Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه  تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ منابع خبری امروز پنجشنبه 28 دی‌ماه در خبری فوری اعلام کردند: نیروهای انصاراالله یک فروند موشک بالستیک کوتاه برد به پایگاه پدافند هوایی سعودی ها در نجران در جنوب غربی عربستان شلیک کرده اند.

شبکه خبری الجزیره نیز به نقل از منابع سعودی گزارش داد که نیروهای عربستان ادعا کرده اند که این موشک را ساقط کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان در سال 2015 (فروردین 94) به بهانه حمایت از منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن، تجاوز نظامی به این کشور را آغاز کرد.

بنابر گزارش سازمان ملل متحد، جنگ در یمن هم اکنون به فاجعه انسانی تبدیل شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۳۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات شهادت‌طلبانه جدید در سرزمین‌های اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، منابع خبری در شهر رمله، در سرزمین های اشغالی از عملیات ضدصهیونیستی در این شهر خبر می دهند.

بنا به گزارش های رسانه ای، این عملیات شهادت طلبانه با استفاده از سلاح سرد انجام شد.

یک شهرک نشین صهیونیست در جریان این عملیات زخمی شده و وضعیت وی نیز وخیم گزارش شده است.

بنا به گزارش منابع خبری، عامل عملیات ضدصهیونیستی در شهر رمله به شهادت رسیده است.

دو روز پیش هم، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد نظامیان این رژیم به سمت زنی فلسطینی در نزدیکی الخلیل به ظن تلاش برای اجرای عملیات شهادت طلبانه تیراندازی کردند. این زن به علت شدت جراحات به شهادت رسید.

کد خبر 6089307

دیگر خبرها

  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • عملیات شهادت‌طلبانه جدید در سرزمین‌های اشغالی
  • عملیات ضدصهیونیستی در شهر رمله
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد