Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@02:41:27 GMT

دختر تهرانی که پدرش را کشت اصلا جنون ندارد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۶۳۹۰۸

دختر تهرانی که پدرش را کشت اصلا جنون ندارد

حوادث رکنا: هیات سه نفره کارشناسان پزشکی قانونی نظر دادند، زن جوانی که پدرش را در غرب پایتخت کشته، جنون ندارد و دارای سلامت روانی است.

شبنم 45 ساله بعداز جدایی از شوهرش در غرب تهران زندگی می‌کرد. او اول اسفند سال گذشته به خانه پدرش در طبقه اول ساختمانی در شهرک گلستان در غرب تهران رفت. اما بعد از دعوا با پدر 74 ساله‌اش او را با ضربه‌های متعدد چاقو از پای درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زن میانسال که بشدت وحشت‌زده بود، سوار خودروی مدل بالایش شد و از محل جنایت Crime فرارکرد. اما ساعاتی بعد از لو رفتن ماجرا، از سوی پلیس Police شناسایی و بازداشت شد.

او در جریان تحقیقات مدعی بود پدرش بعد از دعوا با مادرش او را از خانه بیرون کرده و اجازه بازگشت وی را به خانه نداده است. آن روز هم برای گفت‌وگو با پدرش به آنجا رفته که با هم درگیر شده اندوناخواسته او را کشته است. عامل جنایت بعداز بازسازی صحنه قتل Murder روانه زندان Prison شد. متهم مدعی شده بود در زمان جنایت جنون به او دست داده و نمی‌خواسته پدرش را به قتل برساند. این ادعا در حالی از سوی وی مطرح شده بود که سه خواهرش با حضوردر شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از خواهرشان شبنم بابت قتل پدرشان شکایت کرده و برای او درخواست قصاص کردند بنابراین دختر پدرکش برای مشخص شدن سلامت روانی‌اش با دستور بازپرس رضوانی به پزشکی قانونی منتقل شد.

سرانجام دیروز هیات سه نفره کارشناسان پزشکی قانونی نظر دادندکه شبنم در زمانی که پدرش را به قتل رسانده دچار جنون نبوده و در سلامت روانی به سر می‌برد.

با اعلام نظریه پزشکی قانونی قراراست بزودی آخرین تحقیقات از وی انجام گیرد و پرونده وی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شود تا او پای میز محاکمه قرار بگیرد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۳۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای هولناک قتل همسر با چاقو مقابل چشمان ۲ دختر خردسال!

سیدخلیل سجادپور در روزنامه خراسان نوشت:حدود ساعت ۱۴ روزگذشته، مرد جوانی سراسیمه و نگران به طرف خیابان ۱۷ شهریور مشهد حرکت کرد تا از ماجرای وحشتناکی که خواهرش او را مطلع کرده بود، باخبر شود، اما وقتی به منزل برادرش در کنار پارک رسید با صحنه دلهره آوری روبرو شد و با دستانی لرزان با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت. طولی نکشید که گروهی از نیرو‌های انتظامی به سرپرستی سرهنگ علی ابراهیمیان (رئیس کلانتری شهید نواب صفوی) عازم خیابان ۱۷ شهریور شدند و با حکم قضایی به بررسی ماجرا پرداختند. آنان صحنه‌ای از یک جنایت هولناک را دیدند که مرد ۳۶ ساله‌ای مقابل چشمان دو دختر خردسالش رقم زده بود. به همین خاطر بلافاصله مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند و به حفظ صحنه جنایت پرداختند.

 دقایقی بعد قاضی «محمود عارفی راد» به همراه گروهی از عوامل بررسی صحنه جرم و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی به محل وقوع حادثه رسیدند وبدین ترتیب بررسی‌های تخصصی وارد مرحله جدیدی شد. تحقیقات میدانی قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی وانقلاب مشهد حاکی از آن بود که «امیر-ز» به دلیل نامعلومی روی پیکر همسرش نشسته و پس از آن که سر او را به کف اتاق و اطراف کوبیده، با چاقو به جان وی افتاده و او را به قتل رسانده است. در همین حال دو دختر ۴.۵ و ۶ ساله وی که شاهد این صحنه وحشتناک بودند، از شدت ترس فقط اشک می‌ریختند و گریه می‌کردند که پدر متوجه آنان شده و چند سیلی هم به گوش دخترش نواخته است تا او را ساکت کند.

بررسی‌های مقدماتی در صحنه جنایت، بیانگر آن بود که متهم به قتل شب قبل دست به جنایت زده است و تا ظهر روز بعددرحالی کنار جسد همسرش نشسته که فرزندانش تنها شاهد این ماجرای تکان دهنده بوده اند. به همین دلیل قاضی عارفی راد بی درنگ دستور انتقال کودکان به مرکز روانپزشکی بهزیستی را صادر کرد تا دختران خردسال با مهارت‌های روانپزشکی این صحنه هولناک را از خاطر ببرند. از سوی دیگر نیز تحقیقات درباره علت وانگیزه این جنایت با دستورات ویژه قضایی ادامه یافت و به گونه‌ای که احتمال می‌رود علایمی از اختلال شخصیتی در متهم وجود داشته باشد به همین دلیل قاضی ویژه قتل عمد دستور انتقال متهم به پزشکی قانونی را صادر کرد، اما متهم در بازجویی‌های اولیه مدعی شد که به خاطر پختن غذا با همسرش درگیر شده است!  تحقیقات بیشتر دراین باره زیر نظر سرهنگ محمد مرادی (افسر پرونده) همچنان ادامه دارد.

tags # اخبار حوادث سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • نقش آفرینی دختر پیمان معادی در سریال جدید پدرش
  • دختر پیمان معادی هم با پدرش همبازی شد (فیلم)
  • امضاء تفاهم نامه همکاری مشترک بین اوقاف با دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری تهران و بنیاد تعاون ارتش
  • قتل همسر با چاقو مقابل چشمان ۲ دختر خردسال
  • ماجرای هولناک قتل همسر با چاقو مقابل چشمان ۲ دختر خردسال!
  • ساعت کار کشیک نوروزی پزشکی قانونی استان تهران اعلام شد
  • دختر کیم جونگ اون «رهبر ارشد» خوانده شد
  • کشیک پزشکی قانونی استان تهران در ایام عید اعلام شد
  • جنجال در کره شمالی؛ دختر کیم جونگ اون «رهبر ارشد» خوانده شد
  • اتفاق معنادار در کره شمالی؛ برای اولین بار دختر کیم جونگ اون «رهبر ارشد» خوانده شد