Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشریه کنگره آمریکا (هیل) در پایگاه اینترنتی خود در گزارشی نوشت: سناتور جمهوری خواه جف فلیک (از ایالت آریزونا) روز چهارشنبه در صحن مجلس سنا حملات دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را به مطبوعات مورد انتقاد قرار داد و از همکاران خود خواست چنین لفاظی هایی را نپذیرند و مانع آن شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلیک گفت: «دشمن مردم آمریکا، توصیف رئیس جمهور آمریکا از مطبوعات آزاد در سال 2017 بود.... این گواهی بر اوضاع دموکراسی ماست که رئیس جمهور کشور خودمان به صورت شرم‌آوری از کلماتی استفاده کرد که ژوزف استالین دشمنان خود را توصیف کرد.»

وی افزود: «اظهارات رئیس جمهور برای ما در این نهاد شرم‌آور است به خصوص برای آن عده از ما که در حزب رئیس جمهور هستیم.»

سخنان فلیک یکی از شدیدترین انتقادات جمهوری خواهان از ترامپ در صحن مجلس سنا بود. این سناتور ایالت آریزونا یکی از منتقدان سرسخت ترامپ در میان جمهوری خواهان است. قانونگذاران جمهوری خواه که اغلب از سخنان ترامپ متعجب می شوند، گفته اند خبرنگاران باید بر آن چه رئیس جمهور انجام می دهد متمرکز شوند نه آن چه وی می گوید.

فلیک افزود: «زمانی که فردی که در قدرت است مطبوعاتی را که به میل وی رفتار نمی کنند، جعلی می نامد، آن فرد باید مورد سوء ظن قرار بگیرد نه مطبوعات.»

فیلک این سخنان را در و اکنش به اظهارات ترامپ بیان کرد که گفته بود این هفته جایزه رسانه های جعلی را اعلام خواهد کرد. وی این جایزه را «مضحک» خواند و افزود کنگره نمی تواند به سکوت خود در مقابل لفاظی های ترامپ ادامه دهد.

این سناتور آمریکایی در ادامه گفت: «رئیس جمهوری که نمی تواند انتقادات را تحمل کند و به دنبال سرزنش دیگران است، مسیر خطرناکی را طی می کند و کنگره ای که نمی تواند این رئیس جمهور را کنترل کند به این خطر می افزاید.»

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۶۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناتور آمریکایی: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست

 سناتور ایالت ورمونت آمریکا گفت: اسرائیل سعی می کند تظاهرات ضدجنگ در غزه را به یهودی ستیزی نسبت دهد.

«برنی سندرز» سناتور آمریکایی خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت وقتی که ۳۴ هزار زن و کودک در غزه کشته شده اند، تظاهرات در دانشگاه های آمریکا یهودی ستیزی نیست.

سندرز خطاب به نتانیاهو اعلام کرد: نه آقای نتانیاهو. یادآوری اینکه در مدت کمی بیش از شش ماه، دولت افراطی شما ۳۴ هزار فلسطینی را کشته و بیش از ۷۷ هزارنفر زخمی کرده که ۷۰ درصد آنها را زنان و کودکان هستند، این یهودی ستیزی یا طرفداری از حماس نیست.

سندرز یادآور شد که نتانیاهو نمی تواند به بهانه یهودستیزی حواس مردم را از جنگ غیراخلاقی در غزه منحرف کند.

نتانیاهو دیروز در واکنش به اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنگ در غزه، دانشجویان معترض را اوباش نامیده بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • سناتور آمریکایی: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • ادعای پلوسی درباره پوتین، توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی است
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام