Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کره شمالي براي برگزاري نمايش قدرت نظامي درآستانه برگزاري المپيک زمستاني سئول آماده مي‌شود.
العالم- آسيا
به نقل از خبرگزاري فرانسه، کره شمالي که اخيرا قبول کرده است تا در بازي‌هاي المپيک زمستاني سئول که در تاريخ نهم فوريه در کره جنوبي برگزار مي‌شود با همسايه جنوبي خود با يک پرچم متحد شرکت کند، اعلام کرد که مي‌خواهد قبل از افتتاحيه اين مسابقات يک رژه بزرگ نظامي برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کره شمالي که با هر مراسمي يک رژه نظامي را برگزار مي‌کند قصد دارد تا هشتم فوريه سالگرد تشکيل ارتش 70 ساله خود و يک روز قبل از مراسم افتتاحيه المپيک زمستان را با ترتيب دادن اين رژه جشن بگيرد.
به‌ گزارش خبرگزاري يونهاپ، حدود 12 هزار سرباز به همراه تسليحات نظامي مختلف در اين رژه در نزديکي پيونگ يانگ شرکت خواهد کرد.
يک منبع در کره جنوبي گفت: به نظر ما رژه ارتش در هشتم فوريه در سالگرد نيروهاي نظامي برگزار خواهد شد.
ايسنا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۵۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیم و تربیت مقوله‌ای مهم در محاسبات نظامی کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر چهار شنبه در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه در سالن ۲۲ بهمن بوشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید مطهری و تبریک فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه افزود: کشوری که در حوزه تجهیزات تهاجمی و دفاعی پیشرفته باشد در مقابل تهدیدات دشمن محفوظ و دارای قدرت و بازدارندگی است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در ادامه با اشاره به برخی از مؤلفه‌های قدرت اذعان کرد: لجستیک، تجهیزات پیشرفته، مدیریت دانش بنیان و موقعیت استراتژیک برخی از مؤلفه‌های قدرت محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه مقوله تعلیم و تربیت یکی از مؤلفه‌های اصلی نظام در کشور است تصریح کرد: در نظام بین‌الملل هیچ کشوری در حوزه تعلیم و تربیت نظامی و انسانی در جایگاه بالای ایران نیست.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان اظهار کرد: تعلیم و تربیت، عقلانیت، ایمان و شهادت طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است که این مؤلفه‌های مهم سبب ایجاد قدرت و در پی آن باعث امنیت در کشور و منطقه می‌شود.

کد خبر 6094432

دیگر خبرها

  • حزب‌الله: قدرت مقاومت فراتر از آن است که به نمایش گذاشته است
  • عملیات «وعده صادق» قدرت ایران را به نمایش گذاشت
  • ایران قدرت فرماندهی خود را در عملیات وعده صادق به نمایش گذاشت
  • روسیه ۶ پهپاد اوکراین را سرنگون کرد
  • چرا ایران هسته ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • چرا ایران دارای سلاح هسته‌ ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • معرفی تعمیرگاه سانگ یانگ
  • پاریس برای المپیک 2024 به یک دژ نظامی تبدیل می‌شود!
  • بسته شدن حریم هوایی پاریس در افتتاحیه المپیک
  • تعلیم و تربیت مقوله‌ای مهم در محاسبات نظامی کشور است