Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: این شرکت با ساخت بیش ازدو هزار قطعه از لوازم فنی مورد نیاز خود، به خودکفایی ۸۰ درصدی در ساخت و تعمیر قطعات مورد نیاز صنعت نفت دست یافته است.


هوشنگ صیدالی افزود:بسیاری از قطعات مورد نیاز شرکت توسط متخصصان داخلی ساخت و تعمیر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تعمیر و تجهیز قطعات مورد نیاز صنعت نفت با هدف مقابله با تحریم‌ها و جلوگیری از کاهش تولید نفت در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران انجام می‌شود.


صیدالی اضافه کرد: این شرکت دارای هشت آزمایشگاه شیمیایی، ۶ هزار و ۹۶۴ کیلومتر انواع خطوط لوله است.


مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: این شرکت دارای ۱۶ میدان نفتی با ۸۰۰ حلقه چاه است که روزانه به طور متوسط ۶۳۰ هزار بشکه نفت تولید می‌کند یعنی چیزی معادل ۲۵ درصد نفت کشور است.


شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران زیرمجموعه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، در زمینه استخراج، پالایش و انتقال نفت خام، گاز طبیعی و تولید میعانات گازی فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/د

شرکت نفت وگاز گچساران

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۲۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، ابوالفضل اسناوندی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش با قدردانی از آماده شدن و تجهیز سریع و به موقع محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌ها (دیسپچ) در کیش، گفت: امیدواریم با جابجایی انجام شده، تاخیر پرواز‌ها کاهش پیدا کند و تشریفات پیش از پرواز و بررسی پرواز‌ها افزایش یابد.

در این مراسم مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش و جمعی از معاونین و مدیران شرکت هواپیمایی کیش حضور داشتند.

دیسپچ به مراحل اعزام و آماده سازی یک پرواز گفته می‌شود و دقیقا همراه با رعایت دقیق مقررات و قوانین فنی و ایمنی به همراه رعایت نکات سازمان‌های بین المللی برای پرواز است.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش
  • زارع‌پور: پایگاه چابهار تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد