Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «۱۱نیوز»
2024-05-02@12:50:47 GMT

شاگردان کی‌روش همچنان تیم نخست آسیا

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۶۷۴۹۰

شاگردان کی‌روش همچنان تیم نخست آسیا

به‌ گزارش ‌ایسنا، امروز (پنج‌شنبه) ۲۸ دی ماه جدیدترین رده بندی تیم‌های ملی فوتبال از سوی فدراسیون بین‌المللی فوتبال اعلام شد.بر اساس این رده بندی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران  با ۷۹۷ امتیاز  در رده سی و چهارم جهان قرار گرفت.تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران همچنان در رده نخست کشورهای آسیایی قرار دارد.این نخستین رنکینگ اعلام شده در سال ۲۰۱۸ میلادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نکات جالب توجه در رده‌بندی جدید فیفا، حضور تیم ملی فوتبال فلسطین در جمع ۱۰ تیم برتر قاره آسیا است. این تیم با پنج پله صعود نسبت به رده‌بندی قبلی، توانست در رده هفتم بهترین تیم‌های آسیا قرار بگیرد.رده بندی ۱۰ تیم نخست آسیا۱. ایران، ۷۹۷ امتیاز (۳۴ جهان)۲. استرالیا، ۷۶۳ امتیاز (۳۶ جهان)۳. ژاپن، ۵۹۸ امتیاز (۵۶ جهان)۴. کره جنوبی، ۵۶۹ امتیاز (۵۹ جهان)۵. عربستان سعودی، ۵۲۲ امتیاز (۶۵ جهان)۶. چین، ۵۰۴ امتیاز (۷۰ جهان)۷. فلسطین، ۴۴۳ امتیاز (۷۵ جهان)۸. سوریه، ۴۴۲ امتیاز (۷۶ جهان)۹. ازبکستان، ۴۴۱ امتیاز (۷۷ جهان)۱۰ . امارات، ۴۳۶ امتیاز (۷۸ جهان)
همچنین رده بندی ۱۰ تیم نخست جهان در این رده بندی به این شرح است:۱. آلمان، ۱۶۰۲ امتیاز۲. برزیل، ۱۴۸۳ امتیاز۳. پرتغال، ۱۳۵۸ امتیاز۴. آرژانتین، ۱۳۴۸ امتیاز۵. بلژیک، ۱۳۲۵ امتیاز۶. ‌اسپانیا، ۱۲۳۱ امتیاز۷. لهستان، ۱۲۰۹ امتیاز۸. سوئیس، ۱۱۹۰ امتیاز۹. فرانسه، ۱۱۸۳ امتیاز۱۰ . شیلی، ۱۱۴۷ امتیاز برچسب ها: تیم ملی فوتبال ، رنکینگ فیفا ، سقوط دو پله ای ایران ، 11نیوز

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۷۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم

تیم بسکتبال شهرداری گرگان، دومین بازی فینال سوپر لیگ غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش ایسنا، از ساعت ۲۱:۳۰ امروز (چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) دومین بازی از سری فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا، به میزبانی سالن آزادی برگزار شد که تیم شهرداری گرگان موفق شد با نتیجه ۹۵ - ۸۵ حریف قدرتمند خود را شکست داده و سری را به بازی سوم بکشد.

با شروع بازی شاگردان مصطفی هاشمی عملکرد نسبتا خوبی داشتند و با درخشش سالار منجی و محمد یوسف‌وند، کوارتر نخست را ۲۳-۲۲ بردند، اما در ادامه این تیم الریاضی لبنان بود که با درخشش علی منصور و کیکانوویچ ۱۸-۲۳ کوارتر دوم را برنده شد تا نیمه نخست را ۴۱ - ۴۵ با پیروزی به پایان برساند.

با آغاز نیمه دوم، شهرداری گرگان عملکرد بهتری در دفاع داشت و موفق شد کوارتر سوم را ۲۶-۲۲ برده و بازی را در پایان این کوارتر، به تساوی ۶۷ - ۶۷ بکشد. در کوارتر سوم نیز عملکرد خوب دفاعی شهرداری با درخشش ویل چری در حمله همراه بود تا شاگردان هاشمی ۲۸-۱۸ کوارتر چهارم را برده و در پایان با ۱۰ امتیاز اختلاف برنده بازی شوند.

بازی نخست این دو تیم در سری فینال نیز یک هفته قبل به میزبانی تیم الریاضی در لبنان برگزار شد که آن‌ها با نتیجه ۹۵ - ۶۰ شهرداری گرگان را شکست داده بودند.

فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت دو از سه برگزار می‌شود و هر تیمی که دو بار برابر حریف خود به پیروزی دست یابد، پیروز سری شده و عنوان قهرمانی را ازآن خود خواهد کرد. به این ترتیب هر یک از دو تیم بازی سوم را ببرند، قهرمان این رقابت‌ها خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • رتبه‌بندی برترین دانشگاه‌های آسیا منتشر شد/ جایگاه ایران کجاست؟
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم
  • تساوی آلومینیوم و فولاد در اراک؛ شاگردان ویسی همچنان در لبه پرتگاه
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد