Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان از تدوین سند مشورتی محیط زیست در پارلمان دانش‌آموزی این استان خبر داد. ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، محمدرضا عامریان پیش از ظهر امروز در نشستی با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان اظهار داشت: پارلمان دانش‌آموزی استان سمنان به عنوان ابتکار مهمی است که در سازمان دانش‌آموزی این استان اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این پارلمان دانش‌آموزی استانی با اصلاحات در شورای دانش‌آموزی استان سمنان در این استان از 2 سال گذشته آغاز به کار کرده است بیان کرد: دانش‌آموزان ظرفیت‌های بسیار خوبی دارند که با به‌کارگیری آن می‌توان بسیاری از امور مربوط به خود آنان را پیش برد.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان با بیان اینکه ساختار مجمع اعضای پیشتازان این سازمان 22 عضو در سطح استان سمنان دارد عنوان کرد: پارلمان دانش‌آموزی استان سمنان نیز با 24 عضو یکی از ظرفیت‌های مهم تصمیم‌سازی دانش‌آموزان است.

عامریان با اشاره به اینکه استان سمنان 2 نماینده به نمایندگی از 24 عضو پارلمان دانش‌آموزی این استان در مجلس دانش‌آموزی کشور دارد خاطرنشان کرد: نظرات و اسناد تهیه شده از سوی پارلمان دانش‌آموزی استان سمنان می‌تواند پشتوانه و کمک خوبی برای مجلس دانش‌آموزی بوده و اثربخشی مجلس دانش‌آموزی کشور را افزایش دهد.

وی با اشاره به اینکه سازمان دانش آموزی موضوع حضور دانش آموزان در عرصه‌های مهم اجتماعی را از اولویت‌های خود می‌داند بیان کرد: امروز "دانش‌آموز باوری" و "دانش‌آموز یاوری" به شعار مهم و اساسی سازمان دانش‌آموزی بدل شده و این سازمان در برنامه‌های خود با بها دادن به دانش‌آموزان، از آنان در تحقق اهداف خود بهره‌ می‌برد.

رئیس سازمان دانش‌آموزی با بیان اینکه امروز مسئله محیط زیست یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های همه مردم ایران و مقام معظم رهبری و دولت است اضافه کرد: بر اساس این دغدغه، کمیسیون ویژه محیط زیست در مجلس دانش‌آموزی شکل گرفته و در صورت همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست استان سمنان، پارلمان دانش‌آموزی این استان نیز به فرایند تدوین سند ویژه محیط زیست در این کمیسیون تخصصی کمک می‌کند.

انتهای پیام/ش

R41366/P1377/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۷۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محتوای فرهنگی برای کاروان‌های حج استان سمنان تدوین شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه یکشنبه در دیدار مدیرکل و مسئولان حج و زیارت استان سمنان به میزبانی دفتر خود در سمنان با بیان اینکه محتوای فرهنگی برای کاروان‌های حج استان تدوین شود، تاکید کرد: حجاج در کنار سفر معنوی حج از ظرفیت‌های فرهنگی هم بهره مند شوند.

وی افزود: هر چه زائران کاروان‌های زیارتی از نظر محتوای دینی، آموزشی و فرهنگی غنی شوند، تأثیر گذاری سفر حج بیشتر خواهد شد.

امام جمعه سمنان همچنین گفت: اتفاقات بسیار خوب و ارزشمندی از حیث فعالیت‌های آموزشی زائران به انجام رسیده که این امر بسیار مبارک و مؤثر است.

مطیعی با بیان اینکه باید تلاش نمود تا ضمن بهره گیری از ظرفیت فرودگاه‌های استان، امکان اعزام زائران از طریق دو فرودگاه سمنان و شاهرود فراهم شود.، تاکید کرد: بی تردید خدمتگزاری به زائران موجب گره گشایی و رفع مشکلات کارگزاران نیز خواهد شد.

وی افزود: زائران استان سمنان دارای سطح فرهنگی بسیار بالایی بوده و همراهی قابل توجهی با عوامل زیارتی کاروان دارند.‌

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: با توجه به رویکرد جدید دولت سعودی به مسئله حج و عمره، می‌بایست ترتیبی اتخاذ گردد تا ضمن ارائه آموزش‌های لازم به زائران نسبت به استفاده مفید از فرصت ناب این سفر معنوی و درگیر نشدن در حواشی، اطلاع رسانی شود.

کد خبر 6097707

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: رهاسازی چاه‌های نفت آب و خاک خوزستان را آلوده می‌کند
  • سومین کارخانه سیمان «ویدر»، نگرانی ادامه‌دار اهالی و پاسخ یک مسئول
  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است
  • محتوای فرهنگی برای کاروان‌های حج استان سمنان تدوین شود
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • انحراف آب هیرمند توسط طالبان به شوره زارهای افغانستان | افغانستانی‌ها آب شیرین را تلخاب می کنند! | واکنش معاون رئیس‌جمهور به این اقدام عجیب طالبان
  • انحراف آب هیرمند به شوره زارهای افغانستان حقیقت دارد | سلاجقه: برای مسدود کردن انحراف آب با طالبان گفت‌وگو می‌ کنیم | طالبان آب شیرین را تلخاب می کند!
  • سلاجقه: از برقی کردن وسایل نقلیه در تهران حمایت می‌کنیم