Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی پایتخت بیان داشت: اجازه نخواهیم داد کسی امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کند. ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰ اجتماعی انتظامی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی با تقدیر و قدردانی از تلاش‌ها و خدمات همکاران انتظامی و راهور خود در فرماندهی تهران بزرگ ،بیان داشت: با تدابیر صورت گرفته در راستای ایجاد تحول در حوزه کلانتری‌ها امروزه حدود 80 درصد از توان و امکانات کلانتری‌های ما در حوزه تهران بزرگ در کف خیابان و در راستای خدمت‌رسانی بی‌واسطه و سریع به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای مراحل مختلف طرح های رعد، والعادیات و ... و توفیقات و نتایج مطلوب این طرح‌ها و رضایتمندی شهروندان از برخورد رعدآسای پلیس با اراذل و اوباش، مجرمان، سارقان، خرده فروشان مواد مخدر و... افزود: با تدابیر صورت گرفته طرح‌های اجرا شده تحول چشمگیری را در حوزه کلانتری‌های ما ایجاد کرده است و این طرح‌ها موجبات پویایی و تحرک و رقابتی سالم را در مجموعه پلیس های تخصصی و کلانتری های ما ایجاد کرده است.

فرمانده انتظامی تهارن بزرگ اظهار داشت: امروز در بررسی‌های آماری صورت گرفته مشخص شده است که پس از اجرای طرح‌های مختلف در تهران بزرگ وقوع جرایم از حدود 6 درصد به زیر یک درصد کاهش داشته است که این خود نشان دهنده توفیقات به دست آمده در اجرای این طرح است.

رحیمی عنوان داشت: با عنایت خداوند متعال و تلاش‌های صورت گرفته تاکنون 7 مرحله طرح رعد در حوزه کلانتری‌های تهران بزرگ اجرایی شده که هر مرحله آن از مرحله قبلی بهتر و کامل تر بوده است. امروز با تاکیدات و تدابیر صورت گرفته، پلیس حالتی آفندی دارد و مجاهدانه در کشف جرم و دستگیری مجرمان اقدام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه همه قسمت‌های پلیس پایتخت امروز با توانی مضاعف برای خدمتگزاری به مردم پای کار هستند، افزود: پلیس تهران بزرگ با رصد خوب اطلاعاتی و با وحدت، اخوت و با سعه صدر خود برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی‌ و خدمتگزاری به مردم پای کار است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

رئیس پلیس پایتخت اظهار داشت: ما خود را سرباز ولایت و میراث‌دار ارزش‌های انقلاب و امام و شهدای گرانقدرمان می‌دانیم و با اقتدار و قدرت اطلاعاتی خود اجازه نخواهیم داد کسی امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کند.

وی در پایان با اشاره به اتفاقات و حوادث اخیر اعلام داشت: پلیس در سایه رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز و فرماندهی و مدیریت هوشمند سردار فرمانده محترم ناجا، با سعه صدر و با خویشتنداری حوادث اخیر را به خوبی مدیریت کرد و اجازه نداد که تعداد اندکی فریب خورده با امنیت و آرامش مردم عزیزمان بازی کنند.

انتهای پیام/

R1014142/P1014142/S2,21/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۶۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است

استاندار لرستان با اشاره به امنیت این استان گفت: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در نشست با فرماندهان فراجای لرستان گفت: این استان امن و فعال با مشارکت مردم است.

او با بیان اینکه تعامل مردم و پلیس عامل موفقیت پلیس است، اضافه کرد: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه، تأکید کرد: خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا حاکی از زیر پا گذاشتن حقوق انسانی است.

شفقت بیان کرد: رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان، استادان و فیلسوفان قابل‌ قبول نیست، اما پلیس در کشور ما امنیت را با حضور مردم ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ
  • رایزنی مقامات ایران و افغانستان بر افزایش روابط تجاری دو کشور
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است