Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-16@17:28:36 GMT

فروش یک دستگاه لامبورگینی توسط کمپانی تیونینگ

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۶۸۷۹۰

فروش یک دستگاه لامبورگینی توسط کمپانی تیونینگ

رکنا: تیونر یک دستگاه لامبورگینی هوراکان را تقویت کرده و به فروش گذاشته است.

موتور این لامبورگینی هوراکان به دو عدد توربوشارژر مجهز شده است ضمن اینکه برخی قطعات داخلی موتور نیز تقویت شده اند.

حتما همه شما نام کمپانی تیونینگ Underground Racing را شنیده اید. این شرکت همواره قدرت های بسیار بالایی را از خودروهای سوپر اسپرت بیرون می کشد و خودروهای Underground Racing از سریع ترین خودروهایی هستند که امکان رانندگی در خیابان را نیز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا این تیونر یک دستگاه لامبورگینی هوراکان بشدت تقویت شده را برای فروش گذاشته است که مشخصات بسیار قابل توجهی دارد. این خودرو که متعلق به سال ۲۰۱۵ است تنها ۱۴۲۱ کیلومتر کارکرد دارد که بیشتر این مسافت نیز در پروسه تست خودرو طی شده است.

موتور این هوراکان به دو عدد توربوشارژر مجهز شده است ضمن اینکه برخی قطعات داخلی موتور نیز تقویت شده اند. به این ترتیب قدرت تولیدی موتور این لامبورگینی به ۱۲۰۰ اسب بخار رسیده است. اما جالب است بدانید که این عدد با بنزین معمولی بدست می آید و اگر در باک این سوپر اسپرت بنزین مسابقه ای VP بریزید قدرت تولیدی آن به بیش از ۲۵۰۰ اسب بخار خواهد رسید.

متاسفانه Underground Racing هیچ اطلاعاتی از شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر و یا زمان ۴۰۰ متر این خودرو منتشر نکرده است اما در سال ۲۰۱۶ یک لامبورگینی هوراکان دیگر که توسط همین کمپانی تیونینگ شده بود توانست با تایرهای عادی خیابانی در مسافت نیم مایل به سرعت ۳۹۸ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. همچنین یک آئودی R۸ نیز که توسط Underground Racing تیونینگ شده بود و مشخصات مشابهی با این هوراکان دارد توانسته بود در مسافت مشابهی به سرعت ۳۹۳ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

Underground Racing حتی قیمت این خودرو را نیز اعلام نکرده است و تنها خریدار خودرو از قیمت واقعی آن با خبر خواهد شد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۸۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگزینی تاکسی‌های فرسوده تهران با تاکسی‌های برقی کرمان موتور

شرکت کرمان موتور از جایگزینی تاکسی‌های فرسوده تهران با محصولات برقی این شرکت خبر داد. با امضای توافق نامه همکاری بین شرکت کرمان موتور و سازمان تاکسیرانی شهر تهران، نوسازی تاکسی‌های فرسوده تهران توسط کرمان موتور با ارائه تسهیلات انجام می‌شود.

به گزارش عصر ایران، بر اساس این موافقت نامه که از سوی شادی مالکی سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران و سامان فیروزی مدیرعامل شرکت کرمان موتور به امضاء رسید، کرمان موتور متعهد به اختصاص هزار دستگاه تاکسی برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی در کلان شهر تهران شد.

در همین زمینه فراخوانی صادر خواهد شد و مالکان تاکسی مشمول این طرح، ضمن دریافت تسهیلات قابل توجه از سوی دولت و شرکت کرمان موتور، با مراجعه به شرکت کرمان موتور می‌توانند در این طرح جایگزینی ثبت نام نمایند.

شرکت کرمان موتور در راستای ارائه خدمات پس از فروش به تاکسی‌های برقی تهران، در گام اول یک مرکز تخصصی ویژه برای این خودرو‌های برقی اختصاص و تجهیز کرده است. همچنین در راستای آسودگی خاطر بیشتر رانندگان، باتری‌های این خودرو‌ها مشمول گارانتی ۲۰۰ هزار کیلومتر یا ۵ ساله نیز می‌شوند؛ بنابراین نگرانی بابت خدمات پس از فروش وجود نخواهد داشت.

در ادامه سامان فیروزی، مدیرعامل شرکت کرمان موتور بیان کرد: با توجه به ضرورتی که حرکت به سمت برقی سازی ناوگان عمومی و خودرو‌های شخصی در کشور حس می‌شود، اولین شرکتی که خودرو‌های برقی را در تیراژ انبوه وارد کشور کرد، کرمان موتور بود.

خودرویی که تاییدیه‌های لازم را از مراجع مربوطه اخذ کرده و مجوز پلاک ملی آن صادر شده است و در حال طی مراحل اخذ پلاک تاکسی می‌باشد و از سه ماه آینده تولید انبوه آن در کارخانه شرکت کرمان موتور آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • خودروهای چینی باکیفیت و چشم‌نوازی که به ایران نمی‌آیند /عکس
  • جزئیات فروش ون اینرودز توسط بهمن موتور
  • آغاز فروش ون‌ اینرودز توسط بهمن موتور (+ جدول فروش و قیمت)
  • زورگیری به‌خاطر هیجان و عشق به موتورسواری
  • جایگزینی تاکسی‌های فرسوده تهران با تاکسی‌های برقی کرمان موتور
  • دستگیری سارقان سابقه‌د‌ار خودرور و موتورسیکلت در شهرری
  • ون‌باری اینرودز به فروش می‌رسد
  • تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید؛ پادشاه سبز شهر و جنگل
  • اوضاع این خودروساز خوب نیست
  • ۵ مورد از قدرتمندترین موتورهای خودرو که تا به امروز تولید شده‌اند(+عکس)