Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی حیدری با بیان این که آمار بیکاری شهرکرد در رتبه های اول و دوم استان چهارمحال و بختیاری است، در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: شورای شهر شهرکرد علاوه بر وظایف خدمات شهری که باید به شهروندان ارائه دهد در دستور کار خود دارد تا مکان هایی در راستای ایجاد شغل برای مردم ایجاد کند.

وی افزود: قرار است شهرداری در چهار منطقه در شمال، جنوب، مغرب و مشرق شهر چهار زمین به سازمان میادین دهد تا سازمان میادین برای مردم ایجاد شغل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری با بیان اینکه شورای شهر قصد دارد تا بازارچه هایی را در این چهار نقطه ایجاد کند، تصریح کرد: از جمله شغل هایی که قرار است در این بازارچه ها ایجاد شود می تواند به فروش میوه، ماهی، لبنیات و ... اشاره کرد تا مردم شهر دارای شغل شوند.

وی در رابطه با زمانی که این پروژه لازم دارد، گفت: اگر مسوولین مربوطه تلاش خوبی در این راستا داشته باشند احتمال می رود تا شب عید یکسری از بازارچه ها راه اندازی شوند.

عضو شورای شهر شهرکرد در پاسخ به این سوال که برای مقابله با معضل اعتیاد در سطح شهر چه اقداماتی انجام شده گفت: در سطح شهر اینگونه نیست که افراد معتاد حضور داشته باشند.

وی افزود: حدود 2-3 کوچه در منطقه 32 غرب شهر آلودگی دارند که با در نظر گرفتن یک برنامه فرهنگی تمام تلاشمان برای مشاوره دادن به افرادی است که با اعتیاد دست و پنجه نرم می کنند.

حیدری تصریح کرد: برای مشاوره و کمک کردن به افراد معتاد ساختمانی خریداری کرده ایم که افراد با مراجعه به این ساختمان ها مشاوره شده و تلاش می کنیم از این راه فرهنگی مشکلشان حل شود.

به گزارش ایسکانیوز، شهرکُرد یکی از شهرهای مرکزی ایران و مرکز شهرستان شهرکرد و استان چهارمحال و بختیاری است؛ شهرکرد در ۹۷ کیلومتری جنوب غرب اصفهان قرار دارد. نام پیشین آن «دِهْکُرد» بوده‌است که پس از تبدیل به شهر (در شهریور ۱۳۱۴ خورشیدی)، به شهرکرد تغییر نام داده شده‌است. براساس آمار سال ۱۳۹۵ خورشیدی، جمعیت شهرکرد برابر با ۱۹۰٬۴۴۱ نفر است.

بر اساس آمار منتهی به تابستان ۹۶، استان چهار محال و بختیاری با نرخ بیکاری ۱۸.۳ درصدی بیکارترین استان کشور شد.

بنابراین گزارش در مجموع ۳۱ استان کشور، در حال حاضر استان سمنان با نرخ بیکاری ۷.۱ درصد دارای کمترین نرخ بیکاری است. همچنین استان چهارمحال و بختیاری با نرخ بیکاری ۱۸.۳ درصدی به عنوان بیکارترین استان کشور محسوب می شود و پس از آن استان کرمانشان با نرخ بیکاری ۱۸ درصدی دارای بیشترین جمعیت بیکار در سطح کشور است.

901

مصطفی حیدری شهرکرد چهارمحال و بختیاری بیکاری اشتغال اعتیاد بازارچه شهرداری

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۲۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد

طهمورث حیدری رئیس هیئت فوتبال چهارمحال و بختیاری گفت: دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.

وی افزود: در این دوره آموزشی با حضور ۱۶ مربیان کشوری فوتسال از استان‌های تهران، اصفهان، بندرعباس، خوزستان و چهارمحال و بختیاری در حال اجراست.

بیشتر بخوانید

برگزاری دوره مربیگری فوتسال در شهرکرد

حیدری با اشاره به اینکه این دوره در راستای ارتقاء سطح دانش مربیان استان و کشور در حال اجراست، گفت: این برنامه آموزشی در تقویم ورزشی امسال پیش‌بینی شده بود و با موافقت فدراسیون فوتبال و AFC در شهرکرد درحال اجراست.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۱۵ هزار ورزشکار در رشته‌های فوتسال و فوتبال در استان مشغول فعالیت هستند که از این تعداد ۱۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده است.

حیدری افزود: تاکنون بیش از ۵۰۰ مربی در استان در رشته فوتسال و فوتبال شرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • تلاش و جدیت برای کاهش نرخ بیکاری
  • تلاش بیشتری برای کاهش نرخ بیکاری کرمانشاه خواهیم کرد
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در چهار محال و بختیاری
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی در منطقه چهار
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری