Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@19:03:47 GMT

خبرهای کوتاه از گوشه وکنار منطقه

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۶۸۴۱۵

خبرهای کوتاه از گوشه وکنار منطقه

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ **نام نویسی و انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت دوره های آزمون سراسری و کارشناسی ناپیوسته سال 1396 دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد. داوطلبان تا 14 بهمن می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی به نشانی www.azmoon.org برای نام نویسی و انتخاب رشته اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  **فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی حجت‌الاسلام «فرج اله براتی» را به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان منصوب کرد.

 **نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: پس از گذشت ۲۰ سال، کشتارگاه دام خرمشهر با جذب سرمایه‌گذار و هزینه کرد هشت میلیارد تومان ساخته می‌شود.

 **و بررسی‌ها نشان می‌دهد در صورتیکه روند فعلی کار کردن با وسایل الکترونیکی ادامه پیدا کند نیمی از جمعیت جهان تا سال ۲۰۵۰ دچار نزدیک بینی می‌شود. مراجعه مرتب به چشم پزشک، کنترل وزن، عینک آفتابی مناسب و استراحت دادن به چشم‌ها از تازه ترین توصیه های کارشناسان است.

انتهای پیام/د

 خبرهای کوتاه روز

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۸۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرسازی و رویکردهای جدید علمی

دریافت 78 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود امروز میزبان همایش گروه کشوری معماری و شهرسازی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های آزاد کشور بود علی شهسوار خبرنگار خبرگزاری مهر استان سمنان در حاشیه این همایش با جمعی از برگزارکنندگان و صاحب نظران این حوزه به گفتگو نشسته است.

گزارش اختصاصی مهر در این ارتباط را مشاهده می‌کنید.

کد خبر 6098757

دیگر خبرها

  • شهرسازی و رویکردهای جدید علمی
  • دانشگاه‌ها از مسائل کشور جدا نشوند
  • شلختگی در شهرسازی کشور مشهود است/ تکلیفمان روشن نیست
  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • عزاداری در سوگ امام ششم شیعیان در گوشه وکنار استان