Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مديرعامل اپل، تيم کوک اخيراً به صحبت درباره به روزرساني بعدي سيستم عامل iOS 11 پرداخته که به کاربران اجازه مي دهد کاهش عمدي پرفورمنس باتري موبايل خود را غيرفعال کنند. اين قابليت در حالي در به روزرساني آتي جاي مي گيرد که اپل طي ماه گذشته اعتراف کرد عمداً سرعت آيفون هاي قديمي را کاهش مي دهد تا از بروز مشکلات متعدد جلوگيري کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کوک در مصاحبه اي با ABC News مي گويد که اين آپديت، طي ماه آتي ميلادي منتشر خواهد شد اما پيش از آن که به دست عموم برسد، در اختيار توسعه دهندگان قرار مي گيرد. «ما مي خواهيم به مردم سلامت باتري شان را نشان دهيم و بنابراين همه چيز بسيار بسيار شاف است. اين کاري نيست که قبلاً انجام شده باشد.»
وي در بخشي از سخنان خود به نکته جالبي اشاره مي کند و مي گويد که هنگام انتشار به روزرساني نرم افزاري و افزودن ويژگي کاهش سرعت دستگاه، به صورت واضح به مردم گفته شده بود که بايد منتظر چه چيزي باشند، اما بسياري از مردم اصلاً توجهي به موضوع نداشتند. اين سخنان قرار نيست هيچ مسئله اي را توجيه کند اما احتمالاً با تفکر در اين باره که بسياري از مردم، جزييات به روزرساني ها را مطالعه نمي کنند و در حفاظت از موبايل شان به اپل اعتماد کرده اند، حق را به کوک بدهيد.
اين به روزرساني، به صورت واضح تر به کاربر اطلاع مي دهد که آيفون در حال کاهش پرفورمنس است تا از خاموشي دستگاه جلوگيري کند

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۳۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن سرویس پرداخت مستقیم بازارپی به امکانات تپسی

سرویس پرداخت بازارپی به تازگی روی تپسی پیاده‌سازی شده و از این پس، کاربران با به‌روز‌رسانی نسخۀ جدید تپسی، می‌توانند از این سرویس استفاده نمایند. با پیاده‌سازی بازارپی روی تپسی، اکنون کاربران با فعال‌کردن سرویس پرداخت مستقیم بازارپی، می‌توانند شارژ خودکار کیف پول تپسی را راه‌اندازی کنند.

با اضافه شدن تپسی، اکنون سرویس پرداخت مستقیم بازارپی توسط ۳ محصول مطرح اکوسیستم دیجیتالی کشور استفاده می‌شود: دیوار، بازار و تپسی.

پرداخت مستقیم بازارپی به صورت یکپارچه ارائه می‌شود و کاربران با یک بار فعالسازی آن، می‌توانند در تمامی پذیرندگان بازارپی از آن استفاده کنند.

پرداخت مستقیم، راهکار پرداختی ساده‌ای است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با فعال‌سازی آن، در پرداخت‌های خود، به سادگی یک کلیک، خرید خود را نهایی کنند. سهولت در فرآیند پرداخت، افزایش درصد موفقیت پرداخت‌ها و افزایش تعداد تراکنش کاربران پس از فعال‌سازی از جمله مزیت دایرکت دبیت نسبت به پرداخت با درگاه‌های اینترنتی است.

امکان استفاده از این سرویس در وب‌سایت، نسخه گوگل‌پلی و iOS پذیرندگان وجود دارد. استفاده از این سرویس صرفا محدود به محصولات با پرداخت‌های دوره‌ای نیست و تمامی کسب‌وکارهای آنلاین می‌توانند با مراجعه به سایت bazaarpay.ir درخواست دریافت سرویس را ثبت کنند.

دیگر خبرها

  • نحوه به‌روزرسانی Android ۱۵ Beta ۱؛ برجسته ترین ویژگی‌ها و تلفن‌های واجد
  • بازوی حامی باش، راهکار جدید اپلیکیشن بله برای حمایت از کودکان
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  • به روز رسانی جدید واتس‌اپ کاربران را عصبانی می‌کند
  • سقط جنین در جنوب غرب خوزستان کاهش می یابد
  • واکنش کاربران به برخی از لاف‌زدن‌های جدید صهیونیست‌ها
  • خطری جدی کاربران آیفون را تهدید می‌کند؛ آی‌مسیج را غیرفعال کنید!
  • خطری جدی کاربران آیفون را تهدید می‌کند/ آی‌مسیج را غیرفعال کنید!
  • آپدیت جدید تلگرام دل کاربران را برد
  • اضافه شدن سرویس پرداخت مستقیم بازارپی به امکانات تپسی