Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: ظرف غذای جدید ابداع شده که بدون نیاز به آتش غذا را گرم می کند.

به تازگی گجتی به بازار Store عرضه شده که شامل یک محفظه سیلیکونی تاشو و یک پاکت حاوی مواد شیمیایی است. این وسیله می تواند در ۱۰ دقیقه غذای فرد را بدون نیاز به آتش گرم کند. سال هاست که سربازان از سیستم های ساده شیمیایی برای گرم کردن جیره غذایی خود استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درهمین راستا گجت YABUL Cook ساخته شده که این فناوری را به طور تجاری برای عموم عرضه کرده است. این گجت یک محفظه سیلیکونی سبک وزن است، تا می شود، حمل ونقل آن آسان است و در عرض چند دقیقه غذا را گرم می کند. به این ترتیب دیگر نیازی به آتش نیست.

YABUL Cook یک طرح انقلابی نیست. دو شرکت دیگر نیز با فناوی مشابه پاکت های گرمایشی حاوی مواد شیمیایی را به طور تجاری ساخته و به بازار عرضه کرده اند.

برای استفاده از این محصول فقط کافی است پاکت های گرمایشی را همراه ظرف غذا در محفظه سیلیکونی قرار داد. جالب آنکه این محفظه می تواند فشار داخل خود را کنترل کند، بنابراین هنگام تجمیع بخار در آن ناگهان باز نمی شود.

این پاکت ها می توانند طی ۱۰ دقیقه دمای آب را به بالاتر از نقطه جوش برسانند. YABUL Cook نیز ادعا می کند ظرف هایش تا ۹۷ درجه سانتیگراد گرم می شوند.این دستگاه هم اکنون در کیک استارتر با قیمت ۳۵ دلار عرضه می شود. بسته آن شامل ۵ پاکت گرمایشی و ۵ کیسه زیپ دار برای غذا یا مایعات است. هر پاکت را یکبار می توان استفاده کرد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۳۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) التماس کودکان فلسطینی برای یک کاسه غذای گرم

(تصاویر) التماس کودکان فلسطینی برای یک کاسه غذای گرم

دیگر خبرها

  • غلبه بر عفونت سینوس بدون نیاز به دارو
  • غلبه بر عفونت سینوس : ترفندهای ساده و موثر بدون نیاز به دارو (اینفوگرافی)
  • (تصاویر) التماس کودکان فلسطینی برای یک کاسه غذای گرم
  • چرا رتیل‌ها مودار هستند؟
  • توزیع سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر در مدارس
  • کولر همراه، تازه‌ترین اختراع «سونی» / عکس
  • غذا‌های ورزشکاران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛ ۶۰ درصد خوراکی‌ها بدون گوشت خواهد بود
  • این کولر را می‌توانید بپوشید!
  • آموزش و نحوه فعال‌سازی تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت (ViLTE)
  • ماجرای پاکت قهوه‌ای پول چیست؟/ دارودسته باعث پیشرفت آدم‌ها است!