Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان، علی یاور عزیزپور مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در جلسه بررسی سهم یک درصد ورزش از اعتبارات دستگاه های اجرایی استان، برای اجرایی شدن این سهم از مدیران کل دستگاههای اجرایی کمک خواست و بر همکاری بیشتر آنان در این راستا که نتیجه آن می تواند سلامت بیش از پیش جامعه باشد، تاکید کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به سرانه فضای ورزشی پایین این استان گفت: یک درصد برای یک دستگاه ناچیز است ولی در مجموع وقتی اجرایی شود برای ورزش استان مفید و کارساز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درادامه نشست برخی از ذی حسابان درباره موانع اساسی سر راه اجرای این ظرفیت قانونی را بیان کردند.

نظری دبیر اجرایی ماده ۵۳ اداره کل ورزش و جوانان نبود نقدینگی را یکی از اساسی ترین مشکلات اجرایی نشدن این برنامه سلامت محور در استان عنوان کرد و گفت: یک درصد مذکور از محل اعتبارات عمرانی قابل پرداخت است که اعتبارات از این محل بصورت اسناد خزانه پرداخت می شود و نبود نقدینگی باعث می شود دست مدیران برای اجرای کردن طرح بسته بماند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: جز الف بند ۸ مصوبات جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی کشور کلیه دستگاه های اجرایی را مکلف به تدوین و اجرای برنامه های عملیاتی و بهبود سلامت کارکنان نموده و می توانند بااستناد به آن بند سهم یک درصد خود را پرداخت کنند.

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۲۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، روح الله مقدم، معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان قم گفت: استان قم درپرداخت وام ازدواج درکشور، طبق جدول وزارت ورزش و جوانان مربوط به پایان سال ۱۴۰۲، رتبه نهم کشور را کسب کرده‌است.

وی ادامه داد: استان قم با تحقق ۸۸.۵ درصدی اعطای وام ازدواج به متقاضیان، در میان ۳۱ استان کشور ، این رتبه را به خود اختصاص داده‌است.

وی یادآور شد که میانگین جمع کل دریافت کنندگان تسهیلات ازدواج در کشور در سال گذشته ۸۵ درصد بوده‌است.

مقدم بیان کرد: ۱۱ هزار و ۵۵۲ فقره وام ازدواج در سال گذشته به متقاضیان در قم پرداخت شده‌است.

وی ادامه داد: این تعداد فقره وام ازدواج با معرفی اداره‌کل ورزش و پرداخت توسط بانک‌ها به مبلغ ۲۴ هزار و ۳۷۵ میلیارد ریال انجام پذیرفته‌است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم همچنین تعداد متقاضیان در صف انتظار دریافت وام در سال گذشته را یک‌هزار و ۵۰۹ نفر عنوان کرد.

وی تعداد کل متقاضیان وام ازدواج در استان قم تا پایان بهمن ماه را ۱۳ هزار و ۶۱ نفر ذکر کرد.

مقدم همچنین یادآور شد: سال ۱۴۰۱ تعداد تسهیلات پرداخت شده ازدواج در استان قم ۱۲ هزار و ۴۷۶ فقره بوده‌است.

دیگر خبرها

  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند