Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@21:39:27 GMT

سنگ مزار شهید حسن باقری رونمایی شد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۶۸۲۷۱

سنگ مزار شهید حسن باقری رونمایی شد+عکس

مراسم بزرگداشت سردار شهید حسن باقری همراه با رونمایی از سنگ مزارش در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) تهران برگزار شد. ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴ فرهنگی حماسه و پایداری نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، مراسم بزرگداشت سردار شهید حسن باقری همراه با رونمایی سنگ مزار این شهید والامقام با حضور سردار ابوالقاسم فروتن رئیس دفتر ستادکل نیروهای مسلح، سردار دینی معاون هماهنگ کننده سپاه محمدرسول الله(ص) و مهدی امیریان مدیر مؤسسه شهید حسن باقری  و جمعی از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و همرزمان این شهید باقری، صبح امروز 28 دی ماه بر سر مزار این شهید والامقام واقع در قطعه 24 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در پایان این مراسم ضمن نثارگل، از سنگ مزار جدید سردار شهید حسن باقری رونمایی شد.

برپایه این گزارش، شهید غلامحسین افشردی معروف به حسن باقری ملقب به سقّای بسیجیان جوان‌ترین فرماندهِ ایران در دوران جنگ عراق علیه ایران بود.

وی به‌عنوان جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه نقش مهمی در موفّقیّت نیروهای ایران در عملیات‌های فتح المبین و رمضان و هم‌چنین بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر داشت. او در هنگام شهادت، سِمت قائم‌مقامی فرماندهِ نیروی زمینی سپاه را برعهده داشت.

سردار شهید حسن باقری در 9 بهمن 1361 در منطقه عملیاتی فکه شمالی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در قطعه 24 گلزار شهدای تهران آرام گرفته است.

انتهای پیام/

R1405/P1439/S4,38/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۸۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس: از توقف در حاشیه معابر استادیوم آزادی خودداری کنید

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از مردم درخواست کرد تا از توقف در حاشیه معابر استادیوم آزادی خودداری کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی جانشین پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: با توجه به برگزاری مراسم محفل قرآنی امام حسنی ها (ع) در شهر تهران و همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، امروز  در ورزشگاه آزادی، پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ویژه ترافیکی جهت تسریع در رفت و آمد شهروندان به مراسم با هماهنگی سایر دستگاههای مرتبط در نظر گرفته است. 

بهرام آبادی  ادامه داد: در این مراسم علاوه بر پارکینگ‌هایی که در ضلع شرق و غرب استادیوم آزادی وجود دارد پارکینگ های دیگر نیز در سمت های شمال، شرق و غرب ورزشگاه پیش بینی شده است که شهروندان بتوانند به راحتی وسیله نقلیه خود را پارک و در مراسم حضور یابند. 

وی افزود: همچنین شهروندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند از متروی ورزشگاه آزادی نیز جهت حضور در این مراسم استفاده کنند. 

تمهیدات ویژه ترافیکی مراسم قرآنی امام حسنی‌ها(ع)

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: با توجه به اینکه پارکینگ‌های متعددی در اطراف ورزشگاه پیش بینی شده است و همچنین حمل و نقل عمومی که از پارکینگ‌ها به محدوده استادیوم آزادی مهیا شده است لذا از شهروندان می‌خواهیم که وسیله نقلیه خود را در سطح و حاشیه معابر ورزشگاه آزادی پارک نکرده و در هنگام اتمام مراسم نیز از عجله و شتاب بپرهیزند و همکاری لازم را با پلیس راهنمایی و رانندگی مستقر در مراسم داشته باشند.

سرهنگ بهرام آبادی در پایان گفت: همچنین به منظور کاهش ترافیک در  این محدوده سایر رانندگان می توانند از مسیرهای جایگزین همچون آزادراه شهید فهمیده، بزرگراه شهید همت و بزرگراه شهید لشگری  جهت تردد استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امروز هر چه داریم به برکت خون‌های پاک شهداست
  • سی و ششمین سالگردشهادت سردار املاکی
  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری
  • فرصتی طلایی که طارمی از دست داد
  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری | پل دوبرگردان ۴۸۰ تنی در حال نصب است
  • پیکر شهید مرزبانی در گلستان به خاک سپرده شد
  • افتتاح پل تقاطع غیر همسطح در بزرگراه شهید باقری تا خردادماه
  • روایت نور؛ از ابتدا تا انتهای سفر عاشقی به کربلای ایران
  • نصب عرشه پل دوربرگردان در بزرگراه باقری محدوده جانبازان
  • پلیس: از توقف در حاشیه معابر استادیوم آزادی خودداری کنید