Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:برخی شخصیت های سیاسی با سکنا در فضای رقابت‌های انتخاباتی تلاش می‌کنند اینطور القاء کنند که شروع این تحرکات از مشهد بوده است، در حالیکه شواهد متعددی وجود دارد که این موج اعتراضات از تهران آغاز شد و اخیرا مقام عالی دادستان کل کشور نیز به آن اذعان نمود.
آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد به شایعات دخالت وی در اناآرامی های اخیر مشهد پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خرداد امام جمعه مشهد در این رابطه نامه‌ای به ‏علی شمخانی دبیر و نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی ارسال کرده است.
در متن این پیام آمده است:
بسمه تعالی‏ امیر دریادار آقای علی شمخانیدبیر و نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی
سلام علیکم احتراما، به استحضار می‌رساند مدتی بعد از تجمع اعتراض‌آمیز تنی چند از مردم در 7 دی‌ماه 96 در میدان شهدای شهر مقدس مشهد و‌ اغتشاشات در قالب آن از بعضی دهان‌ها که بعضا افراد مسئول در نظام هستند، اتهاماتی مبنی بر نقش اینجانب در این ماجرا اظهار شد.
در سال‌های اخیر و در پی سوء مدیریت مسئولان ذی‌ربط بر فضای رسانه‌ای کشور بارها آماج اتهامات واهی و تخریب شخصیت قرار گرفتم که در راستای اهداف اسلام و انقلاب باکی نداشته و ندارم. 
لکن مورد اخیر با هدف تشویش اذهان عمومی و گمراه ساختن افکار مردم از حقایقی است که امروز بر ملت مسلمان ایران می‌گذرد و لذا وظیفه خود می‌دانم نکاتی را به جهت توجه و تظلم به حضرتعالی که نماینده مقام معظم رهبری در بالاترین نهاد امنیتی کشور هستید عرض کنم.
1.  برخی شخصیت های سیاسی با سکنا در فضای رقابت‌های انتخاباتی تلاش می‌کنند اینطور القاء کنند که شروع این تحرکات از مشهد بوده است، در حالیکه شواهد متعددی وجود دارد که این موج اعتراضات از تهران آغاز شد و اخیرا مقام عالی دادستان کل کشور نیز به آن اذعان نمود.
2. اینجانب در روز این تجمعات در سفر سبزوار بودم و به محض بازگشت با اسفصار از استاندار محترم خراسان رضوی و مسئولین امنیتی و انتظامی استان گزارشاتی را دریافت کردم که کاملا منطبق بر بیانات مقام معظم رهبری در 19 دی بود و برای همه فصل الخطاب قرار گرفت.
3. شاید بعضی در این روزها بجای ریشه‌یابی این تجمعات واعتراضات و حل آنها نسبت به سندسازی در جهت اهداف سیاسی حزب یا جریان سیاسی خود مشغول باشند که لازم است آن نهاد عالی امنیتی بطور دقیق نسبت به ریشه‌ها و عوامل اغتشاشات هفتم دیماه مشهد تحقیق و تفحص نموده و به ملت شریف ایران گزارش دهد.
‎والعاقبة للمتقین‎سیداحمد علم الهدی‎نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی‎و امام جمعه مشهد مقدس‎۹۶ دیماه برچسب ها: علم الهدی ، دبیر شورای عالی امنیت ملی ، دخالت در ناآرامی ها

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۷۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد

رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها گفت: اگر جریان علمی کشور در کنار جریان دفاعی نبود این بازدارندگی رقم نمی‌خورد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سی و یکمین مراسم تجلیل از اعضای هیات علمی نمونه کشوری صبح امروز با حضور محمد علی علی زلفی گل، برخی از معاونان این وزارتخانه و تعدادی از روسای دانشگاه‌ها در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با تبریک روز معلم گفت: این باور قطعی است که اگر بناست کشور حرکت رو به جلو داشته باشد با تکریم استاد و دانشمند رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: افتخارات امروز در کشور و بازدارندگی که ایجاد شده همه محصول تلاش دانشمندان و معلمان کشور بوده است.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها با بیان این‌مطلب که بزرگ مدافع جریان علمی کشور مقام معظم رهبری بودند، افزود: جریان مداوم حمایت از علم در کشور توسط مقام معظم رهبری در تمام فراز و فرود‌ها وجود داشت.

وی با اشاره به وعده صادق افزود: اگر جریان علمی کشور در کنار جریان دفاعی نبود این بازدارندگی رقم نمی‌خورد این موضوع نشان داد اگر دانشگاه قوی باشد جریان اقتصادی هم در برابر آن تسلیم می‌شود. همان طور که شاهد بودیم جریان اقتصادی در برابر جریان دفاعی تسلیم شد.

وی تاکید کرد: باید در حوزه‌های مختلف به جریان دانش توجه شود.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • تشدید اختلاف میان انگلیس و امارات بر سر سودان
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • چرا موافقت نامه همکاری امنیت اطلاعات ایران و روسیه در شورای نگهبان بررسی نشد؟!
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود