Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،  مدیر رسانه‌اى باشگاه تراکتورسازى با اعلام این خبر اظهار داشت:نمایندگان باشگاه طى روزهاى گذشته در استانبول با سه مربى صاحب نام و مطرح فوتبال ترکیه مذاکرات فشرده اى داشتند که در نهایت آرتور سایلام  جهت طى مراحل نهایى امشب وارد تبریز خواهد شد.

وی اضافه کرد:یکى از گزینه هاى اصلى همانطور که در رسانه ها مطرح شد آقاى مصطفى دنیزلى بود که چند جلسه مذاکرات فشرده اى با ایشان صورت گرفت و شرایط مختلف همکارى از جمله قرارداد کوتاه مدت همچنین بلند مدت بررسى شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت آقاى دنیزلى جهت عقد قرارداد به مدت یک و نیم فصل دو میلیون دلار درخواست کردند.

مدیر رسانه‌اى تراکتورسازى در خصوص مذاکرات با ارسون یانال نیز گفت:نمایندگان تراکتورسازى نشست و مذاکره فشرده اى با آقاى ارسون یانال داشتند که روز سه شنبه جلسه دو طرف بیش از ٦ ساعت به طول انجامید و در نهایت آقاى یانال روز چهارشنبه پاسخ خودشان را اعلام کردند. ایشان با وجود تمایل به همکارى اعلام کردند در این مقطع امکان حضور در تبریز را ندارند اما براى هدایت تراکتورسازى از ابتداى فصل آینده اعلام آمادگى کردند.

وی همچنین گفت:آرتور سایلام از ابتدا یکى از گزینه هاى اصلى باشگاه بوده که افتخار بزرگى در فوتبال ترکیه دارد. او تنها مربى است که در ٣٠ سال گذشته باشگاهى غیر از سه قدرت اصلى فوتبال ترکیه را به قهرمانى رسانده همچنین سابقه هدایت بشیکتاش را در کارنامه دارد.خوشبختانه مذاکرات خوبى بین دو طرف انجام شد که تا ساعت ٣ بامداد روز پنج شنبه ادامه داشت.

مدیر رسانه اى تراکتورسازى در پایان گفت:با توجه به حضور آقاى سایلام در ایران به منظور انجام مذاکرات نهایى آقاى آجورلو در این خصوص با اعضاى محترم هیات مدیره باشگاه گفت و گو خواهند کرد و پس از موافقت هیات مدیره امکان توافق نهایى و انتخاب آقاى سایلام وجود دارد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۳۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد

ایسنا/آذربایجان شرقی مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه برای بازدید از پروژه‌های راه آذربایجان شرقی و افتتاح واحدهای طرح نهضت ملی مسکن وارد تبریز شد.

بذرپاش در این سفر تعداد ۸۴۰۴ واحد مسکونی را در آذربایجان شرقی افتتاح کرده و عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن را آغاز خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، افتتاح پارک ۳.۵ هکتاری بازآفرینی شهری در تبریز، آغاز عملیات احداث ۴ مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع در شهر جدید سهند، آغاز عملیات اجرایی شهرک مسکونی ۱۵۲ هکتاری آذران آذرشهر، آغاز عملیات آماده سازی اولین دهکده شهری استان در سراب به تعداد ۱۴۰۰ قطعه تفکیکی مسکونی و بهره برداری از معابر خاکی آسفالت ریزی شده بازآفرینی شهری اهر به طول ۲۱ کیلومتر از جمله برنامه‌های سفر وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی است.

گفتنی است؛ پروژه‌های مرتبط در برخی از شهرستان‌های استان نیز با حضور معاونان وزیر به بهره برداری می‌رسد و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هیئتی از مصر وارد اسرائیل شد
  • هیئتی از مصر وارد تل‌آویو شد
  • شروع مذاکرات آرسنال با گابریل ماگالاش برای تمدید قرارداد
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ
  • مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت