Web Analytics Made Easy - Statcounter

باکو – ایرنا – بر اثر آتش سوزی روز پنجشنبه یک دستگاه اتوبوس حامل شهروندان ازبکستان در ایالت آکتوبه قزاقستان 52 تن جان خود را از دست دادند .

به گزارش پایگاه خبری'آسیای مرکزی ' آتش سوزی در این اتوبوس در 10 کیلومترشهرک کالیبای ایالت آکتوبه روی داده است .
روسلان ایمان کولوف نماینده رسمی کمیته دولتی حوادث غیر مترقبه وابسته به وزارت کشور قزاقستان گفت : آتش سوزی در این اتوبوس ساعت 10 و 30 دقیقه به وقت محلی در مسیر جاده سامارا(روسیه ) – شیمکنت (قزاقستان ) روی داده و در حین وقوع این حادثه 55 مسافر و دو راننده در داخل اتوبوس بودند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پنج تن از این مسافران توانستند در این حادثه از مرگ حتمی نجات یابند و گروه های امدادی و پزشکی مشغول امداد رسانی هستند .
در حال حاضر ستاد عملیاتی در اداره حوادث غیر مترقبه ایالت آکتوبه با هدف تشخیص هویت جان باختگان و ارایه کمک های لازم به نزدیکان آنها ایجاد شده و گروه های امدادی و پزشکی در محل حادثه همچنان حضور دارند .
آساق ** 337*1579*انتشار: مرضیه فاتحی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۵۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، جلال ملکی درباره جزئیات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران با بیان اینکه این کارخانه تولید مبلمان پلیمری در شهرک صنعتی شمس آباد بود، گفت: این حادثه عصر امروز رخ داد که شعله‌های آتش بیش از ۶۰ درصد این فضا را دربرگرفته بود

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از ورود آتش نشانی به محل آتش سوزی خبر داد و گفت: از گسترش آتش جلوگیری شد و حریق اطفا شده است.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه این حادثه خسارت مالی بالایی برجای گذاشته است؛ گفت: خسارت جانی ناشی از این آتش سوزی نداشتیم.

کد خبر 6090329 علی قدمی

دیگر خبرها

  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم