Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - معاون امور زنان وزير ورزش و جوانان گفت:براي جريان سازي فکري در ورزش همگاني ،حرفه اي و قهرماني و بويژه ورزش بانوان به کمک خبرگزاري جمهوري اسلامي به عنوان يک رسانه ملي و اثرگذار نياز داريم.

به گزارش ايرنا، خانم فريبا محمديان در ديدار با سيد ضياء هاشمي مدير عامل جديد ايرنا که عصر چهارشنبه انجام شد، گفت : انتظار داريم با کمک ايرنا بتوانيم يک مدل جريان سازي رسانه اي را براي رشد و توسعه ورزش کشور ايجاد کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد، بر اين باورم که با انتخاب يک شخصيت علمي و دانشگاهي به رياست خبرگزاري جمهوري اسلامي، اين رسانه ملي بيش از پيش در حوزه اطلاع رساني و کمک به پيشرفت و توسعه کشور نقش آفرين خواهد بود.
معاون وزير ورزش و جوانان با تسليت درگذشت شهادت گونه جمعي از دريانوردان دريادل کشور در حادثه دلخراش نفتکش سانچي از عملکرد ايرنا براي اطلاع رساني `صحيح و به موقع` از ابعاد مختلف اين حادثه قدرداني و براي بازماندگان اين عزيزان آرزوي صبر کرد.
محمديان با قدرداني از توجه ايرنا به رشد و توسعه ورزش در همه ابعاد بويژه ورزش بانوان، با در نظر گرفتن و اهميت دادن به نکات محوري همچون اخلاق و فرهنگ در اين حوزه پرمخاطب، گفت: رسانه ها درباره ورزش بانوان نبايد بدنبال افزايش کمي بازديد اخبار خود باشند بلکه بايد براي توسعه ورزش زنان با عملکرد کيفي به دور از هرگونه حاشيه کمک کنند.
رئيس سابق فدراسيون اسکيت با اشاره به حضور عبدي افتخاري رئيس فدراسيون اسکيت در اين ملاقات، به در پيش بودن مسابقات المپيک زمستاني در بهمن ماه جاري در کره جنوبي اشاره کرد و گفت: در دوره مسئوليتم در فدراسيون اسکيت، تلاش کرديم براي ترويج بازي هاي زمستاني راهبردهاي متعددي را تدوين کنيم؛ اميدوارم ايرنا نيز در انعکاس اخبار مربوط به اين رقابت ها وزارت ورزش را در اين راه ياري کند.
مديرعامل ايرنا نيز در اين ديدار با تاکيد بر اهميت فراوان ورزش در ايجاد نشاط و روحيه اجتماعي، خاطر نشان کرد: همکاري و هم افزايي مناسب در اين حوزه و استفاده بهينه از ظرفيت ها مي تواند برکات زيادي براي مردم و کشور داشته باشد و در اين ميان توسعه ورزش زنان نيز بسيار مهم تلقي مي شود.
سيد ضياء هاشمي با بيان اينکه خوشبختانه امروز زمينه هاي اجتماعي براي توسعه ورزش بانوان در کشور فراهم است،گفت: تلاش هاي صورت گرفته در معاونت امور بانوان وزارت ورزش نقطه عطفي در رشد و توسعه بيش از پيش ورزش بانوان به شمار مي رود.
مديرعامل ايرنا تاکيد کرد: ايرنا به عنوان رسانه رسمي و ملي نظام اين آمادگي را دارد تا براي توسعه ورزش به ويژه در حوزه بانوان مکاري و کمک هاي لازم را انجام دهد.
هاشمي با تاکيد بر ظرفيت هاي مهم و اثرگذار ورزش بويژه در ميان قشر جوان جامعه، به نگارش مقاله اي با عنوان ` فوتبال و هويت ملي` در حاشيه برگزاري مسابقات جام جهاني 2006 فوتبال به ميزباني آلمان اشاره کرد و گفت: معتقدم هيچ موضوعي مانند ورزش به ويژه فوتبال نمي تواند مردم را در اقصي نقاط مختلف دورهم جمع کند.
وي خاطرنشان کرد: ورزش مخاطبان زيادي دارد و ايرنا به عنوان خبرگزاري رسمي اين آمادگي را دارد تا در اين حوزه همکاري هاي لازم را با وزارت ورزش داشته باشد.
مديرعامل ايرنا افزود: اين همکاري دو طرفه مي تواند پايه اي براي ارائه طرح ها و برنامه هاي وزارت ورزش و جوانان به ويژه در حوزه ورزش زنان باشد.
عضو هيات علمي دانشگاه تهران همچنين در بخش ديگري از سخنانش به حوادث اخير در کشور اشاره و اظهار کرد:در حوادث ناگوار اخير و در حاشيه اعتراض ها، خوشبختانه دانشجويان هيچ گونه نقشي نداشتند و اين موضوع نشان مي دهد که دانشجو به آن درجه از عقلانيت دست يافته است که وقتي در دانشگاه و محيط علمي مي تواند اظهارات و انتقادات خود را به شيوه درست و منطقي مطرح کند، ديگر نيازي به حضور در خيابان ندارد.
هاشمي گفت: خوشبختانه انجمن ها و تشکل هاي علمي کشور در دولت هاي يازدهم و دوازدهم چند برابر شده اند و ما در اين مدت بيشترين فعاليت هاي دانشجويي را داشته ايم.
وي افزود: بايد به دانشجو اعتماد کنيم و اين اعتماد نيازمند تقويت است؛ همچنين بايد از ظرفيت عالمان ديني نيز بيشترين بهره را جست، رسانه ها هم مي توانند در اين مسير نقش موثري را ايفا کنند.
مديرعامل ايرنا در عين حال گفت: به طور طبيعي رسانه ها نمي تواند همه مسائل و مشکلات را حل کند اما مي تواند در جامعه گفتمان ساز باشند و به حل مشکلات کمک کنند.
عبدي افتخاري رئيس فدراسيون اسکي نيز که در اين ديدار حضور داشت از حضور قطعي چهار اسکي باز زن و مرد در رشته آلپاين و صحرانوردي در المپيک زمستاني 2018 پيونگ چانگ کره جنوبي خبر داد و گفت، ورزشکاران ايران در اين رويداد ورزشي همه تلاش خود را براي موفقيت انجام خواهند داد.
بازي هاي المپيک زمستاني 2018 از 20 تا 26 بهمن ماه سال جاري به ميزباني شهر پيونگ چانگ کره جنوبي برگزار مي شود.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با کانال ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه باشيد.
ورزشي**9250**1701*خبرنگار :گلي سفيدزاده* انتشار: حميد قديمي*
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۳۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: پیرو دستور وزیر درباره برخی اتفاقات رخ داده، با قید فوریت جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد‌شروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، گفت: وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، او هم از این موضوع استقبال کرد و‌ مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور من، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مسئله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت بگیرد.

وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد: انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور ‌در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه‌ اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری پیدا کند.

اسبقیان گفت: نتایج جلسات و فرآیندهای بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسبقیان: هدف هیئت دولت ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست/ هیچ مشکلی با تاج نداریم
  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران