Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان، بختیار رازانی با تشریح عملکرد 10 ماهه شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان اظهار داشت: در 10 ماهه سال‌جاری تعداد 24 فقره قرارداد واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی منعقد شده که نسبت به تعداد قراردادهای دوره مشابه سال گذشته 71 درصد افزایش داشته است.

وی در ادامه به حجم سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان طی 10 ماهه سال 96 اشاره داشت و افزود: تا پایان دیماه سالجاری مبلغ 4059 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری طرحهایی است که نسبت به عقد قرارداد با این شرکت اقدام نموده و نسبت به سال قبل رشد چشمگیری داشته است

رازانی اضافه کرد: اشتغال پیش بینی شده در جواز تاسیس طرحهای ارائه شده در 10 ماهه سالجاری برای طرح‌های یاد شده تعداد 534 فرصت شغلی بوده که در مقایسه با سال گذشته بالغ بر 5/2 برابر رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان از انعقاد 499 فقره قرارداد در شهرک‌های صنعتی استان از زمان تأسیس این شرکت تا کنون خبر داد و گفت: از ابتدای تأسیس شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان تاکنون میزان 454 هکتار زمین به متقاضیان واگذار شده است.
وی مساحت اراضی واگذار شده شهرک‌های صنعتی در 10 ماهه سالجاری را 24 هکتار اعلام کرد و خاطرنشان کرد: این آمار در مقایسه با آمار سال گذشته میزان تقریبا 5 برابر رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان بیان داشت: واگذاری زمین به صورت 5 الی 15 درصد نقد و 85 الی 95 درصد ما بقی به صورت اقساط 12 الی 14 قسط و هر سه ماه یکبار است که بازپرداخت آن به صورت 36 الی 42 ماه است و امکان استمهال دو قسط از کل اقساط به مدت 6 ماه وجود دارد.

بختیار رازانی یادآور شد: استان لرستان دارای 21 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب دولتی می باشد که یکی از این شهرکها، شهرک صنعتی تخصصی پتروشیمی لرستان است که به صورت خصوصی اداره می شود ما بقی شهرکها دولتی هستند که از این تعداد 16 شهرک به بهره برداری رسیده و آمادگی استقرار واحدهای صنعتی را در خود دارند این 16 شهرک دارای امکانات زیر بنایی اصلی آب، برق هستند که 13 شهرک و نواحی صنعتی نیز دارای گاز می باشند و خوشبختانه منطقه ویژه اقتصادی لرستان نیز که متولی آن شرکت شهرکهای صنعتی لرستان می باشد بعنوان یکی از مناطق مهم کشور، آمادگی استقرار واحدهای صنعتی را دارا می باشند.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۴۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد تحصیص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد، مسلم فلاح زاده اظهار کرد: تأمین برق پایدار برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.

وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد شش پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از هفت هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

فلاح زاده گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تأمین شده است.

کد خبر 747953

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • رشد ۳۵ درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است