Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بوشهر-ايرنا- رئيس هيات فوتبال استان بوشهر گفت: برنامه دومين دوره بازي هاي بين المللي فوتبال ساحلي پرشين کاپ بوشهر مشخص شد.

محمد نجفي روز پنجشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: برنامه رقابت هاي بين المللي پرشين کاپ از سوي سازمان جهاني فوتبال ساحلي اعلام شده که براساس برنامه اعلام شده با حضور چهار تيم و به مدت سه روز برگزار مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: دومين دوره مسابقات بين المللي فوتبال ساحلي پرشين کاپ بوشهر با حضور تيم هاي ملي ايران، اسپانيا، اوکراين و آذربايجان از هفتم تا نهم بهمن ماه سال جاري برگزار مي شود.
نجفي ادامه داد: استان بوشهر و باشگاه پارس جنوبي بوشهر در زمين فوتبال ساحلي دهکده گردشگري اين بازي ها را ميزباني مي کنند.
وي يادآورشد: در روز شنبه هفتم بهمن اسپانيا و اوکراين از ساعت 16 و ايران و آذربايجان از ساعت 17:30 با يکديگر ديدار مي کنند.
نجفي گفت: در بازي هاي روز دوم نيز اسپانيا و آذربايجان از ساعت 16:00 و ايران و اوکراين از ساعت 17:30 به مصاف هم مي روند.
وي افزود: در روز دوشنبه نهم بهمن بعنوان روز پاياني بازي ها نيز اوکراين و آذربايجان از ساعت 16:00 و ايران و اسپانيا از ساعت 17:30 رو در روي يکديگر قرار مي گيرند.
نخستين دوره بازي هاي بين المللي فوتبال ساحلي پرشين کاپ بوشهر سال گذشته با حضور تيم هاي ايران، ايتاليا، اوکراين و لهستان برگزار شد که با قهرماني تيم ملي ايران همراه شد.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهرياري**انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۶۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد

تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران مشخص شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران امروز پیگیری شد و طی آن تیم‌های مس رفسنجان، چادرملو اردکان، گل‌گهر سیرجان، هوادار تهران، آلومینیوم اراک، تراکتور تبریز، ملوان انزلی و سپاهان توانستند با غلبه بر حریفان خود راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.
به این ترتیب در مرحله یک چهارم نهایی این دوره از رقابت‌های خبری از تیم‌های استقلال و پرسپولیس نخواهد بود و مسابقات با حضور یک تیم دسته اولی و 7 تیم لیگ برتری ادامه پیدا خواهد کرد.
برنامه مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است: (تعیین میزبان‌ها نیاز به قرعه‌کشی دارد)
گل‌گهر سیرجان - ملوان
آلومینیوم اراک - هوادار
سپاهان - مس رفسنجان

انتهای پیام/
چادرملو اردکان - تراکتور

دیگر خبرها

  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۷ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • برترین قهرمانان ایران اعلام شدند / ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • برترین قهرمانان ایران انتخاب شدند/ «ناهید کیانی و امین میرزازاده» بانو و آقای ورزش ایران
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران