Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبری ایسکانیوز از علی آباد کتول، دکتر علیرضا اسفندیاری مقدم در این جلسه با اشاره به تعامل خوب دانشگاه و سما بر حمایت بیش از پیش دانشگاه آزاد اسلامی از مجموعه سما تاکید کرده و مجموعه آموزشی و فرهنگی سما واحد علی آباد کتول را یکی از بهترین ها در سطح کشور عنوان کرد که حاصل کوشش، همدلی و خردجمعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تکریم و تشکر از زحمات علیرضا ابراهیمی فرد، انتصاب مهدی صالحی نیا را به عنوان سرپرست جدید معاونت سما و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما علی آباد کتول تبریک گفت.

در ادامه این مراسم مهدی صالحی نیا از حسن اعتماد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول و مسئولان سما تشکر کرد و با بیان برنامه ها و اهداف خود افزود: «باید تجربیات خوب را به عمل تبدیل و در جهت تقویت آن تلاش کرد.»

سرپرست معاونت دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد علی آباد کتول در پایان خاطرنشان کرد: «بدون شک با همدلی کلیه همکاران می توان بستر رشد و توسعه روزافزون سما را در عرصه های مختلف فراهم کرد.»

دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول تکریم و معارفه مرکز آموزشی و فرهنگی سما

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۷۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد زرند درصدد ایجاد فضای فرهنگی در جوار مرقد شهداست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم آغاز عملیات احداث بنای یادمان مقبره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند با حضور مسئولان شهرستان زرند و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند در محل سالن کنفرانس این دانشگاه برگزار شد‌.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند در این مراسم ضمن تبریک دستاورد عظیم و بی‌مانند نظام مقدس جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شکستن هیمینه پوشالی رژیم خبیث و کودک‌کُش صهیونیستی در عملیات افتخارآمیز و تلافی‌جویانه وعده صادق گفت: بزرگداشت نام و یاد شهدا و توجه به مقبره آنها که به گفته امام خمینی(ره) همین تربت پاک شهیدان است که تا قيامت مزار عاشقان، عارفان، دلسوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود، از مهم‌ترین نوع فعالیت‌های فرهنگی برای نشر آرمان‌ها و ارزش‌های مدنظر شهداست.

سمنبر میرزائی متذکر شد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند با ساخت بنای باشکوه و زیبا درصدد ایجاد فضای فرهنگی مناسب در جوار قبور مطهر شهدا به‌عنوان پایگاه معنوی و فرهنگی و ارزشی برای عموم شهروندان و اهتمام ویژه به گسترش فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت با محور شهداست و باید باور کنیم که به شهدا و نورانیت، معنویت، برکت و دعای آنها نیاز داریم؛ نه اینکه شهدا که واصلان بالله هستند به ما نياز داشته باشند‌.

حجت‌الاسلام مهدی شجاعی امام جمعه زرند هم بر ضرورت تسریع در ایجاد بنای یادمان شهدا برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی شهرستان زرند در محیط دانشگاه و جوار شهدا تأکید کرد.

سیدرضا حسینی‌نژاد فرماندار زرند هم ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا و تأکید بر سرعت‌‌بخشی به احداث بنای یادمان شهدای گمنام دانشگاه از مردم و مدیران خواست تا در این امر خیر و ارزشمند مشارکت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد زرند درصدد ایجاد فضای فرهنگی در جوار مرقد شهداست
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب 10 رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور