Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-04@08:24:30 GMT

آرتور سایلام امشب وارد تبریز مى شود

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۶۵۲۸۱

آرتور سایلام امشب وارد تبریز مى شود

گزینه نهایى باشگاه تراکتورسازى پس از مذاکره با ٣ مربى صاحب نام فوتبال ترکیه امشب وارد تبریز مى شود. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از باشگاه تراکتور سازی؛ محمد جواد پاینده مدیر رسانه اى باشگاه تراکتورسازى با اعلام این خبر اظهار کرد:نمایندگان باشگاه طى روزهاى گذشته در استانبول با سه مربى صاحب نام و مطرح فوتبال ترکیه مذاکرات فشرده اى داشتند که در نهایت "آرتور سایلام" جهت طى مراحل نهایى امشب وارد تبریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پاینده اضافه کرد:یکى از گزینه هاى اصلى همانطور که در رسانه‌ها مطرح شد مصطفى دنیزلى بود که چند جلسه مذاکرات فشرده اى با او صورت گرفت و شرایط مختلف همکارى از جمله قرارداد کوتاه مدت همچنین بلند مدت بررسى شد. در نهایت دنیزلى برای عقد قرارداد به مدت یک و نیم فصل دو میلیون دلار درخواست کردند.

مدیر رسانه اى تراکتورسازى در خصوص مذاکرات با "ارسون یانال" نیز گفت:نمایندگان تراکتورسازى نشست و مذاکره فشرده اى با "ارسون یانال" داشتند که روز سه شنبه جلسه دو طرف بیش از ٦ ساعت به طول انجامید و در نهایت "یانال" روز چهارشنبه پاسخ خودش را اعلام کرد. او با وجود تمایل به همکارى اعلام کرد در این مقطع امکان حضور در تبریز را ندارد، اما براى هدایت تراکتورسازى از ابتداى فصل آینده اعلام آمادگى کرد.

پاینده همچنین گفت: "آرتور سایلام" از ابتدا یکى از گزینه هاى اصلى باشگاه بوده که افتخار بزرگى در فوتبال ترکیه دارد. او تنها مربى است که در ٣٠ سال گذشته باشگاهى غیر از سه قدرت اصلى فوتبال ترکیه را به قهرمانى رسانده همچنین سابقه هدایت بشیکتاش را در کارنامه دارد. خوشبختانه مذاکرات خوبى بین دو طرف انجام شد که تا ساعت ٣ بامداد روز پنج شنبه ادامه داشت.

مدیر رسانه اى تراکتورسازى در پایان گفت:با توجه به حضور "سایلام" در ایران به منظور انجام مذاکرات نهایى آجورلو در این خصوص با اعضاى محترم هیئت مدیره باشگاه گفت و گو خواهند کرد و پس از موافقت هیئت مدیره امکان توافق نهایى و انتخاب "سایلام" وجود دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۵۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی

یحیی گل‌محمدی بعد از جدایی از پرسپولیس به چند پیشنهاد خود پاسخ منفی داد تا مدتی استراحت کند و البته پیشنهاد جذابی به دستش برسد. پیشنهاد جذاب از تبریز تیم سابق یحیی رسید و مدیران این باشگاه بعد از جدایی خمز به سراغ جذب گل‌محمدی رفتند. توافقات لازم برای حضور یحیی در تبریز انجام شد و حتی او حمید مطهری را به عنوان دستیار اول خود معرفی کرد. آنطور که از طرف خود باشگاه تراکتور هم اعلام شد، موانعی برای حضور مجدد گل‌محمدی در فوتبال وجود دارد و این باشگاه در تلاش است تا مجوز حضور یحیی را در تبریز بگیرد. از همین رو فعلا حمید مطهری به عنوان نفر اول کادرفنی فعالیت می‌کند و هدایت تراکتور را برعهده دارد.

هنوز وضعیت بازگشت یحیی به فوتبال مشخص نیست. این درحالیست که او با تراکتور به توافق رسیده و قرار بود تا پایان لیگ آینده هدایت این تیم را برعهده بگیرد. آخرین خبر در خصوص بازگشت یحیی این است که احتمال دارد مجوز بازگشت او تا پایان این فصل صادر نشود و او همچنان دور از فوتبال باشد. با این حال اگر این اتفاق رخ دهد و گل‌محمدی نتواند در بازی‌های باقی مانده روی نیمکت تراکتور بنشیند، او از ابتدای فصل آینده به فوتبال باز خواهد گشت و به صورت رسمی هدایت تراکتور را در دست خواهد گرفت.

 

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • جلالی - آلوز: یک جنگ بدون برنده
  • ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ فرصت طلایی برای گلر جوان آبی‌ها
  • ترکیب تراکتور مقابل استقلال؛ سورپرایز مطهری برای نکونام
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی