Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروانه مافی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از دیدار و پیگیری وضعیت خانواده شهدای پلاسکو خبر داد و گفت: ۳۰ دی ماه به مناسبت سالگرد این حادثه این دیدار انجام می‌شود.

ایران آنلاین / پروانه مافی درباره اینکه آیا تاکنون وضعیت شهید محسوب شدن افراد حادثه دیده در پلاسکو و ارائه تسهیلات به خانواده‌های آنان اقدامات لازم انجام شده است؟ گفت: در دیداری که با خانواده‌های شهدای پلاسکو خواهم داشت این موضوع را پیگیری می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مجلس تصریح کرد: در واقع در ملاقاتی که با خانواده‌های شهدای پلاسکو انجام می‌شود وضعیت آنها و همچنین تسهیلاتی که تاکنون اختصاص داده شده پیگیری خواهد شد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۴۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم

برای سی و ششمین سال پیاپی یادواره ۲۵ شهید روستای ارکان در مسجد جامع روستا و به همت خانواده شهدا و مردم شهیدپرور روستا برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، برای سی و ششمین سال پیاپی یادواره 25 شهید روستای ارکان در مسجد جامع روستا و به همت خانواده شهدا و مردم شهیدپرور روستا برگزار شد.

از دیگر برنامه‌های این یادواره که با حضور مردم و مسئولین استانی برگزار شد، سخنرانی، بیان روایت و خاطرات شهدا، تجلیل از خانواده شهدا و همچنین تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان بود.

2 هزار و 648 شهید در این استان دارای پرونده هستند که 2 هزار و 685 شهید در شهرستان‌های این استان مزار دارند.

به گزارش تسنیم، رتبه استان در شاخص شهید نسبت به جمعیت در کشور 1.169 است. تعداد کل ایثارگران این استان  10 هزار 277 نفر، تعداد کل آزادگان 397 نفر و جانبازان را هفت هزار و 232 نفر هستند.

مردم شهید پرور خراسان شمالی مانند سایر مردم ایران، در قالب نیروهای نظامی و انتظامی، اصناف، سازمان ها، اداره ها، داوطلب و بسیجی در دفاع مقدس حضور داشتند. با توجه به یکپارچگی خراسان بزرگ در آن دوران نیروهای استان با حضور در تیپ های لشکر 5 نصر سپاه پاسداران و گردان‌های فتح الله، نصرالله، حبیب‌الله، ثارالله، فجرالله، امام حسین (ع)، ادوات و لشکر ویژه شهدا به فرماندهی سردار شهید محمود کاوه و تیپ یکم ارتش مستقر در بجنورد و سایر نیروهای ارتش حماسه آفریدند.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار و گفتگوی صمیمانه مدیرکل آموزش و پرورش استان با خانواده های معزز شهدای فرهنگی
  • پیگیری وضعیت اقلام و تجهیزات منوریل در گمرکات کشور
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال
  • واکنش پلیس به صحبت‌های جنجالی فوتبالیست سابق بعد از خفت شدن!
  • ضرورت نظارت بیشتر بر پرداخت وام نهضت ملی مسکن
  • جزئیات حمله به بازیکن سابق استقلال (+عکس)
  • تکذیب خبر اخراج کارگران شرکت حریر خوزستان
  • واکنش پلیس به صحبت‌های مهاجم سابق استقلال تهران
  • موضوع عدم تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی در برخی از بانک‌ها پیگیری شد