Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-20@04:22:54 GMT

تراکتوری‌ها «سالام»روی نیمکت می‌نشانند

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۶۳۶۴۳

ساعت24-تراکتورسازی برای جانشینی یحیی با یک مربی جوان ترک تبار به توافق رسیده که سابقه قهرمانی در لیگ این کشور را هم دارد.

پس از اینکه مسولان تراکتورسازی تبریز و یحیی گل محمدی سرمربی سابق این تیم برای ادامه همکاری به توافق نرسیدند،چند گزینه برای هدایت تراکتوری های مطرح شد که نام یکی از آن ها برای همه آشنا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی دنیزلی سرمربی سابق پرسپولیس که در حال حاضر هدایت هیچ تیمی را بر عهده ندارد در چند روز گذشته نامش به عنوان اصلی ترین گزینه هدایت تراکتورسازی مطرح می شد. پس از مذاکراتی که این باشگاه تبریزی با مصطفی پاشا انجام داد سرانجام دو طرف به توافق مالی نرسیدند و قضیه حضور دوباره دنیزلی در ایران منتفی شد.

مدیران تراکتوری که می دانستند شاید با دنیزلی به توافق نرسند همزمان با او با چند مربی دیگر مذاکره می کردند تا تیمشان خیلی هم بدون سرمربی نماند. در این مذاکرات همزمان و پس از اینکه مشخص شد دنیزلی سرمربی این تیم نمی شود، باشگاه تراکتورسازی با ارتور سالام مربی ترک تبار و سابق باشگاه بشیکتاش به توافق رسید. 

سالام 48 ساله در دوران بازیگری خود 167 مسابقه در ترکیب بشیکتاش انجام داده و به عنوان سرمربی هدایت تیمهای سامسون اسپور، کایسری اسپور، بشیکتاش، بورسیا اسپور، اسکیسه اسپور و مالاتیا اسپور را برعهده داشته است.

او با تیم بورسا اسپور سابقه قهرمانی در لیگ ترکیه را دارد و با این تیم در لیگ قهرمانان اروپا نیز حضور داشته است.

ارتور سالام امشب وارد تبریز می شود تا پس از مذاکرات نهایی قرارداد خود را با تراکتورسازی تبریز امضا کند. 

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۳۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای بزرگ موندو دپورتیوو: زین الدین زیدان در آستانه هدایت بایرن مونیخ!

رسانه اسپانیایی مدعی شده زین الدین زیدان در یک قدمی سرمربی‌گری در بایرن مونیخ قرار دارد

طرفداری | پس از تمدید قرارداد یولیان ناگلزمان با تیم ملی آلمان تا سال 2026، نام او از فهرست گزینه‌های هدایت بایرن مونیخ در فصل جدید کنار رفت.

به گزارش موندو دپورتیوو، زین الدین زیدان در آستانه هدایت بایرن مونیخ و جانشینی توماس توخل برای فصل آینده قرار دارد. این سرمربی خوش‌نام فرانسوی حالا به گزینه اول مدیران بایرن مونیخ تبدیل شده است. منابع مطلع به موندو دپورتیوو اطلاع داده‌اند توافق نهایی میان طرفین هنوز حاصل نشده اما مذاکرات در مراحل پایانی قرار دارد. زیدان از مدیریت بایرن مونیخ، درخواست تقویت تیم در تابستان، به‌خصوص در خط دفاعی را داشته است.

هنوز منابع آلمانی این ادعای بزرگ را تایید یا تکذیب نکرده‌اند. 

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • توافق اولیه تراکتور با سرمربی سابق یک تیم‌ملی اروپایی
  • نصیرزاده: با سرمربی خارجی مطرح برای هدایت تراکتور به توافق رسیدیم
  • خبر عجیب؛ توافق تراکتور با سرمربی سابق یک تیم‌ ملی اروپایی
  • ادعای بزرگ موندو دپورتیوو: زین الدین زیدان در آستانه هدایت بایرن مونیخ!
  • فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم
  • رسمی؛ قرارداد دنیله ده روسی با آاس رم تمدید شد
  • دیدار پرسپولیس و نفت؛ ماموریت‌ متفاوت برای قهرمانی و بقا
  • نیمکت خالیِ پرشور
  • بزرگترین کابوس رئال مادرید در لیگ قهرمانان
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید