Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@15:30:35 GMT

واکنش مجری ماه عسل‌ به شوخی‌های لیسانسه‌ها

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۶۴۱۷۸

واکنش مجری ماه عسل‌ به شوخی‌های لیسانسه‌ها

مجری برنامه ماه عسل در واکنش به شوخی‌های سریال لیسانسه‌ها نوشت که شوخی با وی را نباید توهین برداشت کرد. ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ رسانه ها نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، احسان علیخانی، مجری و تهیه کننده برنامه «ماه عسل» در اینستاگرامش با انتشار قسمت هایی از سریال «لیسانسه‌ها» به شوخی‌ هایی که در این سریال با او شده بود، واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیخانی در واکنش به این شوخی ها نوشت:

سلام رفقا
تو روزهایی که بازار خبر ناخوش و تلخ داغ تر شده ، دمِ بچه های لیسانسها گرم که در این بازار کسادِ ، طنز و کمدی در تلویزیون ، مخاطب جدی و پیگیر داره ، بعضی از دوستان کامنت گذاشتن که چرا با من شوخی کردن در لیسانسها ، به این دوستان باید بگم که ١- وقتی خودم دیدم خیلی خندیدم و حال کردم ٢- سروش صحت رو یکی از چهرهای مهم و دوست داشتنی در تلویزیون میدونم ، چه به عنوان نویسنده ، چه به عنوان کارگردان ، حتی از سالها پیش خوانندهِ یادداشتهای سروش بودم در مطبوعات ٣- شوخی کردن لیسانسها با خودم رو لطف و محبت این گروه میدونم نه مسخره کردن ٤- مصیبت دوستان سریال سازُ خوب میفهمم ، وقتی کسی حق نداره با هیچ صنف و شخصیتی حتی شوخی کنه چه برسه به نقد ، رفقا تو رو خدا شما دیگه شوخی کردن لیسانسها با یکی مثلِ منُ ، توهین برداشت نکنید ٥- سروش صحت ، بیژن بنفشه خواه ، امیرحسین رستمی ، هوتن شکیبا و همه گروه لیسانسها ، خسته نباشید و دمتون گرم

انتهای پیام/

R1010114/P1010114/S9/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۴۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس: خداراشکر که یورگن کلوپ رفت!

دیویس مویس، سرمربی با سابقه لیگ برتر انگلیس از رفتن یورگن کلوپ در پایان فصل ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش فارس، با اینکه لیورپول امروز یک روز تلخ و ناامیدکننده داشت ولی دیوید مویس به تمجید از کلوپ پرداخت و به شوخی اعلام کرد که او رفتن این سرمربی آلمانی خوشحال است.

سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس مدعی شد که «حضور کلوپ یک اتفاق عظیم برای لیورپول بود و توانست یک باشگاه بزرگ را به خوبی کنترل کند».

او در پایان به شوخی گفت: عجله کن و زودتر از اینجا برو!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جرارد و یک رکورد دیگر با پیراهن لیورپول(عکس) واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!

دیگر خبرها

  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم
  • ببینید | واکنش شمسایی به شوخی با او در سریال نون خ
  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)
  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!
  • واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی | کاش شرایطی فراهم شود تا ...
  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی
  • سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس: خداراشکر که یورگن کلوپ رفت!