهيد داشت؛ کافيست تا حوزه هاي خبري مورد علاقه خود را انتخاب کنيد تا اپليکيشن به طور خودکار خبرنامه اي را برايتان تشکيل دهد.
علاوه بر اين به کاربر اجازه داده شده است تا با انتخاب محتواي خبري خاص مورد علاقه خود، به طور شخصي خبرنامه اي را طراحي کند اما ويژگي اي که باعث برجستگي Flipboard در ميان ديگر اپليکيشن هاي مشابه شده، مربوط به تنوع و جزئيات نا محدود در دسته بندي هاي مختلف خبري در دسترس است؛ براي مثال اگر به حوزه عکاسي علاقه داريد و مي خواهيد اين اپليکيشن شما را از آخرين تحولات دنياي عکاسي آگاه کند، جزئيات بيشتري در اين دسته بندي در دسترس شما قرارداده شده است و مي توانيد دسته بندي هاي متنوعي مانند عکاسي از طبيعت، عکاسي از مکان هاي ديدني و يا عکاسي به سبک پرتره را بدين منظور انتخاب نماييد؛ از ديگر نقاط قوت Flipboard مي توان به طراحي جذاب و زيباي محيط کاربري آن اشاره کرد.
3- Google Keep

Google Keep يکي از برترين اپليکيشن هاي نوت برداري توليد شده براي سيستم عامل اندرويد است که به شما اجازه مي دهد تا افکار خود را به ثبت برسانيد. بدين منظور، علاوه بر ساحتن فايل هاي متني مي توانيد از ضبط فايل هاي صوتي نيز استفاده کنيد؛ همچنين مي توانيد براي هر فايل رنگ و عنوان مجزايي انتخاب کرده تا به هنگام جستجو در ميان فايل هاي متعدد راحتي بيشتري داشته باشيد.
از ديگر ويژگي هاي جذاب اين اپليکيشن مي توان به پشتيباني آن از Reminder هاي منحصر به موقعيت مکاني کاربر اشاره کرد که قابليت هاي زيادي را در اختيار کاربران قرار داده است؛ براي مثال با انتخاب موقعيت مکاني مرکز خريدي در نزديکي محل سکونت خود؛ Google Keep مي تواند خريد يک کالاي از پيش تعيين شده را به شما ياد آوري کند. علاوه بر اين مي توانيد فايل ها و Reminder هاي ثبت شده بر روي گوشي هوشمند خود را بر روي حساب کاربري خود ثبت کرده تا به هنگام استفاده از تبلت و يا کامپيوتر خانگي نيز بتوانيد به آنها دسترسي داشته باشيد.
4- AccuWeather

همه ما با اپليکيشن هاي هواشناسي آشنايي کامل داريم و به طور روزانه از آنها استفاده مي کنيم و اگر بخواهيم يکي از آنها را به شما معرفي کنيم آن AccuWeather خواهد بود. از جمله ويژگي هاي جذاب اين اپليکيشن مي توان به نمايش وضعيت جوي لحظه اي و پيش بيني وضعيت جوي در ساعات آتي اشاره کرد؛ علاوه بر اين با استفاده از اين نرم افزار مي توانيد از جزئياتي مانند سرعت و جهت باد، مقدار رطوبت هوا، دما و ... آگاه شويد. نصب يکي از اپليکيشن هاي هواشناسي بر روي گجت شما ضروري است و پيشنهاد ما در اين دسته بندي اپليکيشن AccuWeather است.
5- Pocket

Pocket شما را قادر مي سازد تا محتواي آنلاين را براي مطالعه آنها در آينده به خاطر بسپاريد؛ براي همه ما پيش آمده که به دليل کمبود وقت نتوانسته ايم مقاله اي را خوانده و يا ويدئويي را تماشا کنيم و براي جلوگيري از فراموشي، آدرس اينترنتي مربوط به اين محتوا را در قالب يک ايميل به آدرس ايميل خود ارسال کرده ايم و اين موقعيتي است که Pocket در آن به کمک شما مي شتابد.
اين اپليکيشن فضايي نامحدود را براي ذخيره سازي محتواي آنلاين منتخب در اختيار شما مي گذارد؛ علاوه بر اين مي توانيد براي دسته بندي و نظم دادن به ليست هاي بلند بالاي خود براي آنها ارجحيت تعيين کرده و يا به آنها برچسب (Tag) بزنيد. با استفاده از ويژگي همگام سازي Pocket مي توانيد به هنگام استفاده از ساير گجت هاي ديگر خود مانند تبلت و يا کامپيوتر و لپ تاپ به محتواي ذخيره شده خود در اين اپليکيشن دسترسي داشته باشيد و وجود ويژگي Offline Mode در آن، شما را از اتصال هميشگي به شبکه اينترنت بي نياز کرده است.
6- Pixlr

Pixlr اپليکيشن منتخب ما در دسته بندي نرم افزار هاي ويرايش تصوير است؛ اين اپليکيشن مجموعه اي بالغ بر دو ميليون افکت، فيلتر و ابزار هاي ويرايشي را در اختيار کاربران قرار داده و قطعا شما را از استفاده از اپليکيشن هاي مشابه بي نياز خواهد کرد. علاوه بر اين، با استفاده از Pixlr مي توانيد از عکس هاي خود Photo Collage (چند عکس در يک قاب) بسازيد، عکس هاي خود را به نقاشي تبديل کرده، خطاي قرمزي چشم را از عکس هاي سلفي خود حذف کرده و يا محتواي متني را بر روي عکس خود قرار دهيد. در پايان مي توانيد عکس هاي ويرايش شده خود را به طور مستقيم بر روي شبکه هايي اجتماعي مانند Facebook، Instagram و Twitter به اشتراک بگذاريد.
7- Zedge

با نصب اين اپليکيشن مي توانيد به تمامي محتوا و فايل هاي لازم براي شخصي سازي گوشي هوشمند خود ائم از صداي زنگ، Theme و Wallpaper دسترسي پيدا کنيد؛ دسته بندي متنوع و منظم اين اپليکيشن شما را در گشت و گذار در ميان انتخاب هاي نامحدود در دسترس ياري کرده و به شما اجازه مي دهد تا قبل از دانلود هر فايل، پيش نمايشي از آن را مشاهده کنيد.
8- Tick Tick

Tick Tick اپليکيشن منتخب ما از دسته بندي نرم افزار هاي مديريت امور روزانه است؛ Tick Tick کاربر را در سازماندهي امور روزانه ياري مي کند و با استفاده از آن مي توانيد Reminder ساخته؛ قرار ملاقات تنظيم کرده و حتي ليستي از اقلام مورد نياز خانه تهيه کنيد. تقويم اين برنامه چشم اندازي از برنامه هفتگي و يا ماهانه را در اختيار شما قرار خواهد داد و قابليت همگام سازي موجود در آن باعث شده تا به هنگام استفاده از ديگر گجت هاي خود نيز بتوانيد به محتواي اپليکيشن دسترسي پيدا کنيد؛ علاوه بر اين کاربر مي تواند پوسته ظاهري اين اپليکيشن را به سليقه خود انتخاب کند.
9- TuneIn Radio

اپليکيشن هاي متعددي براي استفاده از راديو اينترنتي در دسترس کاربران قرار دارد و اگر بخواهيم نصب يکي از آنها را به کاربران پيشنهاد کنيم، اپليکيشن منتخب ما بي شک TuneIn Radio خواهد بود. کاربران اين اپليکيشن به راحتي مي توانند به مجموعه بالغ بر 120000 ايستگاه راديويي پخش زنده از دسته بندي هايي متنوع مانند موسيقي، اخبار، ورزشي و ... دسترسي پيدا کرده و در ميان 6 ميليون پادکست موجود بر روي سرور هاي اين نرم افزار به گشت و گذار بپردازند؛ همه اين ويژگي ها در کنار رايگان بودن اين اپليکيشن، ما را بر آن داشت تا نصب TuneIn Radio را به شما پيشنهاد کنيم.
10- WPS Office and PDF

اپليکيشن WPS Office را مي توان بهترين جايگزين نرم افزار Microsoft Office بر روي يک گجت اندرويدي دانست؛ اين اپليکيشن از فرمت هاي متعددي مانند .doc، .csv، .ppt و PDF پشتيباني کرده و با استفاده از آن مي توانيد تمامي فايل هاي تحت پشتيباني نرم افزار Microsoft Office را به PDF تبديل کنيد. از جمله ديگر ويژگي هاي اين نرم افزار کاربردي مي توان به قابليت رمزنگاري فايل هاي مهم و امنيتي و ويژگي Night Mode به منظور کاهش خستگي چشم در هنگام استفاده از اپليکيشن در محيط هاي تاريک اشاره کرد؛ علاوه بر اين WPS Office مي تواند به واسطه دوربين گوشي هوشمند شما صفحات کتاب، جزوه و ... را به فايل هاي PDF تبديل کند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۲۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته ویژه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان

وزیر ارتباطات گفت: به مناسبت روز معلم، برای معلمانی که از طریق اپلیکیشن شاد فعال هستند، یک بسته اینترنتی ۳۰ گیگابایتی فعال می‌کنیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات، صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: به مناسبت روز معلم، برای معلمانی که از طریق اپلیکیشن شاد فعال هستند، یک بسته اینترنتی 30 گیگابایتی فعال می‌کنیم.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • جزئیات هوش مصنوعی آیفون لو رفت!
  • چرا جنیفر انیستون در تیک تاک حساب کاربری ندارد؟
  • ایموجی صوتی؛ عجیب‌ترین قابلیت گوگل که به تماس‌های صوتی اضافه شد
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را ابزار نفوذ چین می‌دانند
  • چگونه تیک‌تاک از یک اپلیکیشن محبوب به تهدیدی برای آمریکا تبدیل شد؟
  • درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
  • هزینه قبوض تلفن ثابت در سال 1403
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید/ فیلم
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید
  • بسته ویژه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان