Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی ایران در اولین رده بندی فیفا در سال ۲۰۱۸ با دو پله سقوط در رده سی و چهارم جهان و نخست آسیا قرار گرفت. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، تازه‌ترین رده بندی ماهانه تیم‌های ملی فوتبال جهان را امروز (پنج شنبه) ۱۸ ژانویه اعلام کرد که بر این اساس، تیم ملی ایران با ۷۹۷ امتیاز و ۲ پله نزول نسبت به ماه گذشته میلادی جایگاه سی و چهارم جهان را در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




از طرف دیگر، تیم ملی فوتبال کشورمان مطابق ماه‌های گذشته تیم نخست قاره آسیا است.


بر اساس این رده بندی، که بازه زمانی ۲۱ دسامبر تا ۱۸ ژانویه (۳۰ آذر تا ۲۸ دی) را شامل می‌شود، جایگاه ۱۴ تیم اول جهان نسبت به ماه قبل هیچ تغییری نداشته است و همانند ماه دسامبر سال ۲۰۱۷ تیم ملی آلمان در صدر جدول قرار دارد و تیم‌های برزیل و پرتغال در رتبه دوم و سوم هستند.

در رنکینگ ماه ژانویه فیفا، رده‌بندی ۱۰ تیم برتر جهان به شرح زیر است:

۱- آلمان ۱۶۰۲ امتیاز (بدون تغییر)
۲- برزیل ۱۴۸۳ امتیاز (بدون تغییر)
۳- پرتغال ۱۳۵۸ امتیاز (بدون تغییر)
۴- آرژانتین ۱۳۴۸ امتیاز (بدون تغییر)
۵- بلژیک ۱۳۲۵ امتیاز (بدون تغییر)
۶- اسپانیا ۱۲۳۱ امتیاز (بدون تغییر)
۷- لهستان ۱۲۰۹ امتیاز (بدون تغییر)
۸- سوئیس ۱۱۹۰ امتیاز (بدون تغییر)
۹- فرانسه ۱۱۸۳ امتیاز (بدون تغییر)
۱۰- شیلی ۱۱۴۷ امتیاز (بدون تغییر)

رده‌بندی ۵ تیم برتر آسیا نیز به شرح زیر است:

۱- ایران ۷۹۷ امتیاز (۳۴ جهان/ دو پله تنزل)
۲- استرالیا ۷۶۳ امتیاز (۳۶ جهان/ دو پله صعود)
۳- ژاپن ۵۹۸ امتیاز (۵۶ جهان/یک پله صعود)
۴- کره جنوبی ۵۶۹ امتیاز (۵۹ جهان/ یک پله صعود)

۵- عربستان سعودی ۵۲۷ امتیاز (۶۵ جهان/ دو پله سقوط)

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۷۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند

امتداد - قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی در رابطه با آخرین جزئیات از اجرای طرح راننده محوری نکاتی را مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مجید مشعلچی گفت: اکنون یک نظام رتبه‌بندی ابتدایی برای رانندگان وجود دارد و اطلاعاتی از بخش‌های مختلف دریافت می‌شود به طور مثال تشویقات برای رانندگانی که تصادف نمی‌کنند بر پایه همین رتبه بندی است.

  این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: همان طور که اشاره شد یکسری اطلاعات از بخش‌های مختلف مانند فراجا گرفته می‌شود، اما یکسری از اطلاعات هم از جمله نمره منفی خیلی مهم است که با فراجا جلسات مختلفی برگزار شده و در حال برگزاری است که اگر این سری از اطلاعات را هم پلیس راهور به بیمه مرکزی بدهد ما در یک نظام رتبه بندی که اکنون قراردادهای آن را بسته‌ایم رانندگان را رتبه بندی خواهیم کرد.   او در ادامه اظهار کرد: اگر ما اطلاعات را از بخش‌های مختلف دریافت کنیم در شاخص‌های رتبه بندی تغییراتی ایجاد و رتبه بندی خوبی می‌شود و در نهایت در این فرآیند میزان ریسک رانندگان مشخص خواهد شد.   گام بعدی هم این خواهد بود که چگونه با راننده پر ریسک و کم ریسک برخورد کنیم؟ که این موارد بحث‌های آیین نامه و دستورالعملی خواهد بود که کار آن را هم پیش خواهیم برد.   قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی گفت: به شکل خلاصه اکنون امکان راه اندازی بحث راننده محوری در یک سطح ابتدای وجود دارد که سطح مطلوبی نخواهد بود بیمه مرکزی در تلاش است تا شاخص‌های مد نظر خود را از بخش‌های مختلف دریافت تا کیفیت رتبه بندی افزایش پیدا کند و به موازات این مراحل بحث دستورالعمل و آیین‌نامه‌ها را هم در حال پیش بردن هستیم و در آخر باید گفت اجرای بیمه شخص ثالت راننده محور به عبارتی راننده محوری حتما تا پایان سال نهایی و اجرا خواهد شد. برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • آژیر خطر به صدا در آمد: خوزستان روی گسل سقوط!
  • «توهین» میلیاردر‌های به تماشاگران
  • یک پله سقوط مقصودلو و طباطبایی در رنکینگ جهانی شطرنج
  • چهار تیم «فوتبال» را ناامید کردند/«توهین» میلیاردرها به تماشاگران
  • چهار تیم «فوتبال» را ناامید کردند/ «توهین» میلیاردها به تماشاگران
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • اولین تیم سقوط کننده از لیگ برتر به لیگ یک
  • شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند
  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • ببینید l بازدید میلیونی زمین خوردن یک ربات/ انسان‌نماها زمین خوردن را تمرین می‌کنند؟