Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز |  عضو مجمع نمایندگان تهران، احداث خطوط اکسپرس مترو به‌ویژه در اسلامشهر را اقدامی مثبت دانست.
 
به گزارش خانه ملت، سیده فاطمه ذوالقدر، با ارزیابی مثبت از احداث خطوط اکسپرس مترو تهران گفت: اجرای این پروژه نقش مهمی در کاهش آلودگی هوا و حجم ترافیک شهری خواهد داشت، از سوی دیگر بروزرسانی وسایل نقلیه عمومی و استفاده از شیوه‌های مدرن حمل و نقل موجب افزایش استقبال شهروندان از تردد با وسایل نقلیه عمومی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بهبود روند حمل و نقل عمومی از اولویت‌های مهم پایتخت است، ادامه داد: البته ساماندهی وضعیت وسایل نقلیه عمومی به ویژه مترو از نظر هماهنگی ساعت حرکت آنها با جدول زمان‌بندی که از قبل تدوین شده است، باید به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در دستورکار قرار بگیرد.
 
این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: هم‌اکنون در مجلس به دنبال این هستیم که در زمان بررسی لایحه بودجه 97 در صحن اعتبارات تخصیص‌یافته به تجهیز و افزایش وسایل نقلیه عمومی را در جهت تامین رفاه حداکثری شهروندان افزایش دهیم.
 
عضو مجمع نمایندگان استان تهران، در مورد راه‌اندازی یکی از خطوط سریع‌‌السیر مترو از بزرگراه شهید بابایی تا اسلامشهر تاکید کرد: راه‌اندازی خط متروی اسلامشهر یکی از مواردی است که از مدت‌ها قبل به دنبال تحقق آن بوده‌ایم، چرا که با این اقدام می‌توان شرایط تردد شهروندان ساکن این مناطق را متناسب با بودجه‌ای که دارند، تسهیل کرد، ضمن اینکه این روند برای سهولت حمل و نقل از حاشیه‌های شهر به پایتخت باید تداوم یابد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۷۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ

سردار علی ولی پور گودرزی در حاشیه طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه به خبرنگاران گفت: ما به صورت مستمر با شرکت‌های خودروساز داخلی جلساتی را برگزار می‌کنیم که استاندار تهران هم حضور دارند.

وی ادامه داد: در این جلسات نظرات خود را مطرح می‌کنیم تا معایب خودرو‌ها را برطرف کنند و در این راستا تولید برخی خودرو‌ها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی در خودرو‌ها راهکاری برای عدم سرقت خودرو‌ها بوده و سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه است.

سردار ولیپور گودرزی در ادامه افزود: همکارانم طی چند روز گذشته و با تلاش شبانه روزی و با هماهنگی مرجع قضایی افرادی که در سرقت خودرو و محتویات آن نقش داشتند شناسایی و ۵۷ متهم دستگیر شدند.

او ادامه داد: از این سارقان و مالخران تعداد ۲۰ دستگاه خودروی مسروقه و ۱۵ دستگاه موتور و ۲ هزار قطعه لوازم خودرو مسروقه، کشف شد.

سردار ولیپور گودرزی یادآور شد: این طرح‌ها به صورت مستمر و هفتگی در حال انجام است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی از پارکینگ‌ها تا این تاریخ
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی در پارکینگ‌های تهران
  • نوسازی ۷۲ هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری