Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به بیانات اخیر بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه سعودی‌ها در حال خیانت به امت اسلامی هستند اظهار کرد: لازم است تا کشورهای اسلامی زمینه اتحاد و همبستگی خود را فراهم کنند تا در ابعاد اقتصادی و سیاسی بتوانند هم‌افزایی بیشتری برای تبدیل شدن به ابر قدرت کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های عظیم کشورهای اسلامی در زمینه ذخایر نفتی و این مسئله که میزان قابل توجهی از نیاز دنیا به منابع نفت و گاز از کشورهای اسلامی تامین می‌شود لذا اگر جهان اسلام وحدت پیشه کند می‌تواند به اولین ابر قدرت دنیا تبدیل شود.

ترقی تصریح کرد:‌ برخی کشورهای منطقه مانند عربستان که مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند سعی بر آن دارند که با سازش و ارتباط با دشمنان اسلام دوام سیاسی خود را تامین کنند و با این کارشان مانع تحقق وحدت و انسجام میان کشورهای اسلامی شده‌اند لذا کشورهای اسلامی باید با اعمال فشار به عربستان دولت این کشور ر ا مجبور کنند تا به دیگر کشورهای مسلمان بپیوندد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: عربستان به جای اینکه به وحدت مسلمانان و مسئله فلسطین که مسئله اول جهان اسلام است بپردازد در حال خیانت به کشورهای مسلمان است لذا باید به این کشور به عنوان دولتی خائن به آرمان‌های اسلامی نگریست.

وی ادامه داد: کشورهای اسلامی موظف هستند که از طریق تحریم اقتصادی و دیگر اهرم‌های فشار عربستان را مجاب کنند تا راهش را از جهان اسلام جدا نکند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۲۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر | رابطه با اسرائیل حرام است

پایگاه خبری جماران، حضرت امام خمینی (س) در هفدهم خرداد سال 1346 که مطابق با سالروز رحلت حضرت محمد مصطفی (ص) بود، در پیامی خطاب به سران دولت های اسلامی بر تحریم روابط تجاری و سیاسی میان کشورهای اسلامی و رژیم اشغالگر قدس تاکید کردند. بخشی از متن پیام امام به شرح زیر است: «... کمک به اسرائیل چه‌‎ ‎‌فروش اسلحه و مواد منفجره و چه فروش نفت حرام و مخالفت با اسلام است، رابطه با‌‎ ‎‌اسرائیل و عمال آن چه رابطۀ تجاری و چه رابطۀ سیاسی حرام و مخالفت با اسلام است،‌‎ ‎‌باید مسلمین از استعمال امتعۀ‌‎ اسرائیل خودداری کنند. از خداوند تعالی نصرت اسلام‌‎ ‎‌و مسلمین را خواستار است. «والسلام  علی من اتبع الهدی».‌

‌‌روح الله الموسوی الخمینی‌، صحیفه امام؛ ج 2، ص 139

طرح: محمود عارفی قوچانی

 

 

دیگر خبرها

  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله مؤثر با هر گونه اجحاف به کشورهای اسلامی
  • معاون سیاسی طالبان: کشورهای اسلامی باید از فلسطین حمایت کنند
  • پوستر | رابطه با اسرائیل حرام است
  • قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است
  • امیرعبداللهیان: ایران به‌دنبال تنش در منطقه نیست
  • "وعده صادق" آرزوی مسلمانان را محقق کرد/ جدا بودن شیعه و اهل سنت را دشمنان اسلام ایجاد کردند
  • سفر رئیسی به پاکستان حامل پیام وحدت برای منطقه و جهان اسلام است