Web Analytics Made Easy - Statcounter

ممکن است بارسلونا طی روزهای آتی برای جذب آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید اقدام کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرغم جذب ستاره های بزرگی چون دمبله و کوتینیو در ماه های اخیر، تمایل بارسلونا به خرید بازیکنان نامدار کاهش پیدا نکرده و طبق ادعای جانلوکا دی مارتزیو، ممکن است بارسا در همین ماه ژانویه برای جذب آنتوان گریزمان گلزن ۲۶ ساله اتلتیکومادرید اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بارسا در زمستان برای جذب گریزمان‎ اقدام کند باید مبلغی حدود ۱۰۰ تا ۱۱۰ میلین یورو را پرداخت کند؛ اما تا تابستان بعد این بند به ۲۰۰ میلیون یورو افزایش پیدا خواهد کرد و به همین دلیل شاید مدیران بلوگرانا به زودی برای جذب گریزمان اقدام کنند.

اگر این اتفاق رخ بدهد، اتلتیکومادرید برای یافتن جانشین گریزمان‌ برای خرید توماس لمار، ستاره جوان موناکو اقدام خواهد کرد. به جز بارسلونا، منچستریونایتد هم تمایل فراوانی به جذب گریزمان دارد؛ اما ممکن است با خرید الکسیس سانچس، دیگر تنها بارسلونا مشتری انتقال ستاره فرانسوی باشد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۸۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عثمان دمبله: عاشق بارسلونا هستم؛ سوت‌های هواداران؟ زندگی همین است!

وینگر فرانسوی در شب سوت‌های بلند هواداران بارسا عملکرد بسیار خوبی از خود به جای گذاشت.

طرفداری | عثمان دمبله مقابل چشمان هواداران بارسلونا درخشید.

دیدار تیم‌های بارسلونا و پاری سن ژرمن از دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 4-1 پاریسی‌ها به پایان رسید. پی‌اس‌جی با وجود شکست 3-2 در جدال رفت، پس از 10 نفره شدن بارسا به بازی برگشت و در نهایت جواز صعود به نیمه‌نهایی را کسب کرد.

عثمان دمبله مانند بازی رفت، عملکرد بسیار خوبی در خانه بارسلونا به جای گذاشت و در کنار کیلیان ام باپه نقش اول ریمونتادای شیرین پاریسی‌ها بود. با وجود این‌که هواداران بارسلونا به دلیل حواشی به وجود آمده در پاریس، به شدت از دمبله خشمگین بودند و از ابتدای مسابقه او را با سوت‌هایشان تحت فشار گذاشتند، این ستاره فرانسوی بود که در نهایت طرفداران تیم سابق خود را به سکوت فرا خواند و سربلند استادیوم لوئیس کمپانیس را ترک کرد.

عثمان دمبله از آتش خشم هواداران بارسلونا علیه خودشان استفاده کرد! / عکس

عثمان دمبله در مصاحبه بعد از بازی گفت:

ما از قبل می‌دانستیم که می‌توانیم گل بزنیم و به مرحله بعد صعود کنیم. تاکتیک‌های مربی عالی بود و همه ما به خودمان و توانایی‌هایمان ایمان داشتیم.

سوت‌های هواداران بارسلونا؟ 

بارسا باشگا بزرگی است. من عاشق بارسلونا هستم و سوت‌های هواداران را درک می‌کنم. به هر حال، زندگی همین است. 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • ظهور یک ستاره در روزهای افت سپاهان (عکس)
  • پیام یامال به ژاوی: دلم رو خون کردی بی‌وفا! (عکس)‏
  • گل زدن به بارسلونا حسی باورنکردنی داشت
  • دوناروما: روزهای سختی را پشت سر گذاشتم؛ از بازی برای پاری سن ژرمن خوشحالم
  • جدال انتقامی یک ستاره مقابل فولاد
  • عثمان دمبله: عاشق بارسلونا هستم؛ سوت‌های هواداران؟ زندگی همین است!
  • خورشید پنج میلیارد سال دیگر کل زمین را خواهد بلعید
  • بارسلونا پول خرید ارلینگ هالند را ندارد، حتی در تابستان 2025
  • هر آنچه که باید قبل از خرید پین هوش مصنوعی Humane بدانید
  • تصمیم عجیب: ستاره لیورپول فروخته می‌شود