Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-18@17:54:45 GMT

سخنگوی دولت: نباید منتقدان را تخطئه کنیم

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۶۸۶۵۸

سخنگوی دولت: نباید منتقدان را تخطئه کنیم



نوبخت: برای بعضی منتقدان دولت ۲۹ اردیبهشت پایان رقابت‌ها نبود

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه باید تلاش کنیم با حُسن اقدام جایی برای انتقاد باقی نگذاریم، افزود: البته آنجایی هم که انتقادی غیرمنصفانه عنوان می‎شود، حتما باید از دولت دفاع کنیم.

محمدباقر نوبخت در واکنش به این تحلیل که مخالفان در حال ایجاد فضای دولت ستیزی در جامعه هستند، در چنین شرایطی دولت چه برنامه ای برای پیشگیری و کنترل این مسئله دارد؟، به خبرآنلاین گفت: برای جلوگیری از چنین اقداماتی برای آقای رئیس جمهور فرصت های متنوعی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این فرصت های مغتنم حتما باید استفاده و با مردم صحبت کنیم.

وی با اشاره به فرصت‌های مختلف وزرا و معاونان رئیس جمهور برای صحبت با مردم، افزود: بعد از پایان جلسه هیأت دولت، امکان ارتباط همکاران با رسانه ها فراهم است، همچنین وزرا بنا به دستور رئیس جمهور برای برقراری ارتباط با مردم، می توانند در شبکه های تلویزیونی و گفتگوهای ویژه در رسانه ملی حضور پیدا کنند. راهکار دیگر مصاحبه های اختصاصی با مجموعه رسانه های نوشتاری است تا مشکلات را با مردم در میان بگذارند. علاوه بر آن پایان هفته عموم وزرا برای انجام بازدیدهایی به استان ها سفر می کنند و می توانند با گفت و شنود مستقیمی که با مردم دارند، این توصیه به حق آقای رئیس جمهور را اجرا کنند.

سخنگوی دولت در پاسخ به این سئوال که شما هم اراده مخالفان برای ایجاد فضای دولت ستیزی در جامعه را احساس کردید؟ یادآور شد: طبیعی است، ما باید بپذیریم که منتقدان جدی داریم، برای بعضی منتقدان ما 29 اردیبهشت پایان رقابت ها نبود و از نظر آنها رقابت هنوز ادامه دارد. بنابراین از هیچ فرصتی مضایقه نمی کنند.

معاون رئیس جمهور افزود: اگر عنوان «مخالف» را با یک مسامحه به «منتقد» تبدیل کنیم، نباید منتقدان را تخطئه کنیم؛ ذات و نهاد و هویت منتقد بر همین است که انتقاد کند. ما باید تلاش کنیم با حُسن اقدام جایی برای انتقاد باقی نگذاریم. البته آنجایی هم که انتقادی غیرمنصفانه عنوان می شود، حتما باید از دولت دفاع کنیم. چون نشان داده می شود که در پاره ای موارد منتقدان هیچ حد و مرزی از انصاف و اخلاق را برای طرح انتقاد به رسمیت نمی شناسند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۸۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) با شماره تماس ۱۱۱ این امکان را ایجاد می‌کند که مردم از امروز به مدت چهار روز مشکلات، معضلات، مطالبات، انتقاد‌ها و پیشنهاد‌های خود را به شکل مستقیم ارائه کنند.
استاندار سمنان در حاشیه آغاز بکار رسمی این سامانه گفت: در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان سمنان بیش از ۳۶ هزار نامه مردمی در سامانه سامد ثبت و رسیدگی شد.
سید محمد رضا هاشمی افزود: همچنین بیش از ۱۳ هزار فقره وام قرض الحسنه به همت نهاد ریاست جمهوری به مردم استان پرداخت شد.
وی گفت: این سامانه بهترین راه ارتباطی بین مردم و دولت است و فضای مناسبی است تا مردم از این طریق مطالبات و خواسته‌های خود را اعلام کنند.
به گفته استاندار کار سامانه بعد از سفر آغاز و مسائل و مشکلات ثبت شده در آن بررسی و رسیدگی میشود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • کم آبی و کاهش رشد جمعیت از چالش‌های اصلی استان سمنان هستند
  • تغییر استاندار مازندران تکذیب شد
  • رئیسی: انتظار مردم از دولت، کار جهادی و انقلابی است
  • انتظار مردم از دولت ، کار جهادی و انقلابی است
  • رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • مردم استان استقبال شایسته و خوبی از رئیس جمهور خواهند کرد
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • ۱۳ هزار فقره تسهیلات بانکی به مردم استان سمنان پرداخت شد
  • دیدار رئیس‌جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد
  • دیدار رئیس جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد