Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم اولین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور رئیس شورای شهر تهران در مسجد صبوری شهرستان قائم‎شهر برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قائم آنلاین، روز گذشته (چهارشنبه) اولین سالگرد ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با حضور محسن هاشمی فرزند مرحوم هاشمی و مردم ولایتمدار قائم‌شهر و برخی از مسئولان این شهر در مسجد صبوری شهرستان قائم‌شهر و برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم که قرار بود آیت‌الله سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان به‌عنوان سخنران در برنامه حضور داشته باشد متأسفانه در این مراسم شرکت نکرد و محسن هاشمی رفسنجانی به‌عنوان برای مدعوین سخنرانی کرد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۵۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید سید محمد حجازی در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این مراسم که با حضور قشر‌های مختلف مردم درآستان امامزاده سید بهلول خوی برگزارشد کریم علی نژاد فرماندار خوی با گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام مقام گفت: شهید"سیدمحمدحجازی" بیش از ۴۰ سال از عمر خود را وقف دفاع از انقلاب اسلامی و نیرو‌های مقاومت کرد و یکی از فرماندهان نام‌آشنا در جبهه مقاومت بود.

 وی افزود:این سردار دلاوردر جریان زلزله بم نیز همراه سردار احمد کاظمی در همان دقایق اولیه پس از اطلاع از وقوع زلزله، خود را به منطقه رساند.

حضور میدانی سردار سلیمانی در تمام عرصه‌ها نیاز به پشتوانه برنامه‌ریزی داشت که این نقش را سردار حجازی به عهده داشت و می‌توان گفت مغز متفکر نیروی قدس در زمان سردار سلیمانی بود.

 فرماندار خوی تصریح کرد:شهید حجازی فرمانده چند وجهی بود یعنی هم در صحنه‌های ستادی، فرماندهی و میدانی و فرهنگی بسیار توانمند بودند. 

علی نژاد گفت:این شهید بزرگوار از مجریان پیاده روی اربعین و بازسازی عتبات و عالیات بوده و عرصه کار‌های فرهنگی حضور فعال داشتند.

وی افزود: سردار حجازی به نوعی پدر موشکی حزب الله تلقی می‌شد و شاید بتوان این‌گونه گفت که موثرترین چهره در تجهیز حزب‌الله به انواع موشک‌ها به ویژه موشک‌های نقطه‌زن، شهید حجازی بود.

فرماندارخوی در بخش دیگری از سخنان خود در گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی با اشاره به عملیات افتخار آمیز اخیر در تنبیه رژیم خبیث اسرائیل ابراز داشت:
تقویت جبهه مقاومت، تثبیت امنیت ملی و تمامیت ارضی یکی از دستاورد‌های بزرگ عملیات اخیر سپاه در "وعده صادق" بود.

 وی تاکید کرد:برخلاف دشمن کودک کش در عملیات «وعده صادق» به هیچ وجه به مردم تعرض نشد و مراکز اقتصادی هدف قرار نگرفت.

فرماندار خوی گفت: «وعده صادق» گوشه کوچکی از توانمندی‌های نیروی‌های مسلح ایران توسط نیروی هوا فضای سپاه بود.

 علی نژاد افزود؛ این عملیات هم از نظر تاکتیک و هم از نظر اجرا منحصر به فرد بود و ترکیبی از انواع جنگ افزار‌ها و تجهیزات منحصر به فرد در این عملیات به کار گرفته شد

دیگر خبرها

  • برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی
  • (تصاویر) از سید محمد خاتمی تا علی دایی در مراسم ترحیم همسر محسن مهرعلیزاده
  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید سید محمد حجازی در خوی
  • غیبت معنادار حسین مرعشی در جلسه حزب کارگزاران /محسن هاشمی و عطریانفر آمدند
  • سالگرد درگذشت دست‌نشان با حضور کادرفنی نساجی
  • سند براندازی نبود، کتاب هانتینگتون بود!
  • کدام فرماندهان بلندپایه سپاه و ارتش در اولین رژه نظامی بعد از حمله به اسرائیل حضور داشتند؟ +تصاویر
  • توضیحات علوی‌تبار درباره ادعای رئیسی در خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی/سند براندازی نبود، کتاب هانتینگتون بود!
  • برگزاری دهمین سالگرد درگذشت باستانی پاریزی در بنیاد موقوفات افشار
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)