Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@01:04:35 GMT

انتقال پیکر ۳ جان باخته سانچی به کشور

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۶۵۸۳۹

رویداد۲۴-مدیرعامل شرکت ملی نفتکش گزارش داد: پیکر‌های سه تن از جان باختگان کشتی سانچی پس از مشخص شدن آزمایش DNA به کشور انتقال می‌یابد.
سیروس کیان ارثی در حاشیه مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کشتی سانچی که دراین شرکت برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود: اولویت ما گرفتن نمونه دی ان ای خانواده های شهدای نفتکش و ارسال آن به چین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: پس از دریافت این نمونه ها با هماهنگی کنسولگری کشورمان در چین پیکرهای سه تن از جان باختگان به میهن انتقال خواهد یافت.
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران افزود: بر اساس اسناد و مدارک و بر خلاف تصور اولیه شدت انفجار در نفتکش سانچی به حدی بالا بود که فرصت مناسب برای نجات سرنشینان آن مهیا نشد.
وی گفت: حرارت کشتی در حال سوختن بسیار بالا بود و به دلایل فنی استفاده از فوم برای خاموش کردن آتش میسر نبود.
کیان ارثی با رد برخی اظهار نظرها مبنی بر همکاری نکردن چینی ها در عملیات امداد و نجات نفتکش حادثه دیده ایرانی افزود: چینی ها هر آنچه را که می توانستند برای این کار انجام دادند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۵۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات بیرون انداختن مدیرعامل شرکت بورسی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 تصاویری از بیرون انداختن شرکت توسعه و عمران کرمان توسط مردم منتشر شده که دست و پایش را گرفتند و از شرکت به بیرون پرتش کردند. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • دعوای «تیک تاک» و جو بایدن بالا گرفت
  • واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • توسعه ICT سبب نجات کردستان از عقب‌ماندگی می‌شود
  • لحظات بیرون انداختن مدیرعامل شرکت بورسی!
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست