Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرماندهی کل سپاه با تاکید بر اینکه هزینه کردهای هزاران میلیاردی آمریکا نتیجه‌ای نداشته است گفت: هرچه هزینه کردند و انقلاب اسلامی نفع آن را برد. ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سردار حسین سلامی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی که در حسینیه امام خمینی (ره) سپاه برگزارشد، با اشاره به اینکه آذربایجان مهد تجلی شخصیت‌های جاودانه‌ای در ایران و اسلام است، اظهار کرد:  علمای بزرگ، ادیبان جاودانه، شهدای ماندگار، مردمانی دریادل، باوقار، متین، فهیم، با فرهنگ، متعالی، رشد یافته و هوشمند در این خطه ظهور یافته که تاریخ این سرزمین گواه این حقایق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه رفتار مردم در فتنه اخیر یک آزمون پرافتخار دیگری برای اثبات فهم و بصیرت و عمق آگاهی این مردم بود، افزود: درست است تدبیر صحیح مسئولان و دور‌اندیشی و اقدامات مناسب یکی از عوامل مهم پیشگیری از وقایع تلخ در این خطه بود، ولی آگاهی در وجدان عمومی مردم که توانست حق را از باطل تشخیص دهد، یک زیبایی جاودانه و ماندگار در این خطه ایجاد کرده است.  

جانشین فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، با بیان اینکه نشان دادن روح وفاداری و فداکاری برای نظامی که می‌خواهد کرامت مسلمانان را احیا کرده و عظمت مسلمانان را بازگرداند، بسیار اهمیت داشت تصریح کرد: اگر بخواهیم حضرت ابالفضل (ع) را توصیف کنیم، به ایمان و آگاهی و وفاداری می‌رسیم و اینکه نام آن حضرت در این خطه معنای متفاوت دارد، به این دلیل است که با خصلت این مردم عجین شده است. 

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروزه در مقطع بسیار حساس و خطیر و سرنوشت سازی از انقلاب اسلامی به سر می‌بریم خاطر نشان کرد:  اسلام برای باز کردن زنجیر اسارت و بردگی از پای بشریت و برای احیای روح حریت،  آزادگی،  تحقق عدالت ظهور کرده است، بنابراین هر‌گاه اسلام در عرصه حاکمیت ظهور کرد، همه قدرت‌های ستمگر جهان در برابر او صف آرایی کردند. 

سردار سلامی با بیان اینکه وقتی اسلام با انقلاب اسلامی ایران ظهور کرد، بسیاری از مسلمانان جهان در گورستانی از جهل مدرن دفن شده بودند، اضافه کرد:‌ همه هویت مسلمانان در حس قدرت‌طلبی ستمکاران ذبح شد ولی وقتی اسلام آمد، این هویت حقیقی را به مسلمانان برگرداند و از خواب شبیه مرگ بیدار کرد‌. 

وی با تاکید بر اینکه شایسته نبوده و نیست که یهود و نصارا اولیای مسلمانان باشند، تصریح کرد:  امام خمینی بیرق این آزادی و استقلال را با انقلاب بر افراشت و مانند صدر اسلام همه کفار، منافقان و مشرکان و مستکبران در برابر ظهور مجدد آیات آسمانی ایستادند و تاریخ سختی آفریده شد. 

این مقام ارشد نظامی سپاه، با اشاره به اینکه جالب است که آمریکا دیگر قدرت خلق پیروزی را ندارد، گفت: آمریکا هرچه هزینه می‌کند دستاورد کمتری به دست می‌آورد، هزاران میلیارد دلار در عراق، سوریه و افغانستان هزینه کردند که 6 هزار میلیارد دلار حداقل هزینه برآوردی آنهاست،  اما این همه مداخله، هزینه سیاسی و اقتصادی و فرسایش روانی به قیمت افزایش فقر مردم آمریکا بوده است. 

جانشین فرماندهی کل سپاه با تاکید بر اینکه هزینه‌کردهای هزاران میلیاردی آمریکا نتیجه‌ای نداشته است ابراز داشت: هرچه هزینه کردند و انقلاب اسلامی نفع آن را برد. 

وی با اشاره به اینکه نبود سیاست صحیح که موجب آتش زدن منابع ثروت آن‌ها شد اضافه کرد: ‌جمهوری اسلامی ایران مگر چقدر هزینه کرده که انقلاب اسلامی پیکره عظیمی در جهان اسلام ایجاد کرده است؟ 

در حال تکمیل...

R7887/P1377/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۶۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در این دیدار فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت: عشایر مرزبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور افزود: عشایر ما در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی حضوری حماسی و اثرگذار داشته و دارند.

وی ادامه داد: مردم و عشایر غیور کشورمان ضمن حمایت از عملیات بزرگ وعده صادق از  سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای انجام این عملیات غرورآفرین تقدیر کردند.

در این مراسم  عشایر غیور با ندای الله اکبر،‌ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، سپاه انقلابی تشکرتشکر، مرگ براسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ برانگلیس انزجار خود را از دشمنان اسلام و قرآن اعلام داشته ومیثاق خود را با ولایت و انقلاب و شهدا اعلام داشته اند.


همچنین در این  دیدار  بااهدای لباس فاخر بختیاری و قالیچه دستباف آرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و لوح از سردار شاهوار پور تقدیر به عمل آمد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود