Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-25@21:00:19 GMT

خوراک مرغ و سبزیجات یک شام رژیمی آسان

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۶۲۵۷۵

خوراک مرغ و سبزیجات یک شام رژیمی آسان

فر را با دمای ۴۵۰ درجه فارنهایت گرم کنید. در یک کاسه بزرگ، سبزیجات، آب‌گوشت و یک قاشق چایخوری مریم‌گلی را با هم مخلوط کنید. روی کاسه را با پلاستیک بپوشانید. سپس آن را ۵ دقیقه داخل مایکروفر با قدرت ۱۰۰ درصد قرار دهید.به گزارش بلاغ، این خوراک بسیار ساده و در فر تهیه می‌شود. به نقل از فوت و فن داخل آن انواع سبزیجات همچون سیب‌زمینی، هویج، پیاز و کرفس وجود دارد و برای این فصل مناسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

تعداد: ۴ نفر
زمان تهیه و پخت: ۲۵ دقیقه


مواد لازم


۴۵۰ گرم سبزیجات منجمد (سیب‌زمینی، هویج، پیاز و کرفس)
۱، ۳/۴ پیمانه گرم آب گوشت
یک قاشق چایخوری مریم‌گلی تازه خرد شده
دو پیمانه مرغ پخته و خرد شده
¼ قاشق چایخوری فلفل سیاه
¼ قاشق چایخوری جوزهندی
یک عدد سیب پخته خرد شده
دو قاشق غذاخوری کره


طرز تهیه


۱- فر را با دمای ۴۵۰ درجه فارنهایت گرم کنید. در یک کاسه بزرگ، سبزیجات، آب‌گوشت و یک قاشق چایخوری مریم‌گلی را با هم مخلوط کنید. روی کاسه را با پلاستیک بپوشانید. سپس آن را ۵ دقیقه داخل مایکروفر با قدرت ۱۰۰ درصد قرار دهید. مرغ را اضافه کنید، در کاسه را ببندید و ۴ تا ۶ دقیقه دیگر حرارت دهید تا خوراک گرم و سبزیجات نرم شوند.

۲- در یک کاسه کوچک فلفل و جوزهندی را با هم مخلوط کنید و کنار بگذارید.

۳- خوراک به دست آمده را داخل ظرف سوفله (ظرف نشکن و گود) بریزید، روی آن سیب پخته بگذارید و در صورت تمایل، برگ‌های تازه مریم‌گلی قرار دهید. کره آب شده را روی آن‌ها بریزید و در آخر مخلوط جوز هندی را روی مایه بپاشید.

۴- بدون در به مدت ۱۰ دقیقه بپزید تا سیب‌ها طلایی و برشته شوند.

ارزش غذایی


کالری: ۲۹۷
چربی: ۱۲ گرم
کلسترول: ۷۱ میلی‌گرم
کربوهیدرات: ۲۳ گرم
فیبر: ۳ گرم
قند: ۹ گرم
پروتئین: ۲۴ گرم

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۲۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: من هوادار بارسلونا و مرد باشگاه هستم؛ تصمیم قبلی‌ام به نفع تیم بود و آسان هم نبود

ژاوی در مورد تغییر تصمیم‌اش برای ماندن در بارسا می‌گوید حالا شرایط تغییر کرده و او و کادر فنی‌اش مشتاق هستند تا ثبات را به باشگاه بیاورند.

طرفداری | پس از حرف و حدیث‌های فراوان ژاوی تصمیم گرفت در بارسلونا بماند و امروز ماندن او در بارسا شکل رسمی به خود گرفت.

ژاوی سرمربی بارسلونا تصمیمش را عوض کرد و حالا قرار است فصل 25-2024 هم روی نیمکت بلوگرانا بنشیند. خود ژاوی امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد تا در مورد دلایل تغییر عقیده‌اش و اینکه می‌خواهد برای یک فصل دیگر در بارسلونا بماند، توضیح دهد.

رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد

تصمیم اولیه‌ام به نفع باشگاه بود

تصمیمی که در ژانویه گرفتم به نفع باشگاه بود. فکر می‌کردم که این کار باعث آرامش خاطر هم برای من و هم تیم در ادامه کار می‌شود. حالا شرایط تغییر کرده است، سال آینده اگر اوضاع بد پیش برود باید با این موضوع کنار بیاییم.

دیروز در چند دقیقه متوجه شدیم که این بهترین تصمیم بود. بسیار سپاسگزارم که می‌توانم همچنان به کارم ادامه دهم. ما حالا مشتاقیم تا ثبات را به باشگاه بیاوریم.

من هوادار بارسلونا هستم، من مرد باشگاه هستم و مهم‌ترین چیز فکر کردن به باشگاه است. در جلسه دیروز، من موضع خودم را در اختیار آنها قرار دادم و اعتماد کامل کل هیئت مدیره را دیدم.

تغییر عقیده‌ام، تصمیم آسانی نبود

تصمیم آسانی نبود، چون در ژانویه قبلاً آنچه را که به نظرم به نفع باشگاه بود، گفته بودم. اما حالا شرایط تغییر کرده و من معتقدم که ماندن من بهترین کار است. بله، نظرم را عوض کردم. این مساله به پول یا غرور ربطی ندارد. من اعتماد همه را دیدم که تصمیم خودم را تغییر دادم. دلیل دیگری هم که باعث شد نظر من تغییر کند،

عشق هواداران بارسلونا

هواداران به من عشق زیادی می‌دهند. من آن را در خیابان‌ها می بینم و آنها می‌خواهند که ادامه دهم. آنها را هنوز هیجان‌زده می‌بینم. فصل آینده ما به سختی به مبارزه ادامه خواهیم داد. همین هواداران و عشق آنها به من و تیم باعث شد نظرم را تغییر دهم.

شرط و شروط برای ادامه کار

من هیچ شرطی در مورد برنامه‌ریزی ورزشی برای ادامه کارم نگذاشته‌ام. من مردی هستم که همیشه با دیگران مشورت می‌کنم و مرد باشگاه هستم.

من و کادر فنی‌ام احساس قدرت می‌کنیم. دیروز با رئیس صحبت کردیم و ظرف 2 یا 3 دقیقه به آن درک کافی و لازم رسیدیم. فکر می‌کنم این بهترین تصمیمی بود که می‌توانستیم بگیریم.

از نظر تاکتیکی بهتر از پی‌اس‌جی بودیم

از نظر تاکتیکی، معتقدم که ما در هر دو بازی بهتر از پاری سن ژرمن بودیم. اما بعد از کارت قرمز آرائوخو، به اندازه کافی خوب رقابت نکردیم. فکر می‌کنم نکته کلیدی اینجاست، باید بهتر رقابت می‌کردیم و می‌جنگیدیم.

پروژه بارسلونا هنوز تمام نشده است

همه احساسات من را نسبت به این باشگاه می‌دانند. من اعتماد زیادی از باشگاه، کل هیئت مدیره و همچنین تیمم و بازیکنان دریافت کرده‌ام. این پروژه هنوز تمام نشده است. ما باید سخت کار کنیم. پروژه را تثبیت کردم و این دلیل دیگری است که تصمیمم را تغییر دادم.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ژاوی: من هوادار بارسلونا و مرد باشگاه هستم؛ تصمیم قبلی‌ام به نفع تیم بود و آسان هم نبود
  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک
  • سلطانی: پرسپولیس را به ظاهر واگذار کردند/ از ۱۰۰ میلیارد بدهی به پیشکسوتان می‌دهند!
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • رصد ۳۰ نمونه از محصولات کارخانجات خوراک دام و طیور در کرمان 
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه می‌شود + عکس
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی اعلام شد