Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@21:52:43 GMT

پرداخت تسهیلات به دامداران استان

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۶۳۰۶۷

پرداخت تسهیلات به دامداران استان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استانبا بیان اینکه ۴۰ درصد مشاغل کشاورزی در بخش دام متمرکز است گفت: خشکسالی‌ های اخیر و ناتوانی تولیدات دامی در رقابت با سایر بخش‌ها موجب رکود و متوقف شدن برخی واحد ها‌ی تولیدی دام و طیور در کهگیلویه وبویر احمد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طالبیان افزود: با مشارکت وزارت تعاون، کار، رفاه اجتماعی مقرر شد با پرداخت تسهیلات ویژه این واحد‌ها احیاء و زمینه‌ی ایجاد واحد‌های جدید تولیدی نیز فراهم شود.


با بیان اینکه ۴۰ درصد مشاغل کشاورزی در بخش دام متمرکز است گفت: خشکسالی‌ های اخیر و ناتوانی تولیدات دامی در رقابت با سایر بخش‌ها موجب رکود و متوقف شدن برخی واحد ها‌ی تولیدی دام و طیور در کهگیلویه وبویر احمد شده است.


طالبیان افزود: با مشارکت وزارت تعاون، کار، رفاه اجتماعی مقرر شد با پرداخت تسهیلات ویژه این واحد‌ها احیاء و زمینه‌ی ایجاد واحد‌های جدید تولیدی نیز فراهم شود.


وی ادامه داد: سالانه ۸۵ هزار تن شیر، ۱۴ هزار و ۵۰۰ تن گوشت قرمز، ۹ هزار تن مرغ و ۳ هزار و ۵۰۰ تن تخم مرغ در واحد‌های دام و طیور استان تولید می‌شود.

انتهای پیام/د

پرداخت تسهیلات

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۳۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، سیداحمد خادمیان به تشریح وند ارائه تسهیلات ودیعه مسکن توسط بانک‌ها پرداخت و افزود: تاکنون یک میلیون و ۶۵۴ هزار و ۳۶ نفر از متقاضیان در سامانه tem.mrud.ir ثبت‌نام کردند که از این میزان متقاضی ثبت‌نام شده، یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۸۷۵ نفر حائز شرایط دریافت وام ودیعه مسکن شناخته شدند.

مدیرکل دفتر طرح‌های نهضت ملی مسکن ادامه‌داد: از تعداد حائزان شرایط دریافت وام ودیعه مسکن یک میلیون و ۳۳ هزار و ۳۰۵ نفر به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن معرفی شدند که بانک‌ها تاکنون با ۴۴۵ هزار و ۶۸ نفر عقد قرارداد کردند.

خادمیان تصریح‌کرد: با توجه به تکلیف قانونی، ضرورت دارد تا بانک‌ها نسبت به پرداخت تسهیلات به معرفی‌شدگان سرعت بدهند.

تسهیلات ودیعه مسکن در تهران ۲۰۰ میلیون تومان، در مراکز استان‌ها ۱۵۰ میلیون تومان، در سایر شهر‌ها به ۱۰۰ میلیون تومان و در روستا‌ها به ۴۰ میلیون تومان رسیده است. چگونگی بازپرداخت این وام نیز با توجه به سود ۱۸ درصدی که باید حداکثر در پنج سال پرداخت شود، محاسبه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل