Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: پلیس امنیت عمومی این استان در بازرسی از سه واحد صنفی عطاری فعال شهر زنجان، موفق به کشف و ضبط 2 هزار و 836 عدد داروی غیرمجاز شد.

سرهنگ شهرام مقدم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پلیس امنیت عمومی شهر زنجان در راستای اجرای طرح بازدید، نظارت و ساماندهی صنوف به همراه نماینده غذا و داروی معاونت درمان استان زنجان، این تعداد داروی غیرمجاز را کشف و ضبط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا، 15 دی جاری نیز 169 هزار عدد قرص ترامادول قاچاق، توسط پلیس شهرستان خدابنده از یک سوداگر مرگ در مسیر ارتباطی گرماب - خدابنده کشف شد.
هفدهم خرداد امسال نیز 88 هزار و 260 عدد انواع داروی خارجی قاچاق غیرمجاز به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در بازرسی از یک دستگاه کامیون پادیسان به دست آمد.
این میزان داروی قاچاق ترامادول که از غرب کشور به مقصد تهران بارگیری شده بود در مسیر ارتباطی 'زنجان - خرمدره' توسط پلیس آگاهی زنجان کشف شد.
در همین روز، تعداد 10 هزار عدد انواع قرص غیرمجاز نیز از درون یک دستگاه خودروی سواری پیکان در مسیر ارتباطی بیجار - خدابنده به دست آمد.
مرداد ماه امسال نیز ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهر زنجان بیش از سه هزار و 700 عدد قرص و داروی غیرمجاز از یک سوپر مارکت کشف کردند.
شهریور امسال نیز ماموران پلیس آگاهی این استان در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس 519 هزار و 200 نخ سیگار خارجی قاچاق و 29 هزار و 190 عدد انواع داروی قاچاق در مجموع به ارزش بیش از چهار میلیارد ریال را کشف و ضبط کردند.
هفتم آذر امسال نیز بیش از سه هزار و 834 عدد قرص ترامادول توسط پلیس خدابنده از یک دستگاه خودروی سواری پراید کشف شد که در ادامه تحقیقات به عمل آمده، ماموران انتظامی موفق شدند از مغازه متهم دستگیر شده یک هزار و 344 عدد قرص ترامادول دیگر نیز به دست آورند.
****
کشف پارچه قاچاق خارجی به ارزش 65 میلیون تومان
فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود از کشف و ضبط 6 هزار و 913 متر پارچه قاچاق خارجی، روز چهارشنبه از درون یک دستگاه اتوبوس مسافربری خبر داد.
سرهنگ آرش خلخالی گفت: این میزان کالای قاچاق توسط پلیس شهرستان ایجرود در مسیر ارتباطی زنجان - بیجار کشف شد که ارزش ریالی آن 650 میلیون ریال برآورد شد.
****
دستگیری سارق منزل و کشف اموال مسروقه به ارزش 180 میلیون در زنجان
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از شناسایی و دستگیری سارق منزل و کشف اموال مسروقه به ارزش 180 میلیون ریال در زنجان خبر داد.
سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی گفت: در پی وقوع سرقت منزل در سطح شهرستان زنجان تیمی از ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شناسایی و دستگیری سارق را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران با بررسی صحنه های سرقت و جمع آوری سر نخ های موجود به سارق سابقه دار به هویت معلوم مظنون و پس از تحقیقات گسترده پلیسی با اطمینان از دست داشتن این افراد در سرقت ها، متهم را با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.
رحمتی اظهار کرد: در بازجویی های به عمل آمده، متهم با توجه به ادله پلیس به انجام چهار فقره سرقت منزل معترف شد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۵۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که ۱۳ متهم با وارد کردن غیرمجاز داده‌های الکترونیکی در سامانه گمرکی به وسیله ورود اطلاعات نادرست مربوط به شماره گذرنامه و با سوء استفاده از کدملی و کد فراگیر افراد از طریق دفاتر صدور سیم کارت به عنوان مسافر ورودی هویت های جعلی را ثبت کرده‌اند.

همچنین با وارد کردن اطلاعات شناسه IMEI و مدل و مشخصات تلفن همراه تحت رویه مسافری بدون رعایت تشریفات گمرکی، کد فعال سازی دریافت نموده و بدین صورت دست به اقدامات مجرمانه زده‌اند.

بر این اساس، تعداد ۷ هزار و ۳۳۷ دستگاه گوشی تلفن همراه با ارزش ۲۷۰ میلیارد تومان به صورت قاچاق وارد شده است.

در نهایت با تکمیل تحقیقات در دادسرای یزد، قرار جلب به دادرسی متهمان به اتهاماتی از قبیل مشارکت در قاچاق سازمان یافته و حرفه ای، دسترسی غیرمجاز به سامانه های مخابراتی و جعل رایانه ای صادر شد و پرونده پس از صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد
  • ممنوعیت به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در زنجان
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف کالای قاچاق در مروست