Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@14:57:19 GMT

از طرح ها و ایده های دانشجویی حمایت می کنیم

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۶۷۲۱۰

از طرح ها و ایده های دانشجویی حمایت می کنیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، سرهنگ علی اکبر جعفری در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی استان از جهاددانشگاهی به عنوان نهادی موثر در تولید علم و صنعت یاد کرد و اظهار کرد:این رسالت محوری یک شاخص مهم برای جهاددانشگاهی به شمار می‌رود و رسالتش با دانشگاه متفاوت است.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه این نهاد انقلابی حلقه اتصال بین علم و صنعت و اشتغال است، ادامه داد: بسیج نیز همانند جهاددانشگاهی در طرح‌ها و عرصه‌های بر زمین مانده ورود پیدا می‌کند و با بهره گیری از نیرو‌های متعهد و کارآمد طرح هایش را تا حصول نتیجه ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ظرفیت‌های علمی بسیج از قبیل: بسیج دانشجویی و اساتید و ظرفیت عمومی که آحاد مردم هستند ما را وا داشته تا در راستای محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال تلاش مضاعفی داشته باشیم.

مسوول بسیج سازندگی سیستان و بلوچستان گفت: در قالب قرارگاه جوادالائمه (ع) طرح ساماندهی حاشیه نشینی شهر زاهدان را از چند سال گذشته آغاز کرده ایم و در زمینه‌های مختلف به یاری مردم رفتیم که در این راستا جهاددانشگاهی استان می‌تواند همکاری‌های شایان و موثری با بسیج سازندگی داشته باشد.

جعفری جهاددانشگاهی را بازوی توانمند موضوع اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: این نهاد علمی و بسیج سازندگی در کنار هم و با همفکری یکدیگر در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، تولید و اشتغال می‌توانند در سطح استان بسیار موثر عمل کنند.

وی ضمن در خواست برگزاری نشست‌های تخصصی و علمی با حضور کارشناسان جهاددانشگاهی و بسیج سازندگی جهت بررسی طرح ها، ایده‌ها و برنامه‌ها یادآور شد: بسیج سازندگی استان اعلام می‌دارد از ارائه طرح‌ها و ایده‌های دانشجویی و حتی عموم مردم در راستای رونق تولید و اشتغال حمایت می‌کند.

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان نیز گفت: جهاددانشگاهی در حقیقت نهادی علمی، انقلابی و دانش بنیان است.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی با روحیه و تفکر جهادی و انقلابی پای به عرصه‌های مخنلف گذاشته و می‌گذارد، افزود: جهاددانشگاهی توانایی ورود به عرصه‌های مختلف و برنامه‌های بر زمین مانده جامعه را دارد و مسائل آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، تحقیقاتی، اشتغال و کارآفرینی را با جدیت و توجه ویژ‌های برنامهریزی و پیگیری می‌نماید.

وی با اشاره به اینکه این نهاد انقلابی به عنوان عنصر پیوند دهنده مباحث تئوری و عملی است، افزود: جهاددانشگاهی استان با توجه به ظرفیت و پتانسیل‌های موجود اعلام آمادگی می‌کند که در عرصه‌ها و زمینه‌های مخلتف می‌تواند با بسیج سازندگی سیستان و بلوچستان همکاری کند.

تاجری با بیان اینکه در بحث آموزش می‌توانیم با بسیج سازندگی همکاری مشترک داشته باشیم، تصریح کرد: جهاددانشگاهی در راستای آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت ۷۰۰ دوره اشتغال محور، کارگاه‌های آموزشی متنوع، دوره‌های مهارت و اشتغال محور را در برنامه و در دست اجرا دارد و با توجه به این ظرفیت‌ها می‌توانیم زمینه‌های همکاری مشترک را افزایش دهیم.

وی تحقیقات و پژوهش را یکی دیگر از زمینه‌ها همکاری مشترک جهاددانشگاهی و بسیج سازندگی استان دانست و بیان داشت: در راستای مبحث اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است جهاددانشگاهی استان هم اکنون طرح بومی سازی تولید بچه ماهی و پرورش ماهی در قفس را در سواحل مکران در دست اقدام دارد.

رئیس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: تجاری سازی فناوری و محصول از دیگر زمینه‌هایی است که جهاددانشگاهی می‌تواند با بسیج سازندگی همکاری مشترک داشته باشد.

تاجری با بیان اینکه جهاددانشگاهی مکانی مناسبی برای ایده سازی و ایده پردازی است، گفت: این نهاد علمی و انقلابی آمادگی خود را جهت حمایت از ایده‌ها اعلام می‌دارد.

وی با اشاره به موضوع اقتصاد مقادمتی یادآور شد: جهاددانشگاهی و بسیج سازندگی استان با همکاری‌های مشترک می‌توانند گام‌های موثری در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی بردارند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۷۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۲۵ واحد مسکن تحویل نیازمندان داده می‌شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078542 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان