Web Analytics Made Easy - Statcounter

ونگر می گوید ممکن است سانچز راهی منچستریونایتد شود، اما در خصوص بقیه نقل و انتقالات هنوز چیزی نهایی نشده است.

طرفداری - آرسن ونگر سرمربی توپچی ها در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل کریستال پالاس، در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی آرسنال به صحبت پرداخت.

آخرین وضعیت الکسیس سانچز؟ وی راهی منچستریونایتد می شود؟

این داستانی است که به خوبی در رسانه ها، ثبت و پردازش شده، بنابراین نیازی نیست چیزی در این خصوص اضافه کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممکن است وی از تیم جدا شود و ممکن است بماند. 24 ساعت آینده می تواند سرنوشت ساز باشد. هرچیزی در این زمان ممکن است اتفاق افتد. اگر انتقال وی محقق نشود، روز شنبه بازی خواهد کرد. من 30 سال در نقل و انتقالات حضور داشته ام، بنابراین تصور می کنم که احتمال محقق شدن این اتفاق است، اما هر چیزی ممکن است در یک نقطه شکست بخورد و این همان بازار نقل و انتقالات است. تا زمانی که انتقال صورت نپذیرد، شما نباید چیزی را قبول کنید. این صحبت ها چیزی را تضمین نمی کند. هیچ چیزی قطعی نیست. وضعیت همچون تابستان گذشته است، در صورتی که جانشینی برای وی جذب شود، با جدایی وی موافقت می کنم.

آیا مخیتاریان به عنوان بخشی از قرارداد الکسیس سانچز راهی آرسنال می شود؟

این درک من است، بله. البته که او را به عنوان یک بازیکن دوست دارم. اگر چنین احتمالی وجود دارد، به این علت است که بازیکن را دوست دارم. ما چندین بار در مقابل او بازی کردیم، زمانی که وی در بروسیا دورتموند بازی می کرد. او از کیفیت بازی هایمان و سبک فوتبالمان قدردانی کرد، به همین دلیل او عاشق باشگاه است.

دستمزد مخیتاریان مانع امضای قرارداد است؟

نه، در خصوص دستمزد وی مشکلی وجود ندارد.

به جز مخیتاریان گزینه های دیگری نیز وجود دارد؟

به نظر می رسد، این معاوضه بازیکنان باشد و تصور می کنم یکی جانشین دیگری شود.

 آیا پس از این انتقال باز هم در بازار نقل و انتقالات حضور خواهید داشت؟

بله

مالکوم و انتقالش در ژانویه؟

من تصور نمی کنم این انتقال صورت پذیرد.

و انتقال پیر امریک اوبامیانگ؟

نه، من چیزی برای اضافه کردن ندارم. این چیزها بهتر است مخفی باقی بماند و چیزی درز پیدا نکند، تا زمانی که به صورت رسمی تایید و اعلام شود. به غیر از معامله ای که در خصوصش صحبت کردم (سانچز و مخیتاریان)، هیچ معامله دیگری در حال نهایی شدن نیست.

آیا اوبامیانگ بازیکن مناسبی برای شماست؟

بله، زیرا یک شخصیت می تواند چیزهای مثبت و منفی زیادی به همراه داشته باشد. اگر شما به دستاوردهای یک بازیکن در زندگی حرفه ای اش نگاه کنید، معمولا مشاهده می کنید بازیکنی که شخصیت حرفه ای داشته است، عملکرد مثبتی نیز داشته است.

آخرین وضعیت جانی اوانز؟

مجدداً می گویم چیزی در حال حاضر برای صحبت کردن وجود ندارد.

جدایی اوزیل؟

وی قطعا در ژانویه جدا نخواهد شد.

و ویلشر؟

ویلشر در تیم می ماند و مذاکرات برای تمدید قراردادش ادامه دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۷۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم

به گزارش "ورزش سه"، ماسیمیلیانو آلگری از دانیله ده‌روسی به دلیل حمایتش تشکر کرد و تاکید کرد که تیمش برای بازی مقابل رم خیلی آماده است. مربی 56 ساله ایتالیایی در طول دومین دوره حضورش روی نیمکت یووه تخت فشار زیادی است چرا که تیمش چند ماه پیش در کورس قهرمانی حضور داشت اما این رقابت را به اینتر واگذار کرد.

در ماه‌های اخیر، یوونتوس در شرایط بسیار بدی قرار داشته و در 13 بازی اخیر خود در سری A، تنها 2 پیروزی کسب کرده است. با وجود این دو، پیروزی مقابل رم برای تضمین سهمیه این تیم در لیگ قهرمانان کافی است.

آلگری در کنفرانس خبری درمورد اهداف تیمش‌ در بازی مقابل رم گفت: "ما به خوبی آماده شده‌ایم، سپس فردا خواهیم دید که آیا می‌توانیم به مسیرهای موفقیت برگردیم یا خیر. رم از کیفیت فنی بالایی برخوردار است.  این یک مسابقه جذاب، اما دشوار و پیچیده خواهد بود."

وضعیت تیموتی وه‌آ؟

او بازی خوبی انجام داد. الان کمی بهتر است و می‌تواند بازی کند. الکس ساندرو و کنان ایلدیز، فردا در ترکیب نخواهند بود.

وستون مک کنی و بقیه بازیکنان؟

او فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است. من در حال حاضر به همه نیاز دارم. قطعاً مویزه کین در خط حمله بهتر است و آرکادیوش میلیک نیز پس از گل مقابل لاتزیو وضعیت خوبی دارد. او شنبه خیلی خوب کار کرد.

حمایت دانیله ده‌روسی؟

من از دانیله تشکر می‌کنم. من با پدرش در لیورنو بازی کردم. دانیله با وجود اینکه مورینیو کار فوق العاده‌ای انجام داده بود، شور و شوق و سبک جدیدی را ایجاد کرد. ما با یک تیمی بازی داریم که از شکست روز پنجشنبه عصبانی است و می‌خواهد به مبارزه برای سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بازگردد.

احساس حضور در یوونتوس؟

من اکنون 10 سال است که در تورین زندگی می‌کنم و به اندازه کافی خوش شانسم که بخشی از این خانواده و باشگاه بزرگ هستم. دی‌اِن‌اِی هر باشگاهی باید همیشه مورد احترام باشد.

دیگر خبرها

  • چه رازی پشت تورم ۳۱ درصدی مخفی شده است؟
  • ۷ چیزی که فقط افرادی که در خانواده ای با روابط سمی بزرگ شده اند درکشان می کنند
  • چرا بعد از دستشویی، شستشو با آب بهتر از پاک کردن با دستمال است؟
  • وضعیت ناگوار آوارگان غزه؛ وقتی جز کفن چیزی برای فرار از سرما وجود ندارد
  • چه کسانی نباید آب زرشک بخورند؟ | آب زرشک را چه زمانی بخوریم بهتر است؟
  • همکاران ما در جنگ نرم دشمن آسیب می‌بینند و طعنه می‌خورند | نباید از چشم مردم مخفی و جهادشان مغفول بماند
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • تاکید رئیس بایرن: توخل فصل بعد نیست
  • ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را رد کرد
  • قیمت تعمیر انواع مبل