Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > اصفهان - صبح امروز پسر 17 سالهای که از شهر بابل به اصفهان سفر کرده بودند، در هنگام گرفتن عکس از 33 پل سقوط کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح امروز پسر 17 ساله ای که از شهر بابل به اصفهان سفر کرده بودند، در هنگام گرفتن عکس از 33 پل سقوط کرد.

بنا بر مشاهدات و شنیده های خبرنگار خبرآنلاین، این خانواده در حال گرفتن عکسهای یادگاری بودند که پسر 17 ساله خانواده در حال گرفتن عکس به سمت عقب شروع به حرکت می کند و غافلگیرانه از پل سقوط کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پسر 17 ساله هم اکنون در حال کما بسر برده و در بیمارستان کاشانی بستری است.

گفتنی است با توجه به اینکه در سالهای اخیر چندین مورد سقوط از دهانه این پل را شاهد بودیم که که حداقل سه مورد منجر به فوت شده است میراث فرهنگی ملزم به نصب حفاظ در دهانه این پل شده بود اما الله یاری رئیس میراث فرهنگی اصفهان اعلام کرد که طرح کنونی نصب حفاظ در دهانه‌ای 33 پل که به شکل آزمایشی در حال اجرا بود توسط شورای فنی میراث فرهنگی رد شد.

البته به گفته اللهیاری در راستای ایجاد شرایط مناسب در این معابر عمومی، کمیته‌ای در سازمان میراث فرهنگی شکل گرفت که سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری نیز در آن حضور دارد تا در ارتباط با ایجاد موانعی در راستای جلوگیری سقوط مردم از پل برنامه‌ریزی شود.

ساعتی پیش اعضای کمیسیون بهداشت و درمان شورای شهر و شهردار اصفهان که برای بازیدد از طرح توسعه بیمارستان کاشانی به این بیمارستان رفته بود از گردشگر سقوط کرده بازدید کردند. 

کلید واژه‌ها : استان اصفهان - سازمان میراث فرهنگی و گردشگری - میراث فرهنگی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۶۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مردم میان‌سال خرم‌آبادی از عمق چاه ۲۵ متری

به گزارش خبرگزاری مهر، سجاد نعمتی در سخنانی، اظهار داشت: در پی اعلام سقوط مردی میان‌سال به داخل چاه خشک و بدون آب به عمق ۲۵ متر، مأموران ایستگاه دومنظوره شماره دو آتش‌نشانی خرم‌آباد به محل حادثه اعزام شدند.

وی در تشریح جزئیات این عملیات افزود: مردی میان‌سال در این حادثه به دلیل تاریکی هوا به قعر چاه سقوط می‌کند که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی به‌محض دریافت این خبر بی‌درنگ گروه امداد و نجات این سازمان را برای امدادرسانی به فرد حادثه‌دیده به ابتدای جاده خرم‌آباد - پلدختر اعزام کرد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانانی خرم‌آباد، بیان کرد: آتش‌نشانان به‌سرعت و با درنظرگرفتن سست بودن خاک اطراف چاه باتوجه‌به بارش باران با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات و نصب کارگاه، خود را به این شخص رسانده و به خارج از چاه منتقل کردند.

کد خبر 6099654

دیگر خبرها

  • مرگ کودک ۶ ساله فیازمانی در پی سقوط به رودخانه
  • از فصل گرما بدون خاموشی تا سرعت گرفتن افتتاح پروژه‌های عمرانی در نصف جهان
  • نجات مردم میان‌سال خرم‌آبادی از عمق چاه ۲۵ متری
  • انحراف پراید در آزادراه خلیج فارس با ۲ فوتی و ۴ مصدوم
  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • تکرار نشست زمین در خیابان شهیدان کاظمی/عمق فرونشست ۴ متر است
  • فوت یک بیرجندی بر اثر سقوط در چاه فاضلاب
  • بلعیده شدن دختربچه ۶ ساله در کانال آب تیران
  • کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد
  • سرنوشت «تلخ» کارخانه‌ای که «موزه» نشد/«ریسباف» فقط «دست به دست» می‌شود!